Outlook Customer Manager

Outlook Customer Manager

Leichtes CRM für Outlook in Office 365.

4,6/5 (9646 Bewertungen)

Outlook Customer Manager Übersicht

Was ist Outlook Customer Manager?

Outlook Customer Manager ist ein leichtes Customer-Relationship-Management-Tool (CRM) für Outlook als Teil von Office 365. Derzeit wird Outlook Customer Manager im Rahmen des First-Release-Programms für Office-365-Business-Premium-Abonnenten eingeführt und wird in den kommenden Monaten weltweit veröffentlicht.

Outlook Customer Manager unterstützt kleine Unternehmen bei der Verwaltung ihrer Kundenbeziehungen, indem es einen vollständigen Überblick über alle Interaktionen mit allen Kunden bietet, Erinnerungen für anstehende Meetings und Fristen erstellt und Nutzern die Verfolgung aller laufenden Vorgänge und Aufgaben ermöglicht. Kundeninformationen werden automatisch aus Anrufprotokollen, E-Mails und Kalendern in Office 365 erfasst und neben dem Outlook-Posteingang als Zeitleiste dargestellt. Details wie Anrufe, E-Mails, Meetings, Dateien, Notizen, Aufgaben, Abschlüsse und Fristen werden in der Zeitleiste angezeigt, um zu verhindern, dass Nutzer Kundendaten manuell eingeben oder suchen müssen. Daten können mit anderen Teammitgliedern geteilt werden, sodass jeder Nutzer Kundenanrufe entgegennehmen kann und Zugriff auf alle erforderlichen Informationen hat, einschließlich der letzten Anrufe, anstehender Meetings und Verhandlungsphasen.

Aufgaben in Outlook Customer Manager können einem bestimmten Kontakt, Unternehmen oder Geschäft zugeordnet werden und eine Liste der wichtigsten Geschäfte und Kunden wird automatisch generiert und als „Gezielte“ Liste angezeigt, um Nutzern die Priorisierung ihrer Zeit zu erleichtern. Angebote können auch nach Priorität, Betrag, Phase und Abschlussdatum aufgelistet werden. Die mobile Anwendung von Outlook Customer Manager ermöglicht Nutzern den Zugriff auf Kunden- und Geschäftsinformationen von überall aus. Dies ermöglicht ein schnelles Einchecken vor Meetings und das Erstellen neuer Kontakte aus gescannten Visitenkarten.

Outlook Customer Manager Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Outlook Customer Manager Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch und 15 weitere , Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

Screenshots

Outlook Customer Manager Screenshot: Outlook Customer Manager presents a timeline of customer information alongside the Outlook inbox
Outlook Customer Manager Screenshot: Outlook Customer Manager presents a timeline of customer information alongside the Outlook inbox Outlook Customer Manager Screenshot: Customer information is automatically gathered from email, call log, and calendar data in Office 365 Outlook Customer Manager Screenshot: Users can view their daily reminders and tasks in the Outlook Customer Manager mobile app Outlook Customer Manager Screenshot: Customer information can also be accessed through the Outlook Customer Manager mobile app Outlook Customer Manager Screenshot: Users can view and manage all of their tasks for the current day on the 'Today' tab in Outlook Customer Manager Outlook Customer Manager Screenshot: The 'Focused' tab presents users with a list of important deals and customers to assist task prioritization Outlook Customer Manager Screenshot: Tasks can be associated with customers, companies, or deals in Outlook Customer Manager

Outlook Customer Manager Bewertungen

Outlook Customer Manager Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
6660

Sehr gut
2496

Durchschnitt
397

Gering
59

Schlecht
34

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,3
95% haben diese Anwendung empfohlen
Andrei P.

Great software suite with a clean modern look, a bit limited in the purchasing aspect

Using Office 365 is really smooth and I enjoy the minimalistic look which allows you to focus on the content not on all the tiny icons in the menus. I've been a fan of OpenOffice previously and currently I'm also using Google Docs but nothing beats Microsoft when it comes to a full suite of applications for office work.


Mit Google übersetzen
Benjamin e J.

Industry-Standard for a Reason


Mit Google übersetzen
Jeanne C.

50/50

I'm on the fence about Office 365. Some of the features work really well like the applications. Other features like OneDrive aren't as trustworthy as I had hoped. Our company has had issues with accessing files on OneDrive and SharePoint. Microsoft tech support usually has the problem resolved within 24 hours. But for a 24 hours facility, sometimes that's not fast enough. Ultimately the decision was not mine to move to Office 365. Had I known it wasn't very reliable, I would have waited to transition to it.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

The best suite ever, wherever and for whatever

MS Office 365 is the software I use the most from more than a decade. I have assisted to the evolution of this suite. The great step was given with the 365 version, the others only made some interface and adding not so valuable functionalities. Stepping into the cloud age, the sync works as needed nowadays with a great app for mobile devices where you can acess on your fingertip to all of your work.


Mit Google übersetzen
Mir fida N.

Suitable package application software for small to large scale business

Overall we are very much satisfied with the Office 365 subscription service. It's our daily to use tool for every project. Performance is always up to the expectation. Never encountered any serious bug or error halting an important bug. Still, some minor issues are faced rarely but nothing that cannot be handled. When utilizing each and every feature and app included in Office 365, then it will definitely prove a great asset to your organization which will boost sales and eventually profits in the long run.


Mit Google übersetzen
Andrei P.
Branche: Computerspiele
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great software suite with a clean modern look, a bit limited in the purchasing aspect

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Using Office 365 is really smooth and I enjoy the minimalistic look which allows you to focus on the content not on all the tiny icons in the menus. I've been a fan of OpenOffice previously and currently I'm also using Google Docs but nothing beats Microsoft when it comes to a full suite of applications for office work.

Vorteile

Office 365 has a great modern look that spans across all their software and apps. The usual subscriptions offer the whole suite of programs to get most of your work done within it: Word for writing, Excell for calculations, spreadsheets, and charts, Power Point for presentations, Outlook for email, OneNote for fast notes, Access for databases, etc.
The installation is done very easy and the software almost no configuring apart from the user logging in.

Nachteile

While some of the programs available in the suite are great for the majority of uses, some are not, such as Sharepoint which is for your company's intranet, Access for databases which is way slower than even the free alternatives.
This is a paid software so obviously any free alternatives could work but not as smoothly.
A problem I've ran into using Word was that the document needed a lot of modifications in order to be uploaded as an ebook and published on Amazon.
Unfortunately I would really like to buy only a few of the programs I need. They have a way for businesses and individuals to purchase some but it's only for Word, Excell, and PowerPoint whereas I require Outlook as well, too bad.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Benjamin e J.
Branche: Schreiben & Editieren
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Industry-Standard for a Reason

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It just works. Documents go through without odd formatting issues or incompatibility problems. Everything works and the documentation and community are top-notch.

Nachteile

Basically, I had to pay for it, but that's the cost of doing business well.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jeanne C.
Branche: Strafverfolgung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

50/50

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 19.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I'm on the fence about Office 365. Some of the features work really well like the applications. Other features like OneDrive aren't as trustworthy as I had hoped. Our company has had issues with accessing files on OneDrive and SharePoint. Microsoft tech support usually has the problem resolved within 24 hours. But for a 24 hours facility, sometimes that's not fast enough. Ultimately the decision was not mine to move to Office 365. Had I known it wasn't very reliable, I would have waited to transition to it.

Vorteile

SharePoint is a good function for a medium to large sized business. We use it to post documents that our staff use consistently so they can find everything in one place. The documents can get kind of buried in the file structure but it's ideally the same as Windows Explorer once you get used to it. It's nice that you can personalize the sites with background photos and text. Another great feature is the downloadable apps that you get with an E3 account. You can download the apps on a number of computers so you can use it anywhere. Additionally you can download the apps on your phone or tablet.

Nachteile

OneDrive has given me some trouble when I've got the folder linked with my computer. If you upload things to the OneDrive via internet browser, it's great. Once I added it to my desktop and opened the file window to be used in addition to the web browser, it got questionable. I would open files from the file explorer window and edit them and they wouldn't upload to OneDrive when saved. It's something you really have to keep an eye on. Maybe it was my network card or internet connection. But when you have more than one person editing the same files at different times, you never know if you're getting the most up to date version of that file. I've lost a lot of data because of this. Also when you create Groups and try to use that group for an email, you have to be sure to expand the group or it won't be sent as an email. It will send as a group message and most of the people I work with don't know how to view that.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Automotive
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

The best suite ever, wherever and for whatever

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

MS Office 365 is the software I use the most from more than a decade. I have assisted to the evolution of this suite. The great step was given with the 365 version, the others only made some interface and adding not so valuable functionalities. Stepping into the cloud age, the sync works as needed nowadays with a great app for mobile devices where you can acess on your fingertip to all of your work.

Vorteile

The interaction between all of the apps that are included in MS Office is seamless. Onedrive cloud service offers a great contribute for accessing all the documents wherever you are and whatever is the time. The operation is very simple to extract the most out of its potential. It is a great swiss army knife for your everyday working needs.

Nachteile

There are a some minor issues with the translation of the formulas between computers in different languages as well as some problems in changing the spell check in documents that were built in another language. Beside it it works flawlessly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Mir fida N.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Suitable package application software for small to large scale business

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall we are very much satisfied with the Office 365 subscription service. It's our daily to use tool for every project. Performance is always up to the expectation. Never encountered any serious bug or error halting an important bug. Still, some minor issues are faced rarely but nothing that cannot be handled. When utilizing each and every feature and app included in Office 365, then it will definitely prove a great asset to your organization which will boost sales and eventually profits in the long run.

Vorteile

Office 365 is the most beneficial package for our small business IT company. Including top-rated desktop applications Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Access, OneNote, One drive ..etc all are tools increasing daily projects productivity and efficiency. One of the fantastic features is that it's also available with a web cloud app and mobile app, making team collaboration available anywhere. Some Educational organizations can get free of cost features for staff and students to boost learning using technology.

Nachteile

Minor bugs occur rarely. Pricing is but high for initial and beginning level business and office. But in the long run, it's is useful if all of the apps and features are utilized to full capacity. The PowerPoint interface can be made easier and more user-friendly. Word has some difficulty handling a hundred pages large project docs and often messed up formating. One Drive synchronization and naming could be better. For Startups, I think the libre office provides a budget-level choice.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 9.646 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Outlook Customer Manager Preis

Outlook Customer Manager Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 9.646 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Outlook Customer Manager Funktionen

Outlook Customer Manager Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 9.646 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Outlook Customer Manager Häufig gestellte Fragen

Outlook Customer Manager Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Outlook Customer Manager.

F. Welche Preispläne bietet Outlook Customer Manager an?

Outlook Customer Manager bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Outlook Customer Manager?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Outlook Customer Manager

F. Wer sind die typischen Nutzer von Outlook Customer Manager?

Outlook Customer Manager hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Outlook Customer Manager unterstützt?

Outlook Customer Manager unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Outlook Customer Manager an?

Outlook Customer Manager hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Outlook Customer Manager mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Outlook Customer Manager unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Outlook Customer Manager?

Outlook Customer Manager kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Cliently, Office 365

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Outlook Customer Manager an?

Outlook Customer Manager bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support