Sign In Scheduling
Sign In Scheduling
Über Sign In Scheduling
10to8 ist eine All-in-one-Terminplanungssoftware, der weltweit mehr als 35.000 Unternehmen vertrauen.
10to8 besteht aus:
- Professioneller Kommunikation durch Senden von automatischen Text- und E-Mail-Benachrichtigungen und Erinnerungen an Kunden, um Nichterscheinen zu reduzieren. Benutzer können vor dem Termin einen beidseitigen Chat mit Kunden betreiben und Rückrufnachrichten an Kunden senden, um Wiederholungsgeschäfte zu fördern.
- Simpler Online-Buchung mit einer Buchungsseite, auf der die Kunden aktuell freie Termine einsehen, auf ihre Buchungsdetails zugreifen und Termine bezahlen können.
- Einem leistungsstarken Tagebuch mit der Möglichkeit, Kundennotizen und Anwesenheitshistorien nachzuverfolgen, die Verfügbarkeit für mehrere Mitarbeiter und Standorte zu verwalten und Daten sicher mit einer Verschlüsselung auf Bankenniveau zu speichern.
10to8 kann in weniger als zwei Minuten eingerichtet werden und Benutzer können sich von Admin-Problemen verabschieden.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Acuity Scheduling
Vagaro
Appointy
Mindbody
Nutzerbewertungen
Hast du Sign In Scheduling bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Sign In Scheduling
Bewertet am 13.8.2023
Schnell einfach gut
Schnell einfach gut
Vorteile
Der Kundensuport hebt die app deutlich von den anderen ab.
Nachteile
Der Preis ist ein bisschen zu hoch sonst ist aber alles sehr gut.
- Branche: Hochschulbildung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great schedule tool with a host of features!
Bewertet am 3.10.2018
I have been a user of 10to8 for over a year now, and I have to say it has become an invaluable tool...
I have been a user of 10to8 for over a year now, and I have to say it has become an invaluable tool to schedule meetings with my students. When I first looked for a scheduling solution, I tested out several before making a choice and I have been very pleased. There are several options out there, and both paid and free resources. However, if you seek a full host of resources then expect to pay a monthly fee, and compared to others 10to8 is a good value for sure. They have been very reliable, the support is great, and I enjoy the many features. I have seen many changes and upgrades over the past year, and I anticipate they will continue to get better over time; not to say it is not good already. Very happy with the tool, and hope they will add a full featured app for iPhone in the future. That said, I have referred many colleagues and continue to be an avid user.
Vorteile
Many followup tools, such as reminders to both text and email to help students remember appointment times. The schedule tool is easy to use, and there is a CRM tool that helps with notes and other details from the meeting.
Nachteile
There is no APP for smartphones, though they do have a web-app that allows you to access info. This is okay, but would be quicker and easier if there was a full app to access the schedule.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great product
Bewertet am 17.5.2022
so far so good, no complaints really.
so far so good, no complaints really.
Vorteile
ease of use, visually nice, compatible with WIX and google calendar, Charting option avaialable.
Nachteile
Size of files allowed for upload is too small.
Need to be careful with the side window as it does not update the patient when you select another patient on the main screen. Many times we have charted on the wrong patient due to this.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
False Advertising
Bewertet am 7.5.2019
When the rubber met the road it turns out that this software can't do 75% of what they promised it...
When the rubber met the road it turns out that this software can't do 75% of what they promised it could do, it has been months and months of total frustration. I've wasted more of my time and my admin's time on this than I can count and the stress its caused has been immeasurable. After all this time I'm still not able to comfortably use the software because there have been so many glitches and every time I think I can bring it live something else fails. LOOK ELSEWHERE!
Vorteile
To be honest, I'm struggling to find anything I like about this software and am shocked that it's getting 4-5 stars.
Nachteile
The list is longer than the space provided. My biggest beef with 10to8 is that I was EXTREMELY clear as to what I needed in my scheduling software and their sales team promised that they could do everything I needed with one exception, they also said that it could be set up quickly. This is TOTALLY UNTRUE.
Antwort von Sign In Scheduling
Hi Lisa,
Firstly, thank you for taking the time to write your review, we welcome all feedback be it good or bad.
We have since investigated this issue internally, as of course, we take feedback of this nature very seriously; we strive to provide excellent customer service, hence our excellent feedback that you reference.
While our sales team are adamant that they managed expectations, and discussed potential limitations with you, we would like to apologise for any misunderstanding, confusion, and inconvenience that we may have caused.
We always strive to be open and honest, in fact it's not unusual for us to advise prospective customers if we feel our solution would not be a good fit. We're sorry if you feel this was not the case in this scenario.
I would happily put you in contact with our head of sales, and or senior management team, should you wish to discuss this further. We're always endeavour to find amicable solutions where possible.
Kind regards,
10to8
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review of Sign In Scheduling
Bewertet am 25.6.2024
Vorteile
What I like most is its email notifications, calendar notifications, and easy to set up capabilities.
Nachteile
What I like least is its lack of diversification in terms of reaching out when there is an issue. Problems are resolved through back and forth emails which can be exhausting.
Sign In Scheduling Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Sign In Scheduling.F. Welche Preispläne bietet Sign In Scheduling an?
Sign In Scheduling bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 460,00/Jahr
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Sign In Scheduling?
Sign In Scheduling hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Sign In Scheduling unterstützt?
Sign In Scheduling unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Ungarisch
F. Unterstützt Sign In Scheduling mobile Geräte?
Sign In Scheduling unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Sign In Scheduling?
Sign In Scheduling kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Cronofy, Gmail, Google Analytics 360, Google Analytics Hit Level Data Extractor, Google Calendar, Google Classroom, Google Meet, HubSpot CRM, Instagram, LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, QuickBooks Online Advanced, Slack, Twitter/X, Xero, iCalendar
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Sign In Scheduling an?
Sign In Scheduling bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Lehrer Software