UpKeep

Mobile computergestützte Wartungsverwaltungssoftware

4,7 /5 (1178 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

UpKeep Übersicht

Was ist UpKeep?

UpKeep ist ein cloudbasiertes CMMS (computergestütztes Wartungsmanagementsystem), das für den Einsatz auf mobilen Geräten konzipiert wurde und für eine Vielzahl von Branchen geeignet ist, darunter Fertigung, Bau, Vertrieb, Lagerhaltung, Versorgung, Hotels, Restaurants, Lebensmittelverarbeitung, Kirchen, Bildung, und mehr. Das System ermöglicht es Benutzern, Wartungsplanung und Arbeitsaufträge von unterwegs zu verwalten, und enthält Tools für Arbeitsauftragserstellung, Priorisierung, Signaturerfassung, Bildannotation, Asset-Datenimport, Barcode-Scan, Bestandsverwaltung, Chat und Zusammenarbeit, Rechnungserstellung und mehr.

Mit UpKeep können Benutzer benutzerdefinierte Arbeitsaufträge für mehrere Zwecke erstellen, z. B. zum Erstellen von Checklisten und Messwerten und unter Zuhilfenahme von Vorlagen und Formularelementen. Dateien, Bilder und Teile können Aufgaben hinzugefügt werden, und Benutzer können Arbeitsaufträge entsprechend ihrer Dringlichkeit priorisieren. Arbeitsaufträge und Rechnungen können im PDF-Format erstellt und per E-Mail gesendet oder gedruckt werden. Asset-Daten können aus vorhandenen Datensätzen in UpKeep importiert werden, und Barcodes, die Teilen oder Assets zugeordnet sind, können gescannt werden, um sie zu Arbeitsaufträgen hinzuzufügen. Benutzer können wiederkehrende Zeitpläne für die vorbeugende Wartung erstellen und einzelne Teile für bestimmte Arbeitsaufträge reservieren oder planen. Das Inventar kann nach Standort verwaltet werden, und die Teilhistorie-Verfolgung ermöglicht Benutzern zu sehen, wo jedes Teil verwendet wurde.

UpKeep sendet den Benutzern automatisch Push-Benachrichtigungen und Warnungen in Echtzeit, um sie über Aufgabenaktualisierungen oder Probleme mit Geräten zu informieren. Sensoren können integriert werden, um die Anlagenüberwachung in Echtzeit zu ermöglichen, und Benutzer können Auslöser erstellen, um automatisch Wartungsaufforderungen zu generieren, wenn bestimmte Bedingungen erreicht werden. Mehr als 50 verschiedene Sensortypen werden unterstützt, und Benutzer können sich detaillierte Berichte von Sensordaten wie Feuchtigkeit, Neigung, Temperatur und mehr anzeigen lassen. UpKeep ermöglicht Benutzern auch die Zusammenarbeit mit Echtzeit-In-App-Chats, um Probleme zu besprechen oder um Updates zu teilen. Außerdem können sie Berichte über abgeschlossene Aufgaben, Ausgaben und wiederkehrende Probleme erstellen.

UpKeep Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

UpKeep Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds
Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds
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Videos zu UpKeep UpKeep Screenshot: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds UpKeep Screenshot: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds

UpKeep Bewertungen

UpKeep Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
812

Sehr gut
329

Durchschnitt
34

Gering
3

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
97% haben diese Anwendung empfohlen
Dirk K.

Crucial Team Management

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.


Mit Google übersetzen
Rick D.

Perfect CMMS for my Needs

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.


Mit Google übersetzen
Aaron W.

Simple and Effective

Great so far. Looking forward to getting my direct reports involved in developing the system


Mit Google übersetzen
Jamie P.

A very strong start, but a long way to go yet.

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.


Mit Google übersetzen
Matt L.

Software that works for you.

Overall the software is working as it was advertised to us. The nice piece about this software is that it integrates an asset management system with a work order system as well as consumable inventory. We like the preventive side as well. The software can send reminders and reoccurring tickets to jobs that happen on a cycle. The key to a product is how well things can be tracked and searched for later on. The software is going to be a big help later on, with the reports feature, showing how much time and money is invested into a piece of equipment or asset. That will help with building a budget for replacements and accurate reports. Its nice that we can integrate maintenance and IT together as well as inventory into one platform.


Mit Google übersetzen
Dirk K.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Crucial Team Management

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vorteile

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Nachteile

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Rick D.
Branche: Religiöse Einrichtungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Perfect CMMS for my Needs

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 13.8.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.

Vorteile

The free features are perfect for my use. My day is all about work orders, and being able to manage these work orders easily makes my day easier. We used to use paper work orders, which I had to fill out, file, and then track in another file. I would then need to create a separate report to send to the property team for review. I like having the ability to have everything in one place, without having to create so many separate reports.

Nachteile

Nothing about this software is difficult to use. I do wish more was offered in the free version, such as reporting. I was able to use it during the free trial, but now am using the free version, in which reporting is only available in paid versions. I understand that this is how the company makes money, and I will be making the switch to a paid version when it is approved in our new budget.

One thing that bugs me and hope gets fixed, is during the work order creation. I have over 120 locations and sub-locations. When I create a work order and choose the location, you should be able to begin typing the location in the box and it should self-populate the box. Right now, only the main locations will self-populate, not the sub-locations. I only have three main locations, and all the rest are sub-locations, so I have to scroll to search for the exact location I need. It's nothing major, but just an annoyance, and I hope this will be fixed soon so that any location will self-populate the box when you begin typing it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Aaron W.
Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Simple and Effective

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.12.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Great so far. Looking forward to getting my direct reports involved in developing the system

Vorteile

The ease of access and functionality with a user friendly interface that is simple to use.

Nachteile

To log plant/equipment delays (breakdowns) as one large database with multiple cells to populate

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jamie P.
Branche: Eventservice
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A very strong start, but a long way to go yet.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Vorteile

I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Nachteile

RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue.

1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily.
2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating.
3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them.
4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 4.0/10

Matt L.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Software that works for you.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.12.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Overall the software is working as it was advertised to us. The nice piece about this software is that it integrates an asset management system with a work order system as well as consumable inventory. We like the preventive side as well. The software can send reminders and reoccurring tickets to jobs that happen on a cycle. The key to a product is how well things can be tracked and searched for later on. The software is going to be a big help later on, with the reports feature, showing how much time and money is invested into a piece of equipment or asset. That will help with building a budget for replacements and accurate reports. Its nice that we can integrate maintenance and IT together as well as inventory into one platform.

Vorteile

We transitioned from another work order software. We shopped for a solid work order software that would meet our needs. We were very specific as to what we wanted, since we out grew our old software. We wanted a product that would automate our day to day jobs as well as keep track of our assets. This software is very easy to use and you can customize it to fit your specific needs. We like that pictures can be added to the job ticket. It is also nice to assign work orders to "teams" rather than individually assigning tickets to specific people then back again. Everyone in the team can update and apply their time to the ticket. The upkeep app is also very handy when out in the field.

Nachteile

The integration to our district was pretty smooth, however we did a lot of planning to make this as seamless as possible. I don't have anything negative to say about the software, things that the software cannot do have work arounds. At the end of the day, everything works, that is all that matters. As time goes on more maybe there will be something that needs improved, however customer support is very helpful and I'm sure they will solve the issues that may arise.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 1.178 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UpKeep Preis

UpKeep Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 1.178 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UpKeep Funktionen

UpKeep Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 1.178 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

UpKeep Häufig gestellte Fragen

UpKeep Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UpKeep.

F. Welche Preispläne bietet UpKeep an?

UpKeep bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von UpKeep?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von UpKeep

F. Wer sind die typischen Nutzer von UpKeep?

UpKeep hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von UpKeep unterstützt?

UpKeep unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet UpKeep an?

UpKeep hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt UpKeep mobile Geräte?

UpKeep unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UpKeep?

UpKeep kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Magpie Property Management, SensrTrx, Slack, Slack, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UpKeep an?

UpKeep bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank, Telefon-Support