Epom

4,7 (18)
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Robuste Adserving-Plattform für erfolgreiche Online-Geschäfte.

Über Epom

Epom Ad Server ist eine Adserving-Lösung mit zahlreichen Funktionen, die auf die Bedürfnisse von Werbenetzwerken, Marken und Publishern zugeschnitten ist.

Epom Ad Server arbeitet als SaaS-Plattform mit vollständig anpassbarer Software. Mit umfassenden kanalübergreifenden Funktionen, Echtzeitanalysen und präzisen Targeting-Optionen können Werbetreibende hochleistungsfähige Kampagnen auf Desktop- und Mobilgeräten durchführen. Um die Effizienz der Zielgruppenausrichtung zu erhöhen, unterstützt Epom Ad Server die Integration der Daten von Drittanbieter-DMPs in Werbekampagnen.

Epom Ad Server unterstützt mehr als 50 Anzeigenformate, darunter Video-, native und In-App-Lösungen. Das Programm kombiniert RTB und Direct-Deals, um den Ertrag für Publisher zu maximieren, und bietet eine erstklassige Kundenbetreuung durch erfahrene Kundenbetreuer.


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Epom

4,7 (18)
VS.

Startpreis

$ 250,00
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

16
70

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
Keine Integrationen gefunden

Bedienkomfort

4,0 (18)
4,8 (5)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (18)
4,8 (5)

Kundenservice

4,9 (18)
4,8 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

EXADS

4,8
Nr. 1 Alternative zu Epom
EXADS ist ein anpassbarer Adserver, der für Entwickler entwickelt wurde. Das EXADS Admin Panel bietet eine einzige...

OrbitSoft Ad Server

5
Nr. 2 Alternative zu Epom
OrbitSoft Ad Server ist ein Online-Adserver, der Unternehmen bei der Verwaltung von Display-, Video- und Kontextwerbung...

BannerFlow

4,7
Nr. 3 Alternative zu Epom
Bannerflow ist eine kreative Verwaltungsplattform, mit der Marken problemlos große Mengen an Bannern erstellen können....

AdButler

4,5
Nr. 4 Alternative zu Epom
AdButler ist eine Werbemanagementlösung, die Unternehmen bei der Gestaltung, Einführung und Verwaltung von Werbekampagne...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(18)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Epom bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 18 Bewertungen
Vira
Vira
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Optimizing campaigns with Epom's ad serving tools

Bewertet am 3.10.2023

Epom helped us boost lead generation for our product landing pages. Its sophisticated targeting...

Epom helped us boost lead generation for our product landing pages. Its sophisticated targeting options enabled us to reach prospects through diverse channels, ensuring our ads were effectively showcased. By running A/B tests, we improved campaign performance. It allowed us to identify the best ad creatives and allocate more budget to those elements that generated the most leads, allowing us to optimize our advertising budget.

Vorteile

Before integrating Epom, our targeting efforts were not tailored to our audience's preferences. This resulted in wasteful spending on leads that lacked genuine interest. Epom enabled us to fine-tune our targeting, ensuring that we reached the right people. This saved us money and time and led to a noticeable increase in our conversion rate. Retargeting was invaluable to us, allowing us to re-engage visitors who had interacted with our site but hadn't converted. Result: more effective lead capture and fewer bounces.

Nachteile

In the beginning, you need some time to get it running smoothly, but the support team can help a lot

Kateryna
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A great tool to drive fintech app installs

Bewertet am 31.10.2023

Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP,...

Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP, we could tailor targeting, filter ad content, and decide where ads appeared. The result was better engagement and retention of users. We were also able to tap into specialized traffic sources with the Epom WL DSP, which resulted in a 150% boost in app installations.

Vorteile

Using White Label Epom DSP gave our campaigns a big boost. Within three weeks, our app downloads skyrocketed by 150%. By testing various ad concepts tailored to specific audiences, we achieved this success. As a result, we met our campaign objectives and increased our ads' visibility and clarity for a broader audience. A combination of automated bidding and swift adjustments ensured that we reached the right audience without incurring overspending fees.

Nachteile

Epom DSP can be a little tricky to use at first. Epom provided us with helpful demos to help us master the DSP platform.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Great Customer Support but technically weak behind the scenes

Bewertet am 8.4.2018

Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need...

Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need were simple ad setups.

Vorteile

We found that the Customer Support Team did a very good job, were responsive and easy to work with. The user interface for simple ad set ups was well done.

Nachteile

The software has some significant limitations when trying to interface with other systems. It's a shame because it has great potential if this were resolved.

Kira
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A powerful tool for advertising

Bewertet am 11.8.2023

We have chosen the Epom ad server to launch our creative ad campaigns because its formats meet our...

We have chosen the Epom ad server to launch our creative ad campaigns because its formats meet our requirements for more engaging and interactive ads. Instead of relying on multiple static ads for different audience segments, we have embraced dynamic creative ads, enabling us to deliver personalized content to various user groups. This approach has proven highly cost-effective and efficient in ad creation and management.

Vorteile

Engagement increased 4 times after using dynamic creative ads like video and rich media ads. And we get a higher CTR compared to static, one-size-fits-all ads.

Nachteile

So far, we haven't identified any flaws. We've been using the platform for six months and are pleased with our experience.

Pooja
Pooja
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Epom WL DSP is the best investment for my in-house media buying.

Bewertet am 27.3.2023

Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple...

Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple reports concurrently. However, with the help of Epom DSP, all of my campaigns are now centralized, allowing me to streamline the process and easily manage them in one place.

Vorteile

I manage numerous ad campaigns; it takes time to dedicate sufficient time to analyze each campaign individually. I have also encountered issues where I lost money due to underperforming traffic, as I often needed to remember to turn off specific campaigns. Fortunately, Epom WL DSP's bidding autopilot feature now takes care of this for me by automatically turning off underperforming campaigns. This auto-optimization capability has been a tremendous asset in enabling me to manage my workload and resources better.

Nachteile

The platform is making progress, but there is still room for growth. One area where improvement is needed is the absence of a DMP, despite the platform's ability to collect bid stream data.

5 von 18 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Epom Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Epom.

Epom bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 250,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Epom hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Epom unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Epom unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Epom hat

Epom bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support

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