Jolt

4,7 (291)
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Betriebsplattform für kleine und mittlere Unternehmen sowie Franchise-Unternehmen.

Über Jolt

Ops-Plattform für Mitarbeitermanagement und Einhaltung der Lebensmittelsicherheit. Checklisten, Audits, Temperaturprotokolle, Kennzeichnung, Schulung, Terminplanung und Teilnahme aus einer Hand. Echtzeit-Berichterstattung und Warnungen ermöglichen Betreibern, Managern und FBCs auch außerhalb der Betriebsräumlichkeiten auf dem Laufenden zu bleiben. Senkung der Arbeitskosten und Verbesserung der Zuständigkeiten, der Produktivität und der Effizienz der Mitarbeiter. Unsere Etikettierlösung beträgt ¼ der üblichen Etikettierungskosten und Hunderttausende von Nutzern haben Abermillionen von Aufgaben erledigt.


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Jolt

4,7 (291)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 89,99
Monat
€ 9,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

107
465

Integrationen

3
34

Bedienkomfort

4,5 (291)
4,5 (4 788)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (291)
4,3 (4 788)

Kundenservice

4,7 (291)
4,5 (4 788)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

monday.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu Jolt
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Wrike

4,3
Nr. 2 Alternative zu Jolt
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

WhenToWork

4,5
Nr. 3 Alternative zu Jolt
WhenToWork ist eine Online-Scheduling-Lösung für Mitarbeiter mit mobilen Apps, mit der Mitarbeiter Zeitpläne überprüfen,...

Snap Schedule

4,4
Nr. 4 Alternative zu Jolt
Snap Schedule ist eine Lösung zur Verwaltung von Mitarbeitereinsatzplänen. Generiere, verwalte, verfolge und analysiere...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(291)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 291 Bewertungen
Alexander
Alexander
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Fantastic App that helps us keep things in order!

Bewertet am 6.2.2018

Stabilize operation on a micro-level

Stabilize operation on a micro-level

Vorteile

Pretty clear and easy to use once you get the hang of it. Totally indispensable to keeping an operation running smoothly.

Nachteile

Wish that the software had the ability to alert if there was an exception- i.e. Air Conditioning in working order? Yes/No (if No, notification is immediately sent to Admins)

Traci
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Pretty good for the cost.

Bewertet am 4.9.2019

Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added,...

Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added, but it is saving me some time.

Vorteile

The cost and the function that allows team members to edit their own punches. Huge time saver for me.

Nachteile

I would like to see integration of Paid Time Off / Vacation hours. We have a set schedule in our clinic, so the scheduling function is a little cumbersome. I understand this approach for restaurants or other types of businesses, but the ability to track / enter Paid time off would be very helpful. I also would like the report option to be different. I would like a report that gave daily, weekly and pay period totals per employee. I have to manually adjust the excel sheet to figure overtime hours.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

easy to use

Bewertet am 16.1.2018

ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes...

ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Vorteile

i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Nachteile

that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

Marie
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A New Era for Business

Bewertet am 31.8.2016

I use Jolt for the Food Industry. It is straight forward and easy to use. I publish my schedule,...

I use Jolt for the Food Industry. It is straight forward and easy to use. I publish my schedule, manage requests, set lists, and manage people. I am also able to send announcements and track my labor goals. I use it daily and it has become my main use for most things.

Vorteile

I love how easy it is to pick up on. I was capable of teaching myself with ease. I love the schedule and how employees can create a prefered avaiability as well as request off and swap shifts with others at my approval. It informs me immediately when someone makes a request, and I am able to set it so employees have to give x days prior notice for their request as well as a reason. I also enjoy the variety of options I have for creating my checklists. They can be as thorough as I want and notify me when I want. My employees also find Jolt easy to use. Most of them figure it out on there own and have had no problems using it. I also use their Jolt printer system, which is extremely useful and honestly could not have been created any better. The stickers do not leave residue! The support is also great. Theyre always open to ideas and tend to be very fast pace when assisting you. I love how willing they are to expand in new features/ideas. There are many other benefits to Jolt, but I have listed the big ones I discovered using.

Nachteile

My one con is the text notifications recieved from Jolt. You can set so that is a checklist is overdue, out of range, etc, you can be notified via text. This is a great thing; however, the texts can be overwhelming in the sense of how it is formated. It could be because I own an Android and not an Apple device (which is what I understand it is mainly used with), but my text notifications get broken up instead of being all in one. I have seen my co worker use her iphone with it, and her notifications are all in one. With that said, I have noticed they have been improving it.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product that I couldn't do without

Bewertet am 17.6.2020

I use Jolt for both of my QSR's and it takes care of all the scheduling from week to week. It also...

I use Jolt for both of my QSR's and it takes care of all the scheduling from week to week. It also does all the checklist that the employees do when they get there or in the middle of their shifts or at closing time. We use it to handle all the communications between leadership and staff and finally it continually monitors temperatures around the store.

Vorteile

Scheduling- Employees can request off or put unavailable times in Jolt and when you make the schedule it is on the schedule in yellow so you can try to schedule around them.

Nachteile

Communication- If you do not use their time card feature there isn't a good way to tell the staff things without sending a text or email. And if you want them to see something you can't attach an image

5 von 291 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Jolt Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Jolt.

Jolt bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 89,99/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Jolt hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Jolt unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Spanisch

Jolt unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Jolt kann in folgende Anwendungen integriert werden:

PAR Brink POS, Wobot VMS, Zapier

Jolt bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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