Über iGMS

Möchtest du dein Ferienwohnungsmanagement mit einer intelligenten Automatisierungssoftware automatisieren?

Steigere deine Produktivität und deinen Umsatz mit der ersten All-in-one-Fewo-Software, die mehrere Konten unterstützt.

WIE HILFT iGMS?
iGMS wurde speziell für Ferienhausvermietungen entwickelt und hilft Nutzer*innen bei der Erledigung ihrer täglichen Geschäftsaktivitäten. Jetzt kannst du all deine Airbnb-, HomeAway- und Vrbo-Konten über eine einzige Schnittstelle verwalten und auf alle erweiterten Funktionen wie automatisiertes Messaging, Gästebewertungen, Preisgestaltung und Teammanagement und vieles mehr zugreifen.

iGMS-FUNKTIONEN:
– Plattformübergreifende Synchronisierung (Synchronisierung mit Plattformen von Drittanbietern, z. B. Airbnb, VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24, usw. via iCal)
– Natives automatisiertes Messaging (automatische Kommunikation beim Einchecken, Auschecken usw.)
– Verwaltung mehrerer Konten (keine Anmeldung/Abmeldung erforderlich)
– Mehrere Kalender (behalte den Überblick über Buchungen und tägliche Aktivitäten)
– Intelligente Preisautomatisierung
– Betriebliche Aufgaben (To-Do-Notizen und Aufgaben für jede Buchung)
– Teammanagement (Zugriff auf Supportpersonal für einfache Koordination)
– Automatisierte Bewertungen (Verwendung von Vorlagen und Versand von Bewertungen auf Autopilot)
– Finanzberichte (Verfolgung von Finanzoperationen)
– Reinigungsmanagement
– In-App- und E-Mail-Benachrichtigungen
– Schlüsselverwaltung
– Channel-Manager*in

KOSTENLOS TESTEN
Teste iGMS und erfahre, wie dein Ferienvermietungsgeschäft mit der Fewo-Software sofort automatisiert werden kann. Du wirst staunen, wie viel Zeit und Aufwand du mit der Software sparen kannst.

Kontaktiere das Unternehmen, wenn du Fragen hast oder eine Demo planen möchtest.
https://www.igms.com

Preisoptionen ab:

1,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Japan, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

Preisoptionen ab:

1,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Bilder

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von iGMS: 45

  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bestandskontrolle
  • CRM
  • Chat/Messaging
  • Datensynchronisation
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Eigentümer-Aussagen
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanal-Analytik
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenportal
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Live-Chat
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Partnermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Reisemanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Video-Unterstützung
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • iCalendar-Support

Alternativen

monday.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu iGMS
Monday.com ist ein vielseitiges Projektmanagement- und Zusammenarbeits-Tool, das Dir dabei hilft, alles Mögliche zu...

Hostaway

4,7
Nr. 2 Alternative zu iGMS
Hostaway ist eine Channel-Management-Lösung für Ferienimmobilien, die automatisch Preise, Verfügbarkeit und Buchungen...

MyVR

4,9
Nr. 3 Alternative zu iGMS
MyVR ist eine Lösung für Kurzzeitvermietungsmanagement für Immobilienverwalter und -eigentümer mit mehr als 5...

NewBook

4,7
Nr. 4 Alternative zu iGMS
NewBook ist eine Immobilienverwaltungslösung und eine universelle Buchungs-Engine für Immobilienvermietungen aller Art....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(184)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du iGMS bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 184 Bewertungen angezeigt
Pat L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Features & Value

Bewertet am 28.3.2020

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Vorteile

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Nachteile

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Antwort von iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Bewertet am 26.2.2020

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Vorteile

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Nachteile

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Antwort von iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Adrienne F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Fantastic customer service

Bewertet am 27.4.2021

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Vorteile

So far I find the software pretty easy to use and the customer support is AMAZING! Any questions I have get answered almost immediately and I feel like they listen to the things I want/need! The messaging system has worked very well for me and I love that I can take direct bookings if I need too!

Nachteile

I was using smartbnb before and IGMS is slightly behind in a few areas and not as user friendly when you first get started. I don’t love the calendar view on my phone.

Antwort von iGMS

Dear Adrienne,
We are beyond happy to have received your feedback on managing your properties with iGMS. We assure you all of our team constantly works to have the functionality and overall experience using iGMS as much efficient as possible. With regards to the interface and mobile app points, we would be glad to hear more details on this via Live Chat or [email protected] to find a solution for the issues you have experienced.

Best,
iGMS Team

Saad M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Bewertet am 18.9.2018

Vorteile

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Nachteile

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Antwort von AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

William H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Product if you know how to navigate Channel Managers

Bewertet am 16.4.2021

its good and saves time.

its good and saves time.

Vorteile

I like the automations of email responses. Saves hours.

Nachteile

I like least is the small bugs it has that are not fixable. I did all corrections that were showing errors upon launch.

Antwort von iGMS

Dear William,
Thank you for taking the time and reviewing your experience with us. We are delighted to have you among our customers - our team is working day'n'nite to skyrocket your business results while saving tons of resourses. iGMS PROtrack toolkit is one of those innovations https://www.igms.com/guest-communication-productivity-tracking/. If you have any questions, feel free to reach out via Live Chat or [email protected] We will be glad to be of help.

Best,
iGMS Team

5 von 184 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

iGMS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iGMS.

iGMS bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 1,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iGMS

iGMS hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

iGMS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

iGMS unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen iGMS hat

iGMS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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