GrowthZone

Vollständiges Assoziationsmanagement mit integriertem Verkaufstrichter-Management

Über GrowthZone

GrowthZone ist eine Mitgliederverwaltungssoftware, die auf die täglichen Bedürfnisse von Organisationen und Verbänden mit auf Mitgliedschaft basierenden Kundengemeinschaften ausgerichtet ist. Der Einsatz erfolgt in der Cloud und besteht im Wesentlichen aus einer Datenbank und einer intuitiven Online-Benutzeroberfläche. Administratoren können jederzeit über das Internet und browserfähige Geräte darauf zugreifen. Von hier aus können alle zugehörigen Daten zu Mitgliedern verfolgt und zusammengefasst werden, um sicherzustellen, dass die Datensätze sicher gespeichert werden, wobei das Hinzufügen oder Migrieren von Informationen einfach bleibt. Zu den wichtigsten Funktionen von GrowthZone zählen die Möglichkeit, Online-Antragsformulare für die Aufnahme neuer Mitglieder, die Integration mit vorhandenen Websites und die Synchronisierung mit Online-Verzeichnissen, Veranstaltungskalendern sowie Drittanbietern bereitzustellen, um wiederholte Dateneingaben zu vermeiden. Das Support-Team von GrowthZone unterstützt dich bei der Datenkonvertierung als Teil des Service, indem Projektmanager und ein Senior Account Manager (SAM) für die Schulung von Kunden ernannt werden.

Die nachfolgenden Funktionen umfassen auch benutzerdefinierte Berichte mit Dashboard-basierten Erkenntnissen, integrierte Abrechnung und Zahlungsverarbeitung sowie eine Reihe von Optionen für Verzeichnis- und Netzwerkmarketing. Ein Ereignismodul ermöglicht die vollständige Registrierung und das Tracking von Teilnehmern, während Kommunikation und Gruppen Anrufprotokollierung, E-Mail-Synchronisierung und Push-Benachrichtigungen zu einer Reihe mobiler GrowthZone-Anwendungen hinzufügen.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Integrated billing capabilities for batch running invoices, statements, letters and more
Easily view and manage all the individuals and organizations in your database. Conveniently group your contacts into lists or committees for mass emails.
Efficiently write, schedule, send, and track emails.
Custom Reporting
Fully control and publish directories from your database information.
Member Retention
Payment Processing
Proactively create events and manage event registrants and sponsors.
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GrowthZone Screenshot: Integrated billing capabilities for batch running invoices, statements, letters and more GrowthZone Screenshot: Easily view and manage all the individuals and organizations in your database. Conveniently group your contacts into lists or committees for mass emails. GrowthZone Screenshot: Efficiently write, schedule, send, and track emails. GrowthZone Screenshot: Custom Reporting GrowthZone Screenshot: Fully control and publish directories from your database information. GrowthZone Screenshot: Member Retention GrowthZone Screenshot: Payment Processing GrowthZone Screenshot: Proactively create events and manage event registrants and sponsors.

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von GrowthZone: 59

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anmeldung / Onboarding
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Kategorien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Automatische Antworten
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • Elektronische Zahlungen
  • Filesharing
  • Finanzmanagement
  • Formularverwaltung
  • Forum / Diskussionsforum
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Anzeigetafel
  • Kalenderverwaltung
  • Kapitel-Verwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditkartenmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Gemeinschaften
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • SSL-Sicherheit
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Management
  • Suchen / filtern
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen

Glue Up

4,5
Nr. 1 Alternative zu GrowthZone
EventBank ist eine All-in-One-Plattform für Engagement, welche die optimalen Funktionen für das Event- und...

Vagaro

4,7
Nr. 2 Alternative zu GrowthZone
Vagaro ist eine webbasierte Lösung für Besitzer*innen von Salons und Fitnesscentern, um ihr Geschäft zu bewerben,...

CampusGroups

5
Nr. 3 Alternative zu GrowthZone
CampusGroups is a cloud-based community engagement software designed to help small to large higher education...

MemberClicks

4,4
Nr. 4 Alternative zu GrowthZone
Mit MemberClicks können Unternehmen Zeit und Geld sparen und gleichzeitig das Beste aus dem Web herausholen. Das...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(155)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du GrowthZone bereits?

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5 von 155 Bewertungen angezeigt
Kayla T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great organization for my membership.

Bewertet am 14.5.2018

Vorteile

Very easy to pull up members accounts, billing information, general contact information, and the reps information. Making membership mailing labels and membership reports is very easy with this software. I use this software to easily find any membership representative information I need. This software has also made it easy to look up and find a member.

Nachteile

The only con I have for this software would be the new update, i'm so used to the old version it'll take time to learn the updated.

Derrick V.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great service and scalable

Bewertet am 18.3.2021

We switched from another platform because the user experience wasn't what it needed to be to make...

We switched from another platform because the user experience wasn't what it needed to be to make us competitive. We also believe GrowthZone will help us grow for many years. We also like the variable rate payment option, particularly in our early years.

Vorteile

We use the Events, Web Content (blogs), and Lists (contact manager) all the time. They're easy to use and produce a great-looking member experience. As we grow, we'll use more of the Reports to track engagement and renewals. The website editor is also great for designing something professional and for ease of editing. The support service is great. We always get an answer within a day.

Nachteile

The accounting menus could be simplified. The Boolean operators in list creation don't work consistently.

Val D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Could be great with a little work

Bewertet am 19.3.2021

We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and...

We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and hosting and AMS system ensuring compatibility. We are very happy with the look and feel of our website and the CMS used to manage it. Our migration to GZ for the AMS side was rocky at best. Our project manager had never gone through a detailed conversion before. While she was very service oriented and nice to work with, her inexperience caused many issues. We like GZ's ability to give a good view of member activity. I like that when I am on the phone with a member, I can see their engagement, make notes, and create follow up task items. G

Vorteile

The user interface, look, and feel of the back end. Also like the ability to integrate with the company website to create a good member only user experience. It also has a pretty good project management system, though it desperately needs push notifications via email. The only notification it provides is a badge count on the top menu of the software. So if you are disciplined to check there, the PM works well. GZ also has a certification/continuing education component which we find valuable.

Nachteile

Customer support needs work. GZ is very slow to respond to issues. Many times entered tickets are not responded to (first response) for 3 or more days (I am not counting the automated message generated that the ticket was received and someone would review). And, when the "front line" or 1st level support team reaches out, frequently they aren't completely familiar with the ins and outs of the software, so the first 3 emails or 15 minutes of the call are spent teaching them how the system works. The communications functionality has a great vision, but is inconsistent and extremely buggy. It is difficult and many times impossible to send a merged email to multiple members. Members get emails or newsletters with the fields not merged properly. It feels like the database was not developed with a vision and as the software was enhanced and features added, bandaids were placed on the tables to make them work together. Field naming is inconsistent and many times not working as a true relational database. Feels like a consequence of growing quickly and not having one responsible group overseeing the programming growth. Different naming philosophy throughout different modules.

Mandy S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

GrowthZone is a Game Changer

Bewertet am 19.3.2021

I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support...

I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support and attention to what customers want and implementing just that is fantastic. There's a few features that we'd love to see some improvements in (communications, reporting, and marketing automation).

Vorteile

The overall integration is fantastic and we love the customer support and the ability for us to submit an idea for improvement and for it to more often that not be put into development or rolled out fairly soon after.

Nachteile

There are a few newer features that just need a bit more development, mainly revolving around communication analytics. We'd love to use GrowthZone exclusively for our communications, but they just don't have the analytical reports we need. Right now we use Constant Contact, which GrowthZone has a great syncing feature with.

Karen B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good Value, Easy to Use

Bewertet am 18.3.2021

Customer service is excellent! When I submit a question, I have never waited longer than an hour...

Customer service is excellent! When I submit a question, I have never waited longer than an hour for a response.

Vorteile

When I started 3+ years ago, I was happy to be able to take online training to help me learn the features and benefits of using this software. I keep looking for new training to help me succeed!

Nachteile

Emails get flagged as spam when I send to members thru ChamberMaster. I am unable to export email to outlook so my members get my communications.

5 von 155 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

GrowthZone Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GrowthZone.

GrowthZone bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 149,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von GrowthZone

GrowthZone hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

GrowthZone unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

GrowthZone unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

GrowthZone kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Authorize.Net, Constant Contact, Facebook, Mailchimp, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter, WordPress

GrowthZone bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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