Über Spectrio

Enplug ist eine Digital-Signage-Lösung für kleine bis große Unternehmen aus einer Reihe von Branchen, insbesondere Einzelhandel, Gastronomie, Schulen und Mitarbeiterkommunikation. Mit Enplug können Unternehmen mit ihren Kunden und Mitarbeitern mithilfe von interaktiven Social-Media-Feeds, Grafiken und Videos, Nachrichten, Metriken-Dashboards, Kalendern für Besprechungsräume und digitalen Menüs interagieren.

Schließe einen Digital-Signage-Mediaplayer von Enplug an ein beliebiges Fernsehgerät an und verwalte dann deine Inhalte mit einem Online-Dashboard über jedes beliebige Gerät, einschließlich Smartphones.

Nutzer können aus den vordefinierten Farbschemata von Enplug wählen oder eigene Designs erstellen, die zu ihrer Marke passen. Nutzer können HD-Videos und Bilder hochladen und planen sowie deren Reihenfolge und Darstellungsform festlegen. Die Ausrichtungsoptionen der Software sorgen für eine optimale Darstellung der Designs. Durch die Unterstützung mehrerer Standorte können Nutzer von Enplug anzuzeigende Inhalte planen, bestimmte Bilder für bestimmte Zeiten und Orte festlegen und die Häufigkeit und Dauer der Anwendungslaufzeit steuern.

Unternehmen können Live-Feeds für soziale Medien, digitale Wartelisten, lokale Nachrichten und Wetter anzeigen. Mit dem Enplug SDK (Software Development Kit) können Nutzer eigene interaktive Anwendungen für Enplug-Bildschirme erstellen und sie auf dem Anwendungsmarktplatz veröffentlichen.

Preisoptionen ab:

$ 35,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Spectrio

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch

Preisoptionen ab:

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Die 5 Top-Alternativen zu Spectrio

Bilder

Spectrio Software - 1
Spectrio Software - 2
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Videos zu Spectrio
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Spectrio: 52

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Automatisches Aktualisieren
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Digitale Beschilderungen
  • Digitales Menüboard
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Etikettierung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Inhalte planen
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Layout und Design
  • Leistungskennzahlen
  • Medienbibliothek
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Multimedia-Unterstützung
  • Remote-Display-Management
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Social-Media-Integration
  • Spiellisten-Management
  • Suchen / filtern
  • Support mehrerer Bildschirme
  • Veranstaltungskalender
  • Video-Management
  • Video-Streaming
  • Video-Unterstützung
  • Visueller Editor
  • WYSIWYG-Editor
  • Werbemanagement
  • Widgets
  • Workflow-Management
  • XML / RSS
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • interaktive Inhalte
  • Überwachung

Alternativen

ScreenCloud

4,9
Nr. 1 Alternative zu Spectrio
ScreenCloud ist eine Online-Lösung, die TV, iPads und andere Tablet-Geräte in auffällige Digital Signage-Lösungen für...

QL Digital Signage Software

4,9
Nr. 2 Alternative zu Spectrio
Navori QL ist eine cloudbasierte und On-Premise-Software, mit der Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Transport...

UCView

4,8
Nr. 3 Alternative zu Spectrio
SignEdge by UCView is a cloud-based digital signage solution for designing and deploying content to digital displays...

REACH

4,8
Nr. 4 Alternative zu Spectrio
Plattform- und Content-Management-System für die Verbesserung verschiedener digitaler Kommunikationsprodukte mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(171)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 171 Bewertungen angezeigt
Christa A. Christa A.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A digital, interactive social experience

Bewertet am 4.10.2017

More social interactive, a great platform to showcase promotions, customers enjoy the changing...

More social interactive, a great platform to showcase promotions, customers enjoy the changing content such as news, weather, maps, etc.

Vorteile

It creates a social platform for our customers to view promotions, menus, media posts, news, weather, traffic, sports and other fun apps. The digital ease of it allows me to keep it updated with fresh content that can keep viewers engaged. I enjoy being able to manage it from any computer and the changes take effect instantly. Our customers love seeing their photos/videos displayed on screen and getting to see other people's experiences be showcased. It's a great product, quick customer service, and having this as a feature in our center really adds to the overall social customer experience.

Nachteile

There will be times when the apps have issues which makes our display have a big "error" screen appear - this is obviously very unsightly, but normally after contacting their support team they get the issue resolved quickly and easily. If not, a quick system reset typically solves most problems. The available app selection has been increasing over the months, which I love, so I would like to continue to see a wider selection of apps to display. This service is not cheap, but if you want to add a social and digital experience to your business then it's a great feature to invest in.

Antwort von Enplug

We appreciate the in-depth review. It's great to hear that you've found Enplug to be easy to use and engaging for your customers!

We apologize for the "error" screens you've seen, and we're hard at work on eliminating those errors!

We're also working on a redesigned social media design that will be even more modern and interactive - so stay tuned! Lots more updates coming soon.

Jesse S. Jesse S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best user-friendly solution out there

Bewertet am 28.5.2020

Of all of the different CMS solutions out there for digital signage, Enplug gives you one of the...

Of all of the different CMS solutions out there for digital signage, Enplug gives you one of the most engaging experiences possible. Our employees enjoy this new solution and I've heard nothing but good feedback.

Vorteile

Enplug is extremely intuitive and user friendly. There is also a plethora of applications and features available to content creators. Enplug also updates screens in real time, meaning that you do not have to wait to see your changes. The app-based content is engaging and helps keep employees informed.

Nachteile

There are no stand out negatives about Enplug. We have been extremely satisfied with this solution so far. If I had to pick one thing that could be improved, I would say that it would be great to get some additional enterprise applications, such as a Yammer app and other Microsoft Apps like Microsoft Stream.

In Betracht gezogene Alternativen

QL Digital Signage Software und ScreenCloud

Warum Spectrio gewählt wurde

Marlin was a terrible provider and we had nothing but problems with them. Not only was there multiple times a month where their servers would go offline, but even when their servers were up, it would take approximately 15+ minutes to update the signs. Separately, their content was not engaging, they did not have applications and this solution was pretty much just like putting powerpoint slides up on screens.

Gründe für den Wechsel zu Spectrio

Many other solutions struggle to stay relevant and require heavy IT support. We chose Enplug for its ease of use and robust features. We are confident that as our company continues to grow and evolve in this digital age, that Enplug's technology will grow with it.

Antwort von Enplug

Jesse, thank you for taking the time to share your Enplug experience. We are happy to read that you see our software powerful and easy to use. Good news! Microsoft Teams is on our feature roadmap and we'll be sure to keep you updated.

Emily R. Emily R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Expensive, Buggy and Poor Support

Bewertet am 8.11.2021

This is a review of Enplug Digital Signage software. With the advent of smart tv's, their product...

This is a review of Enplug Digital Signage software. With the advent of smart tv's, their product is becoming obsolete. They charge $200+ for a streaming device which is buggy – we had 1 faulty device upon receipt and another 2 that subsequently died. Upon reaching out to support to fix or replace the dead devices, they simply stopped responding to my emails. Next step, cancellation of their service due to poor products, competitive pricing elsewhere and poor customer service.

I emailed them to cancel. No response for weeks. I call to confirm cancellation and they can't find my account. Ask for my account number – it is NO WHERE to be found on their website. I get transferred around to various people who can not help in cancelling my account and shoved back into an email support thread.

Vorteile

Nothing good to say about the software Enplug.

Nachteile

Poor customer service. Weak customer account portal on website. Buggy devices that arrive defective, stop working randomly and not competitively priced.

Marisa S. Marisa S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Looks slick, easy to set up and manage!

Bewertet am 24.1.2018

Vorteile

Our agents and staff love to get involved with the social feed by using our hashtags, and they love the weather app as well. We love being able to schedule our content in advance with graphics/videos and have the control to customize each display group to fit that location.

Nachteile

We have had a few faulty boxes that have had to get replaced. Wish it was easier to switch displays between groups without having to reset the box and be at the location in person...just have to do a lot of thinking/planning/adjusting on how to organize the groups to make it easiest to manage. Would be great to have stats that show which pieces of content are getting shown the most and be able to see live in the dashboard what's displaying on each screen at that moment. Would love to approve/deny/favorite social posts individually on each display group instead of the apply all method.

Antwort von Enplug

Hi Marisa,

Thank you for the review and for being a great customer. Great to hear the social feeds have been engaging!

To address your notes:
1. We're always testing new media player devices to find the most affordable yet reliable option.
2. We're adding the ability to switch devices between display groups this month!
3. We're adding the ability to get content play stats this month!
4. We're adding live display previews in early Q2.
5. We're launching a new and very much improved social wall experience in February.

We look forward to continuing to work with you!

Nick C. Nick C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Untern. Größe: 5 001-10 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Incredible Digital Signage Solution

Bewertet am 22.12.2020

We are using Enplug as our employee communication solution to reach over 7,000 employees at their...

We are using Enplug as our employee communication solution to reach over 7,000 employees at their facilities for the latest in company and site-specific communication. We publish slides, integrate social media and share regular video update messages from our CEO across 150+ endpoints. We have HR team members and admins at each facility who post site-specific comms and employee recognition content, and the app-based cloud solution has been incredibly easy for them to learn.

Vorteile

Affordable
Ease-of-use
Zoning app makes layouts a breeze
App-based
Cloud-based
Lightning fast support
SSO login

Nachteile

N/A, even if there are small quirks, one email to the support team gets any issue resolved in an instant!

Antwort von Enplug

Thanks for your review, Nick! It's great to hear that our product is working for you seamlessly across multiple locations. We value your feedback and will share your praise with our support team. Thanks again for your time!

5 von 171 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Spectrio Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spectrio.

Spectrio bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: $ 35,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Spectrio hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Spectrio unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch

Spectrio unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Spectrio kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Amazon Cloud Search, Box, CloudApp, Facebook for Business, Filepicker, FiveStars, Geckoboard, Google Ads, Google Analytics, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Maps, Hoopla, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instagram, Klipfolio, LevelEleven, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Slack, TINT, Twitter, WordPress, Yammer

Spectrio bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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