Über iGMS

Möchtest du dein Ferienwohnungsmanagement mit einer intelligenten Automatisierungssoftware automatisieren?

Steigere deine Produktivität und deinen Umsatz mit der ersten All-in-one-Fewo-Software, die mehrere Konten unterstützt.

WIE HILFT iGMS?
iGMS wurde speziell für Ferienhausvermietungen entwickelt und hilft Nutzer*innen bei der Erledigung ihrer täglichen Geschäftsaktivitäten. Jetzt kannst du all deine Airbnb-, HomeAway- und Vrbo-Konten über eine einzige Schnittstelle verwalten und auf alle erweiterten Funktionen wie automatisiertes Messaging, Gästebewertungen, Preisgestaltung und Teammanagement und vieles mehr zugreifen.

iGMS-FUNKTIONEN:
– Plattformübergreifende Synchronisierung (Synchronisierung mit Plattformen von Drittanbietern, z. B. Airbnb, VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24, usw. via iCal)
– Natives automatisiertes Messaging (automatische Kommunikation beim Einchecken, Auschecken usw.)
– Verwaltung mehrerer Konten (keine Anmeldung/Abmeldung erforderlich)
– Mehrere Kalender (behalte den Überblick über Buchungen und tägliche Aktivitäten)
– Intelligente Preisautomatisierung
– Betriebliche Aufgaben (To-Do-Notizen und Aufgaben für jede Buchung)
– Teammanagement (Zugriff auf Supportpersonal für einfache Koordination)
– Automatisierte Bewertungen (Verwendung von Vorlagen und Versand von Bewertungen auf Autopilot)
– Finanzberichte (Verfolgung von Finanzoperationen)
– Reinigungsmanagement
– In-App- und E-Mail-Benachrichtigungen
– Schlüsselverwaltung
– Channel-Manager*in

KOSTENLOS TESTEN
Teste iGMS und erfahre, wie dein Ferienvermietungsgeschäft mit der Fewo-Software sofort automatisiert werden kann. Du wirst staunen, wie viel Zeit und Aufwand du mit der Software sparen kannst.

Kontaktiere das Unternehmen, wenn du Fragen hast oder eine Demo planen möchtest.
https://www.igms.com

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Australien, Japan

Unterstützte Sprachen

Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

Bilder

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von iGMS: 31

  • API
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Chat
  • Datensynchronisation
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Updates
  • Genehmigungs-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenportal
  • Lieferanten-Management
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchungsintegration
  • Reisemanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Sofortnachrichten
  • Video-Unterstützung
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrolle
  • iCalendar-Support

Alternativen

smartbnb

4,8
Alternative Nr. 1 zu iGMS
Smartbnb ist eine Mietmanagementlösung, die Anbieter*innen von Kurzzeitvermietungen bei der Verwaltung von...

Hostaway

4,6
Alternative Nr. 2 zu iGMS
Hostaway ist eine Channel-Management-Lösung für Ferienimmobilien, die automatisch Preise, Verfügbarkeit und Buchungen...

Booking Automation

4,9
Alternative Nr. 3 zu iGMS
Booking Automation is a property management software that helps businesses manage front desk, housekeeping, online...

ResNexus

4,8
Alternative Nr. 4 zu iGMS
ResNexus ist eine Immobilienverwaltungslösung, die Unternehmen dabei unterstützt, Prozesse im Zusammenhang mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(178)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du iGMS bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 178 Bewertungen angezeigt
Pat L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Features & Value

Bewertet am 28.3.2020

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Vorteile

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Nachteile

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Antwort von iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Bewertet am 26.2.2020

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Vorteile

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Nachteile

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Antwort von iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Saad M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Bewertet am 18.9.2018

Vorteile

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Nachteile

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Antwort von AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

Kim P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Software!

Bewertet am 12.12.2020

This software has helped us interface 2 marketing platforms so that we can maximize our bookings.

This software has helped us interface 2 marketing platforms so that we can maximize our bookings.

Vorteile

This software is a great service for managing our STR! Easy to use and manage. We are very Happy with it!

Nachteile

The thing I like the least about iGMS is I never can get customer service on the phone. They only email back.

Antwort von iGMS

Dear Kim,

Thank you for taking the time and reviewing your experience with iGMS. We are delighted to know that our app serves you well, we are constantly working to imporve it. As for the customer support team, we don't provide phone support but Customer experience team is available online: Monday - Friday 24h, Saturday - Sunday: reply within 48 hours. Looking forward to connecting with you!

Best,
iGMS Team

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Pros and Cons of iGMS

Bewertet am 27.6.2020

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is...

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is user friendly it is easy to follow ,well versed in the the process of step by step applications making it easy to maneuver and excel in the process, a definite plus and value in my life!

Vorteile

The features I enjoy most with this software is the Journal key because it gives quick access to the demographics and history of the client without having to go into the document.

Nachteile

The part I like the least of this software is the complete feature because once you use it you can no longer go in to revise, you have to send a request and wait for at least 24 hours for the update and only then can you add or change any of the demographics.

Antwort von iGMS

Hello,
Thank you for such a thourough review and for chosing iGMS. It is a great news that our app lessens your workload while saving more time for essential business activities. If you have any specific suggestions to make, feel free to send them at [email protected], we reguralry inform our produc team about our customers' ideas. We also highly recommend to subscribe to our blog to stay informed and supported by our tips and articles https://www.igms.com/blog/.

Best,
iGMS Team

5 von 178 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

iGMS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iGMS.

iGMS bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 1,00 $
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iGMS

iGMS hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

iGMS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

iGMS unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen iGMS hat

iGMS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen

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