Vtiger CRM

Vtiger CRM

Komplettes CRM für kleine Unternehmen.

4.3/5 (288 Bewertungen)

Vtiger CRM Übersicht

Was ist Vtiger CRM?

Mit dem kompletten CRM von Vtiger sorgen Teams im gesamten Kundenlebenszyklus für ausgezeichnete Erfahrungen. 1. Marketingteams zur Erfassung und Pflege von Leads. 2. Verkaufsteams zum Erzielen, Verfolgen und Abschließen der resultierenden Angebote. 3. Supportteams, um auf die vollständige Kundenhistorie zuzugreifen und Unterstützung für Ausnahmen bereitzustellen.

Vtiger CRM Übersicht

Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vtiger CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Indien und 4 weitere , Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch und 13 weitere , Englisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Italienisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

Screenshots

Vtiger CRM Screenshot: Vtiger CRM for iPad
Vtiger CRM Screenshot: Vtiger CRM for iPad Vtiger CRM Screenshot: Vtiger Support Insights - Support supervisors and heads can visualize the overall health of support teams. Vtiger CRM Screenshot: Vtiger Dashboard - Get a quick summary of your key business metrics Vtiger CRM Screenshot: Vtiger Sales Insights - It offers key insights to sales managers and sales representatives. Vtiger CRM Screenshot: Kanban view - View opportunities in a visual storyboard Vtiger CRM Screenshot: Vtiger Email Templates - Create beautiful emails in just seconds. Vtiger CRM Screenshot: Mentions your team members to collaborate on a record. Vtiger CRM Screenshot: Vtiger 360 Mobile app Vtiger CRM Screenshot: Approve a request from Vtiger 360 mobile app

Vtiger CRM Bewertungen

Vtiger CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4.3
/
5 288 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
136

Sehr gut
123

Durchschnitt
24

Gering
4

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionen
4.2
Bedienkomfort
4.2
Kundenbetreuung
4.3
90% haben diese Anwendung empfohlen
Carlos G.

Vtiger CRM vs Competition

overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.


Mit Google übersetzen
Alex N.

Flexible and complete package

We initialy came to vTiger as a cheaper alternative to Salesforce. We found not only a valid and much more easily customizable CRM but we have developed the modules to handle internal Cases, as a Project Management tool, as a simple DB to keep track of products, as a Quote & shipping


Mit Google übersetzen
John T.

Salesforce Killer

I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.


Mit Google übersetzen
Eduardo Z.

VTiger is value for money

I'm very happy with vTiger although it is not SalesForce. You feel you are working with a company who cares about you and try for all means to help you to improve your business.


Mit Google übersetzen
Anna L.

Saved my working life!

I own and run 2 companies, one together with a good friend and she has also one more company. Since we started in 2010/2011 we have been working more and more closely together and when starting to use Vtiger in… think 2013…. We share all our business information in Vtiger.

This gives our small companies a great advantage and brings security to our customers. Sometime in 2014 I got sick and started to get more and more fatigued and in the end of November 2017 I was diagnosed with ME/CFS. This means my head get tired and I have problems remember things and plan my work. Without Vtiger I would have had to stop working. No, it is really the truth! From the start we have created new modules, new checklists, new ways of project management because we wanted to hire more people and wanted them to work like we do. We have modules for customer updates of Wordpress sites, for SEO management and for support.

We haven’t hired a lot of people but all these adapted workflows is now an enormous help due to my cognitive issues. I can still work, not as much as before but still working. So, thank you Vtiger!


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Carlos G.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Vtiger CRM vs Competition

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.

Vorteile

The best thing I liked about this software was the ability to do sales, marketing and support all in one program. Our sales team is able to track opportunities and view sales funnel reports. The marketing team is able to email and tag the contacts to specific target audiences. The support team is able to use a ticket system in order to keep all projects and assistance notes in one place.

Nachteile

There are certain areas where you have to click here and there just to reroute you back to where you were. Like going from an opportunity to quotes and if you want to add notes, you have to go back to the opportunity and them go to your comments. Also the enterprise search tab doesn't always find everything you're looking for so you have to specifically go to contacts or organizations to find them.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Alex N.
Branche: Baumaterial
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Flexible and complete package

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We initialy came to vTiger as a cheaper alternative to Salesforce. We found not only a valid and much more easily customizable CRM but we have developed the modules to handle internal Cases, as a Project Management tool, as a simple DB to keep track of products, as a Quote & shipping

Vorteile

Can be customized without being a programmer. It is flexible enough to do many things well enough for a small company that does not need very specialist applications. It is intuitive enough for my users to take up without pushback

Nachteile

I would love better integration with Google Sheets. Poor (non existent) formatting of reports. No community forums or "vote for function"

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

John T.
Branche: Bau
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Salesforce Killer

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.

Vorteile

This is an enterprise level ERP package that offers practically every feature of Salesforce, and structured to allow for SME type admins to build this via custom modules and flexible dev environments. It is a highly practical package that allows non-qualified programmers to get the equivalent bespoke style functionality out of the system/

Nachteile

Project mangement is clunky. I cant drag/drop task bars in the gantt chart. the reality is i need to use smartsheet to get the flexibility i need here, together with the highly useful linking between the subtasks - i.e. STart to start lines the task bars from the start. End-to-Start is the typical 'cant start task 2 until task 1 is finished', plus the multiple day delays and advancement options with these relationships

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Eduardo Z.
Branche: Verlagswesen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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VTiger is value for money

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I'm very happy with vTiger although it is not SalesForce. You feel you are working with a company who cares about you and try for all means to help you to improve your business.

Vorteile

It has a lot of resources. For a small company with low budget it's a great choice. The customer support is great, they are always at your service with a lot of patience and dedication. They are constantly adding new features and improving the software.

Nachteile

Some of the features are complicated to adopt, like the project module and it is not very friendly. Although the email campaign module is quite good it needs some improvements when you try to resend a campaign, it needs to generate a URL of the campaign like MailChimp does.
As a small company I would like it to allow us to adopt different identities (as an example, I'm the CEO but sometimes I'm acting like a support agent so I will like the CRM to allow me to change my name in that case to pretend we are a bigger company, it is not nice to sign with the name of the CEO from the email address of [email protected])

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Anna L.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Saved my working life!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 22.4.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I own and run 2 companies, one together with a good friend and she has also one more company. Since we started in 2010/2011 we have been working more and more closely together and when starting to use Vtiger in… think 2013…. We share all our business information in Vtiger.

This gives our small companies a great advantage and brings security to our customers. Sometime in 2014 I got sick and started to get more and more fatigued and in the end of November 2017 I was diagnosed with ME/CFS. This means my head get tired and I have problems remember things and plan my work. Without Vtiger I would have had to stop working. No, it is really the truth! From the start we have created new modules, new checklists, new ways of project management because we wanted to hire more people and wanted them to work like we do. We have modules for customer updates of Wordpress sites, for SEO management and for support.

We haven’t hired a lot of people but all these adapted workflows is now an enormous help due to my cognitive issues. I can still work, not as much as before but still working. So, thank you Vtiger!

Vorteile

Its ADAPTABLE!
On the first look you might get surprised of all the functions but when you start using it you will realize there are even more functions and you will love it. I do realize that if you want a CRM, support system or project management and do not want to adapt anything to your organization - then the Vtiger might not be for you. But I have never worked with a system that I didn't want to adapt.

There is always some process, some pipeline that you do different than other businesses and I was so happy when I found out that I could make the Vtiger – to be my system – adapted for my needs. And I love the fact that even if we are small companies, we get good support from Vtiger.

Nachteile

Well actually the fact that is so adaptable and still very powerful do requires that you think and plan before you start to create new pipelines, modules. Because there are so many functions that you can create a module that serves even the most complicated process. And so even if you can make anything – take the time so write done and plan the process.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8.5/10
Basierend auf 288 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Vtiger CRM Preis

Vtiger CRM Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Basierend auf 288 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Vtiger CRM Funktionen

Vtiger CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4.2/5
Basierend auf 288 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Vtiger CRM Häufig gestellte Fragen

Vtiger CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Vtiger CRM.

F. Welche Preispläne bietet Vtiger CRM an?

Vtiger CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Vtiger CRM?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Vtiger CRM

F. Wer sind die typischen Nutzer von Vtiger CRM?

Vtiger CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Vtiger CRM unterstützt?

Vtiger CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Italienisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Vtiger CRM an?

Vtiger CRM hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Vtiger CRM mobile Geräte?

Vtiger CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Vtiger CRM?

Vtiger CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bedrock Data, Flipcause, GetResponse, Mailchimp, Mailjet, PieSync, Predictive Dialer, SendPulse, SimplyCast, SuperReceptionist

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Vtiger CRM an?

Vtiger CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen