Compulink Healthcare Solutions
Compulink Healthcare Solutions
Über Compulink Healthcare Solutions
Psych Advantage ist eine cloudbasierte Lösung für die psychische Gesundheit, die integrierte Funktionen von EHR und Praxisverwaltungssoftware beinhaltet. Die Lösung ermöglicht die Optimierung des täglichen klinischen Betriebs und wurde speziell für Psychiater, Therapeuten und Psychotherapeuten entwickelt. Sie richtet sich vor allem an kleine und mittelgroße Kliniken in den Vereinigten Staaten. Kunden sind u.a. Cognitive Care, AR Psychiatric and Counseling Center, Counseling Center of Nashua, Pathways Counseling Center und Decatur Psychological Associates.
Psych Advantage bietet eine automatische Überprüfung der Compliance einschließlich der HPI-Bescheinigung und ermöglicht die Automatisierung von Empfehlungen für CPT/Bewertung und Verwaltung. Das Patientenverwaltungs- und Terminplanungsmodul ermöglicht es medizinischen Fachkräften, den Patientenstatus zu verfolgen, die medizinische Vorgeschichte zu erstellen, Termine zu planen und Warnmeldungen und Erinnerungen in ihrem Profil festzulegen. Die Lösung bietet eine angepasste Nutzeroberfläche, mit der Nutzer das Dashboard anpassen, den Workflow verwalten und die Datenbank erstellen können. Auf die Lösung kann über iPad, Android-Geräte, Touchscreen- oder Spracherkennungsgeräte zugegriffen werden, mit denen man das Programm dem eigenen Arbeitsstil anpassen kann. Die Funktion zur Erkennung von Fingerabdrücken gewährleistet eine sichere Anmeldung für Ärzte und Mitarbeiter. Das Produkt verfügt über eine integrierte PCI-konforme Kredit- und Bankkartenzahlungsverarbeitungsfunktion.
Psych Advantage kann in verschiedene Drittanbieterdienste wie Great Plains, Peachtree und QuickBooks integriert werden. Es unterstützt mehrere Facharztpraxen wie Dermatologie, Augenheilkunde, Physiotherapie, Chiropraktik, Psychiatrie, Hausärzte und Kinderarztpraxen.
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Compulink Healthcare Solutions
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
TherapyNotes, LLC
NextGen Office
EHR YOUR WAY
athenaOne
Nutzerbewertungen
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- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Long Time Compulink User
Bewertet am 8.8.2020
Overall, we have been pleased with Compulink and the number of things it can do for our office from...
Overall, we have been pleased with Compulink and the number of things it can do for our office from accounting to EHR to inventory. We have used it for over 10 years now and have been able to grow an adapt to changing times with it.
Vorteile
Compulink is a customizable solution which makes it fit your practice like you need it to. We have some specialty clinics we do with low vision so we were able to develop our own layouts for our low vision exams.
Nachteile
When you compare Compulink to other software solutions it is more expensive both in initial investment and then also in maintenance fees.
In Betracht gezogene Alternativen
RevolutionEHRWarum Compulink Healthcare Solutions gewählt wurde
We needed a solution that had both an accounting and EHR component.Gründe für den Wechsel zu Compulink Healthcare Solutions
We chose Compulink because it was the most customizable. We needed something we could make fit our style of practice and still have the robust features for accounting and inventory.- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great customer service with Compulink
Bewertet am 7.8.2020
It was a lot of work to set up, but that is the case with any EHR. The transition was smooth and...
It was a lot of work to set up, but that is the case with any EHR. The transition was smooth and they are constantly making updates to the system.
Vorteile
The customer service of Compulink is outstanding. There is a help icon that you click and submit a question or problems. The Compulink IT staff will call you back and login to your computer if necessary to fix the problem.
The online registration is very helpful especially during COVID. Patients can fill out their paperwork before they come into the office and save time and exposure to COVID.
Nachteile
All systems have their glitches and technical difficulties which can be annoying at times.
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
1 year in... honest review of Compulink
Bewertet am 4.12.2020
The biggest problem that compulink has is that lots of their software doesnt work. I mean, it...
The biggest problem that compulink has is that lots of their software doesnt work. I mean, it does--- but it doesnt for a psych practice. The best example of this is that the insurance verification doesnt verify mental health codes--- in software titled PsychAdvantage. Its very clearly ophthalmic software that they barely put any effort into making work for psych. Their support is hit or miss- some of them are great- and some- like their business office manager- have ethics problems and border on straight up theivery. Their quickbooks integration flat out does not work-- their own people took 6 months and could not get it to work (their own software) and then did not want to refund us. Who does that?
Many of their employees are unaware of the functions their software reportedly has-- and with good reason- the software doesnt really do that. Technically, it could (telemedicine is this way) but no one would ever use it. The other employees tend to be condescending, and mix in "hmm, I've never heard of the product doing that". They have zero accountability for their software not working, often act condescending, and always want you to "run diagnostics". When they dont want to handle their software not working, they refuse to talk to you. I've come to call this "classic compulink". Also, their ledger straight up cannot handle multiple locations. The software is pretty terrible at handling ERAs, if you're being paid electronically.
Vorteile
notes are easy to write. Most my documentation takes about 3 minutes per patient to write up.
When features work, they sometimes work well (albeit often glitchy, often broken)
Finished product (therapy note as a pdf) looks fantastic.
Since we now get paid electronically, we get paid faster.
Nachteile
-glitchy. Often produces ridiculous errors. Not at all intuitive. To learn how to use the software, you essentially have to get used to all their glitches, so you eventually learn how to avoid them. Dont waste time asking them to fix them, either.
- "Running Diagnostics" is an impractical pain, and a fool's endeavor, as it is yet to actually do anything. I would be pleased if I never ever heard that again from someone at Compulink, ever again. I'll not hold my breath waiting for it to work. I would ballpark that we're currently at 0/50 in this endeavor.
- Insurance verification in a program called Psych Advantage (which we could pretty easily argue should aptly be called Psych Dis-advantage), which actually does not verify the mental health benefits of the insurance is purely ridiculous. There's no way around that other than admitting that you made this program for medical practices and never bothered to actually tailor it to mental health, and that's clear.
-The lack of knowledge and agreement about your own software that you own employees have is disconcerting. I called more than a handful of times about integrating quickbooks ( great example, because their own website says the product does this), yet many of the employees took this as brand new information or denying it outright. A similar thing occurred when their own employees were unaware there was a telehealth built in option.
Gründe für den Wechsel zu Compulink Healthcare Solutions
Cost. And that was foolish.- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Compulink Review
Bewertet am 5.8.2020
It has been fine...customer service is good.
It has been fine...customer service is good.
Vorteile
I enjoy the ease of the EHR to billing system.
Nachteile
There are to many step," clicks" to get between each step
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Compulink is GREAT!
Bewertet am 3.8.2020
Vorteile
Compulink is always developing and improving the software. The staff is easy to work with and seem to understand our needs because many of them have been in private practice prior. This is a huge advantage for Compulink and the client.
Nachteile
Sometimes new features and updates do not work when first rolled out and it takes a while to work the bugs out.
Compulink Healthcare Solutions Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Compulink Healthcare Solutions.F. Wer sind die typischen Nutzer von Compulink Healthcare Solutions?
Compulink Healthcare Solutions hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Compulink Healthcare Solutions unterstützt?
Compulink Healthcare Solutions unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Compulink Healthcare Solutions mobile Geräte?
Compulink Healthcare Solutions unterstützt die folgenden Geräte:
iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Compulink Healthcare Solutions?
Compulink Healthcare Solutions kann in folgende Anwendungen integriert werden:
QuickBooks Online Advanced
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Compulink Healthcare Solutions an?
Compulink Healthcare Solutions bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support
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