Über Epos Now

Epos Now ist ein cloudbasiertes Point-of-Sale-System, das Restaurant- und Einzelhandelsunternehmen eine zentrale Plattform bietet, auf der Inventar-, Backoffice- und Mitarbeiteraktivitäten gesteuert werden können. Mit integrierten Zahlungen, einem Online-Buchungssystem und einem anpassbaren Dashboard zielt Epos Now darauf ab, eine effiziente Point-of-Sale-Lösung bereitzustellen.

Um den Point of Sale-Betrieb effektiv zu verwalten, integriert sich Epos Now mit wichtigen Zahlungsarten wie Mercury, PayPal und Apple Pay. Darüber hinaus können sich Nutzer mit der Epos Now API mit jedem anderen Zahlungsgateway verbinden. Mit integrierten Zahlungen bietet Epos Now den Kunden die Flexibilität, per Kreditkarte, Smart-Uhr oder Smartphone zu bezahlen. Mit einer nativen App für iOS und Android schafft Epos Now zusätzliche Flexibilität, da Nutzer Zahlungen und Zugriffsfunktionen von unterwegs bearbeiten können.

Neben der Zahlungsabwicklung erleichtert Epos Now die Inventar-, Kunden- und Mitarbeiterverwaltung. Mit der Bestandsüberwachungstechnologie ermöglicht Epos Now den Nutzern automatische Bestellungen. Durch die Pflege einer zentralen Kundendatenbank ermöglicht Epos Now den Nutzern, Rechnungen zu senden, Gutschriften zu gewähren und Marketinginformationen von Kunden zu erfassen. Mit umfangreichen Berichterstattungsoptionen ermöglicht Epos Now den Nutzern, einen umsetzbaren Echtzeiteinblick in die Leistung von Vertrieb, Produkt und Mitarbeitern.

Preisoptionen ab:

$ 39,00/Monat

  • Kostenlose Version
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  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Epos Now

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Kanada, Spanien, Vereinigtes Königreich, Guernsey und 6 weitere , Irland, Isle of Man, Jersey, Mexiko, Neuseeland, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

$ 39,00/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Epos Now

Bilder

Epos Now Software - 1
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Videos zu Epos Now
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Epos Now: 62

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-Druck
  • Barcode-Erkennung
  • Belegmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Automatisierung
  • Bestell-Management
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkauf & Empfang
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Für Bäckereien
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Inventarverwaltung
  • Kassensysteme für Einzelhandel
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Layaway-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zugriff
  • Produktkatalog
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Stempeluhr
  • Tabellenverwaltung
  • Touch-Screen
  • Transaktionshistorie
  • Transaktionsmanagement
  • Treueprogramm
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeiterfassung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für Restaurants

Alternativen

H&L POS

5
Nr. 1 Alternative zu Epos Now
A complete suite of integrated hospitality POS systems.

PDQ POS

4,3
Nr. 2 Alternative zu Epos Now
PDQ POS, a top rated point of sale system, is designed specifically for pizzerias, quick serve, fast casual, and...

GoFrugal

4,4
Nr. 3 Alternative zu Epos Now
GOFRUGAL bietet dem Einzelhandel, Restaurants, Vertriebshändlern und Unternehmen der Enterprise-Klasse eine Reihe von...

KORONA

4,6
Nr. 4 Alternative zu Epos Now
Die POS-Software von KORONA bietet eine fortschrittliche Lösung für Einzelhandelsgeschäfte, Ticketdienste, Weingüter...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,8 /5
(274)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,6/5

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5 von 274 Bewertungen angezeigt
Wojciech S.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Excellent POS system for various types of business, expecially hospitality ones

Bewertet am 21.7.2018

Vorteile

- great 24/7 support team
- elastic SAAS solution that can be customised for various business needs
- cloud-based solution that can work on any device and any operating system

Nachteile

- pricing seems fine initially but the sales team constantly keep pushing for paid support plan - this might be expensive
- As this is a massive provider, you might sometimes wait a long time for your new features to be implemented

Antwort von Epos Now

Hello Wojciech,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. I am so glad to hear that you have found our software to be so useful and that you have had the chance to speak to our excellent support team.

We are consistently improving our software based on customer feedback so do keep an eye out for our regular software releases.

If there is anymore feedback you would like to add we would love to hear from you at [email protected]

Kind Regards,

Naiomi

Anna M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing

Bewertet am 8.2.2020

Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Vorteile

To be honest is pretty much nothing I consult with this software it is absolutely amazing I love the statistics on it the graphs all the financial information that you can gain and the simplicity of it all the amount of information you can extract about your business is Colossal.

Nachteile

Only downfall was the free tanning app. Not in-depth enough to move with the speed of our company growth. Tanning App was extremely basic. I approached them on many occasions to try and develop it further but it was not possible. There was no tanning applications that were able to integrate with it either. So I had to look for alternative software. Such a shame I really didn’t want to move from Epos now.

In Betracht gezogene Alternativen

Salon Tracker

Gründe für den Wechsel zu Epos Now

The financial side of it all the information it can gather Remote access having full control of your business on the move
Jerica T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Difficult implementation, but lots of potential

Bewertet am 24.2.2017

We are starting feed/retail/animal health products store, and wanted a cloud-based system with more...

We are starting feed/retail/animal health products store, and wanted a cloud-based system with more flexibility than the dinosaur server-based systems typically used in our industry. We asked a TON of questions, demoed multiple systems, and decided Epos Now was the best fit; we've had the system for 4 months. Implementation was rough, to say the least. We were told customer service was based out of North Carolina; however, most of the reps we've talked to are very British. Nothing against Britts, but lingo is different, business is different, time zones are different- all making for minor challenges that we were not anticipating. Our implementation manager hung up on us mid-call when she had to go catch her train. We were instructed to enter products one way, then told we had to delete everything we'd entered (DAYS of work) and do it all over again. It cannot accept payments over $, which matters if you sell a large amount of product or invoice monthly. It is weight integrated, and when I was doing my initial inquisitions, made it clear that we would sell feed/seed in ounces, pounds, and tons with decimal values; the system only can measure in kilograms, which is not practical for most US applications. Manager overrides require the sales associate to log-out and the manager to log-in; an override code would be so much more efficient. However, when you actually have a client in front of you for a simple transaction, the transactions are smooth and easy. The sales interface is very user-friendly. It works great in the remote setting for pop-up shops. It was not expensive. The apps are interesting- it's nice that it makes the basic system very affordable and there are many apps available, but it is overwhelming to know which apps I need and how to use them. It could also potentially get expensive if you added many apps. As a young company, they are motivated and do continually work to improve the product and add frequent updates; however, we were told some features were a part of the system, but after purchasing the system were told that they would be available in the 'next update'. After about 2 months, we had a serious discussion about ditching this system and switching to another. We ultimately decided to stay with this system, accepting that all systems had limitations, and crossing our fingers that the worst was over. It does appear that the worst is over; however, we've only been going at this for 4 months, so ultimately time will tell.

Vorteile

Sales interface and usability for transactions
Overall look and style of equipment and graphics
Price for value
Mobility and Flexibility

Nachteile

Misleading information during demo/search process
Unreliable support during implementation
Lack of standard features and functions- units of measurement, limit on dollar amounts, etc
Confusion regarding which features are/not available via apps

Kim B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Not a bad system however catered more to UK market

Bewertet am 21.7.2021

I am pretty happy with the system as a whole, it is providing what I needed for the most part

I am pretty happy with the system as a whole, it is providing what I needed for the most part

Vorteile

Ease of use, support at the beginning was limited but got better (this could have been due to COVID)

Nachteile

The inventory management entering new products and receiving inventory could use a definite overhaul.
I signed up for 2 main reasons and that was an integrated payment system (which did not happen) and connected to my website for inventory purposes (which hasn't happened yet)

Crystal M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A great tool for any business

Bewertet am 8.11.2019

This software has made my book keeping a thousand times easier.

This software has made my book keeping a thousand times easier.

Vorteile

I like that it is user friendly and the back office functions make my paperwork so much easier to navigate.

Nachteile

Slow to load and could have better options for integrating rewards and gift certificates.

In Betracht gezogene Alternativen

Lightspeed Retail

Gründe für den Wechsel zu Epos Now

The price was right and the reps were very helpful and informative.
5 von 274 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Epos Now Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Epos Now.

Epos Now bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: $ 39,00/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Epos Now hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Epos Now unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Epos Now unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Epos Now kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Appointedd, Deputy, Eventbrite, Feefo, Gmail, Google Calendar, Loyal Zoo, Mailchimp, Megaventory, PayPal, Quickbooks Online, Sage 50cloud, Salesforce Sales Cloud, Trustpilot, Wufoo, Xero, Zapier

Epos Now bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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