Onfleet Übersicht

Was ist Onfleet?

Onfleet ist eine SaaS-Plattform für das Liefermanagement, sowohl für große Unternehmen als auch für kleine und mittlere Unternehmen.

Die Software von Onfleet umfasst intuitive Fahrer-Apps für iOS- und Android-Geräte, leistungsstarke Funktionen zum Nachweis von Zustellungen (Foto-, Unterschrifts- und Barcode-Erfassung), leistungsstarke Routenoptimierung und automatische Disposition, Echtzeit-Fahrerverfolgung, automatisierte Kundenbenachrichtigungen und leistungsstarke Analysen.

Die RESTful API von Onfleet ermöglicht es Unternehmen, sich nahtlos in verschiedene Systeme zu integrieren, wie z. B. Online-Bestellschnittstellen, Inventar- und Lagermanagementsysteme und vieles mehr.

Onfleet Übersicht

Kosten

Beginnt ab
149,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Onfleet Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, Japan und 3 weitere , Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Russisch, Spanisch

Media

290392
290393
290394
290395
584767
Onfleet Screenshot: Onfleet's comprehensive analytics dashboard allows you to track performance of your drivers and discover key insights. Onfleet Screenshot: Up-to-date delivery details allow drivers to quickly view customer info, order details and navigational directions. Onfleet's driver app is simple and intuitive. Onfleet Screenshot: Provide delightful customer experiences, increase on-time deliveries and scale operations efficiently with the world’s most advanced fleet management platform. Onfleet Screenshot: Real-time driver tracking with direct contact options enable customers to stay in the loop. Onfleet Screenshot: Map dashboards display customizable overlays and location markers, denoting service zones, routes and driver locations. Gain real-time, complete visibility over your operations.

Onfleet Bewertungen

Onfleet Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
31

Sehr gut
13

Durchschnitt
3

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,7
94% haben diese Anwendung empfohlen
Sonja J.

Onfleet User Review

Onfleet is essential to our company because it makes sure that our customers get what they ordered, we are able to track where our drivers are in real time, give the customer an estimated time of arrival and have a spot for all their contact information. It is beyond helpful!


Mit Google übersetzen
Albert C.

Last Mile Simplified

Our organization created a meal production service in response to the Coronavirus outbreak, and went delivery-only just a week into our effort. Our deliveries have grown 200 fold in five weeks, and we needed a tool to ensure food was getting to those who need effectively and efficiently. Onfleet is intuitive enough that our all-volunteer driver corps can onboard themselves or someone on our team in less than 10 minutes, leaving us more time to prep, package, and get meals out the door.


Mit Google übersetzen
Kenny I.

Great tool for managing my fleet.

Helps me manage my fleet and monitor where my trucks are at at any given moment.


Mit Google übersetzen
Dylan H.

Onfleet has been great for my company in allowing ease of creating routes and managing our...

It is much easier for us now to make routes and manage our drivers, and to see where drivers are when customers call in asking how long it might take for them to receive their delivery.


Mit Google übersetzen
Todd B.

Answer to our prayers

This software has really been the only way we could serve our community at this level. We are so great full to Onfleet for helping us help feed the less fortunate during this stressful time.


Mit Google übersetzen
Sonja J.
Branche: Lebensmittelproduktion
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Onfleet User Review

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 21.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Onfleet is essential to our company because it makes sure that our customers get what they ordered, we are able to track where our drivers are in real time, give the customer an estimated time of arrival and have a spot for all their contact information. It is beyond helpful!

Vorteile

I really like how easy it is to add a new stop onto a route, or switch drivers, or adding a whole route onto another driver's route is also a breeze. Its super simple!

Nachteile

I wish it had the technology to map out locations based on traffic so we could make sure deliveries went to the right route depending on how many stops are on that route.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Onfleet

Thanks for your feedback, Sonja! We love working with Kitchfix :) We'd love to hear more about your needs regarding mapping out locations based on traffic, as our routing engine does consider historical traffic data so perhaps we can run you through that sometime (if that's what you're looking for)!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Albert C.
Branche: Essen & Trinken
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Last Mile Simplified

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 22.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Our organization created a meal production service in response to the Coronavirus outbreak, and went delivery-only just a week into our effort. Our deliveries have grown 200 fold in five weeks, and we needed a tool to ensure food was getting to those who need effectively and efficiently. Onfleet is intuitive enough that our all-volunteer driver corps can onboard themselves or someone on our team in less than 10 minutes, leaving us more time to prep, package, and get meals out the door.

Vorteile

The core functionality of Onfleet, that is the ability to dynamically generate and optimize routes, is a difficult to understate. While route pre-planning is super helpful, saving hours (days?) on a manual process, the ability to add stops dynamically while a driver is en route has been a game-changer for us. From there, it has a modern interface with plenty of data analytics that have helped us to plan ahead in ways that would have been impossible with other solutions.

Nachteile

There are a couple of small usability decisions that might be counterintuitive for a beginner user, but those are more than made up for by an extensive help resource guide.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Onfleet

Thanks for the review, Albert! We're proud to play a small part in helping with Bellevue Farmers Market's assistance during these difficult times.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kenny I.
Branche: Baumaterial
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great tool for managing my fleet.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Helps me manage my fleet and monitor where my trucks are at at any given moment.

Vorteile

Easy to use. Helps manage where my fleet is at. Gives me up to the minute updates. I also like the way our customer/s can track the progress of our truck to their job site. Easy to add or delete tasks. Or add or remove users.

Nachteile

It would be great to be able to drill in farther and be able to get a street view (like google maps) of where my truck/s are located. Also, would be great to be able to go back and view history of previous days activity. Also, another idea is to be able to track miles driven per state. For reporting purposes for apportioned plates.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Onfleet

Thanks for the feedback, Kenny! It's been great having you as a customer for so long. We discussed your feedback as a team today, and I'm happy to report that we're already working on task history improvements and have some ideas around the street view idea :) We'll be in touch as soon as we have more to share!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Dylan H.
Branche: Kunst & Handwerk
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Onfleet has been great for my company in allowing ease of creating routes and managing our drivers

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

It is much easier for us now to make routes and manage our drivers, and to see where drivers are when customers call in asking how long it might take for them to receive their delivery.

Vorteile

The ease of using the map overlay in creating routes, and the optimizing feature for assigning tasks

Nachteile

That you have to drag assigned deliveries to another driver if they aren't in the same team, also when optimizing when multiple tasks are going to the same location it won't put those tasks together but will make the driver go away from that address and then return.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Onfleet

Thanks for the feedback, Dylan! We love working with Flowers for Dreams. Our customer success team will be in touch soon for clarification around your route optimization issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Todd B.
Branche: Essen & Trinken
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Answer to our prayers

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 21.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

This software has really been the only way we could serve our community at this level. We are so great full to Onfleet for helping us help feed the less fortunate during this stressful time.

Vorteile

We have been using Onfleet to help deliver free meals to over 200 households (700 people) during the economic uncertainty of the covid crisis. We were able to be up and running immediately. The ability to communicate with drivers in real time via the app is key. We have loved being able to reroute and add or edit stops while drivers are on their routes.
We love being able to set the drivers on optimized routes to be able to end near their homes.

Nachteile

I would love the ability to see the total quantity of items being delivered. We currently have to export to excel and subtotal. We send our drivers out at one time and take many units of the same meals to them. We need to be able to know how many units of quantity are going to drivers.

I would also like to have the ability to force complete a stop via the dispatch window if a driver missed doing so on their app.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Onfleet

Thanks for the review, Todd! We're proud to be working with you and your team to help those in need.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 47 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Onfleet Preis

Onfleet Preis

Beginnt ab
149,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 47 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Onfleet Funktionen

Onfleet Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Auftragsmanagement
Auftragsverfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Updates
Echtzeitüberwachung
GPS
Integration von Dritten
Routenmanagement
Routenoptimierung
Sendungsverfolgung
Standortverfolgung
Statusverfolgung
Transportmanagement
Versand-Management
Versandmanagement
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 47 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Onfleet Häufig gestellte Fragen

Onfleet Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Onfleet.

F. Welche Preispläne bietet Onfleet an?

Onfleet bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 149,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Onfleet?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Onfleet

F. Wer sind die typischen Nutzer von Onfleet?

Onfleet hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Onfleet unterstützt?

Onfleet unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Onfleet an?

Onfleet hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Onfleet mobile Geräte?

Onfleet unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Onfleet?

Onfleet kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, CleanCloud, Google Docs, Magento Commerce, Magento Commerce, Maintenance Care, Retently, Shopify, Wufoo, mailparser.io

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Onfleet an?

Onfleet bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Wissensdatenbank, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen, Telefon-Support