Universe

Universe

Erinnerungen und Erfahrungen aufbauen, die ein Leben lang halten.

4,4/5 (33 Bewertungen)

Universe Übersicht

Was ist Universe?

Universe ermöglicht Organisatoren, sich mit ihren größten Fans durch einfache Event-Erstellung und mit hilfreichen Online-Tools zu verbinden, um Tickets zu verkaufen. Universe ist garantiert schnell, einfach und erschwinglich für alle die Bedürfnisse bei der Erstellung von Events.

Es werden auch erweiterte Ticketing-Funktionen angeboten, die Rabattcodes, Zugangsschlüssel, anpassbare Checkout-Fragen und Zahlungspläne enthalten. Zurzeit integriert sich diese Plattform auch auf WordPress, Weebly, GoDaddy, Zapier, Salesforce, Google Analytics, MailChimp, Wix.com und mehr. Universe arbeitet mit über 35.000 Veranstaltern in allen Kategorien und Größen zusammen.

Universe Übersicht

Kosten

Beginnt ab
19,95 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis

Universe Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch, Englisch und 12 weitere , Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai

Screenshots

Universe Screenshot:
Universe Screenshot: Universe Screenshot: Universe Screenshot: Universe Screenshot: Universe Screenshot:

Universe Bewertungen

Universe Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
19

Sehr gut
12

Durchschnitt
0

Gering
1

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
3,8
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
94% haben diese Anwendung empfohlen
Amy F.

We love this software and would t be able to do what we do as effectively without it.


Mit Google übersetzen
Stefan M.

Great DIY event ticketing solution with ability and resources to improve.

The greatest benefit for us is the DIY solution for Ticketmaster venues. Universe's partnership with TM allows us to easily manage all facets of ticketing for our event from inventory to refunds to creative. Their dashboard allows us to track pacing to goals, their integrations allow us to measure marketing efforts, and their team is very responsive and collaborative.


Mit Google übersetzen
James N.

Not as good as the rest

If we could migrate all ticket buyers from this platform without disruption we would. So really cannot say there are benefits compared to others.


Mit Google übersetzen
Marco C.

Great ticketing system, easy day-of-event checkin

For the last 2 years I have run ticketing a very large food and wine tasting event which raises over $100k to benefit a local public school. Universe saved us a great deal of time and thousands of dollars, in part due to its lower fees than the competition and in part because we were able to use Stripe (which offers lower processing fees for nonprofits). Universe's customer success group was excellent and always answered my questions promptly.


Mit Google übersetzen
Joanna W.

Customer service is great- super love the relational aspect.

Great customer service.


Mit Google übersetzen
Amy F.
Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

We love this software and would t be able to do what we do as effectively without it.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Ease of use and the ability to collaborate as a team. This software is well thought out and the company seems committed to evolving the software as technology changes.

Nachteile

The sort features on the dashboard could use some improvements but it still works well. The messaging feature would be better if it sent a message to the admin email so it doesn't need to be checked and complete customization of content and timing of reminders would be nice.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Stefan M.
Branche: Eventservice
Übersetzen auf: Deutsch

Great DIY event ticketing solution with ability and resources to improve.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The greatest benefit for us is the DIY solution for Ticketmaster venues. Universe's partnership with TM allows us to easily manage all facets of ticketing for our event from inventory to refunds to creative. Their dashboard allows us to track pacing to goals, their integrations allow us to measure marketing efforts, and their team is very responsive and collaborative.

Vorteile

The ability to not only sell tickets and check on sales daily but track who they are and where they are coming from. Their integrations are top notch and easy to manage if you don't have much of a tech background.

Nachteile

The inability to transfer attendees after they've bought tickets. A common customer service issue for us is that a time slot ends up not working out and they would like to switch to an earlier or later session. The only way to do this is to refund the customer completely and have them buy the new tickets.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

James N.
Übersetzen auf: Deutsch

Not as good as the rest

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 1.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

If we could migrate all ticket buyers from this platform without disruption we would. So really cannot say there are benefits compared to others.

Vorteile

It looks slick and is easy to embed..connects with Stripe easily, support usually answers within 24 hours (US based only)

Nachteile

The entire platform looks easy, but once you get stuck in you really realise unintuitive the entire platform is.
Today the entire website was down, all our ticket forms across our websites disappeared.
Adding attendees manually for offline invoicing sends them "free" receipts .. We could go on all day.. We have used almost all of the top ticketing platforms and this cannot recommend

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Universe

Hey James,

Thanks for taking the time to leave us a review. We apologize for the less than positive experience you had with our platform. We are constantly working to create a more intuitive experience for all of our event organizers.

Your feedback is of great value to us. Would you be open to chatting further about the points you addressed in this post?

Best,
Universe

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Marco C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great ticketing system, easy day-of-event checkin

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

For the last 2 years I have run ticketing a very large food and wine tasting event which raises over $100k to benefit a local public school. Universe saved us a great deal of time and thousands of dollars, in part due to its lower fees than the competition and in part because we were able to use Stripe (which offers lower processing fees for nonprofits). Universe's customer success group was excellent and always answered my questions promptly.

Vorteile

It's easy to set up, easy to use, and the ability to embed the ticket-buying capability right onto your own website is great. Also the fact that it supports Stripe as a payment method is a big plus.

The BoxOffice mobile app that's used for checkin is easy and slick. Particularly for the volunteer events I manage where I constantly have to onboard new checkin volunteers, it works great; adding new team members is a snap, and the actual checkin process is simple and self-explanatory.

Nachteile

I wish the in-app reporting capabilities were a little more granular.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Joanna W.
Branche: Medienproduktion
Übersetzen auf: Deutsch

Customer service is great- super love the relational aspect.

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Great customer service.

Vorteile

I like how easy it is to embed on the website. I also love how easy it is to get in touch with people.

Nachteile

I think sometimes the ticketing UI, creating new tickets and such seems super confusing to navigate. Creating new tickets and locks, all of it is in places that doesn't come naturally to figure out.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
9,1/10
Basierend auf 33 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Universe Preis

Universe Preis

Beginnt ab
19,95 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 33 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Universe Funktionen

Universe Funktionen

A/B-Tests
API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Mail-Marketing
Echtzeit-Analytik
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Überwachung
Funktionen
3,8/5
Basierend auf 33 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Universe Häufig gestellte Fragen

Universe Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Universe.

F. Welche Preispläne bietet Universe an?

Universe bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 19,95 $/Monat

Preismodell: Kostenlos

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Universe?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Universe

F. Wer sind die typischen Nutzer von Universe?

Universe hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Universe unterstützt?

Universe unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai

F. Welche Preispläne bietet Universe an?

Universe hat folgende Preismodelle:

Kostenlos

F. Unterstützt Universe mobile Geräte?

Universe unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Universe?

Universe kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveDEMAND, Boomset, Fomo, FreshBooks, GoDaddy, Mailchimp, Marketo, Weebly, Wix, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Universe an?

Universe bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Häufig gestellte Fragen