Über Parseur

Leistungsfähige E-Mail-Parser-Software zur Automatisierung deines Dateneingabe-Workflows, zum Extrahieren von Text aus E-Mails, Anhängen und Dokumenten und zum Senden an nahezu jede App oder Datenbank.

Parseur erstellt eine Vorlage basierend auf einem Beispieldokument (E-Mail oder Anhang) und hebt den zu erfassenden Text hervor. Nach dem Erstellen der ersten Vorlage extrahiert die Lösung die Daten automatisch aus einem ähnlichen Dokument. Wenn mehr als eine Vorlage vorhanden ist, verwendet das System automatisch die Vorlage, die am besten passt.

Parseur bietet mehrere Exportstrategien an, mit denen Daten an unzählige Anwendungen und Datenbanken gesendet oder als Excel, JSON oder CSV heruntergeladen werden können. Trello, Slack, Airtable, Salesforce, HubSpot, GetSwift und Zillow sind nur einige der Anwendungen, die über Zapier und Microsoft Flow sowie Datenbanken wie MySQL und SQL Server verfügbar sind.

Preisoptionen ab:

59,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Indien, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Preisoptionen ab:

59,00 $/Monat

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Bilder

Create templates and select the pieces of text to capture and give them a name
Automate text extraction from emails
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Videos zu Parseur
Parseur Screenshot: Create templates and select the pieces of text to capture and give them a name Parseur Screenshot: Automate text extraction from emails

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Parseur: 24

  • API
  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Auftragsverfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenaggregation und -veröffentlichung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenextraktion
  • Datentransformation
  • Datenwiederherstellung
  • Dokumentenextraktion
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Adressen extrahieren
  • E-Mail-Vorlagen
  • E-Mail-Überwachung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gemeinsamer Posteingang
  • Inbox-Management
  • Preisermittlung-Extraktion
  • Telefonnummer-Extraktion
  • Vorlagen-Management
  • Web-Datenextraktion
  • Web-Formulare
  • Workflow-Management

Alternativen

NOVO CXP

0
Nr. 1 Alternative zu Parseur
NOVO CxP is a robotic process automation (RPA) solution, which helps businesses manage information exchange across...

CaptureFast

4,5
Nr. 2 Alternative zu Parseur
CaptureFast ist eine Cloud-basierte Dokumentenerfassungslösung, die KMUs die Werkzeuge zur Verfügung stellt, um...

Quixy

4,8
Nr. 3 Alternative zu Parseur
Quixy ist eine cloudbasierte digitale Transformationsplattform ohne Code, die es Geschäftsanwendenden ohne...

Centralpoint

4,7
Nr. 4 Alternative zu Parseur
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(30)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
5/5

Hast du Parseur bereits?

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5 von 30 Bewertungen angezeigt
Brett L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

If you need to extract data from emails and documents, look no further...

Bewertet am 17.2.2021

Great!

Great!

Vorteile

It is reliable - it just works.
It is initiative and the learning curve was not super steep.
It is flexible - It has been able to handle all of the tasks I've thrown at it.
It is clever - it is obvious that a lot of thought has gone into this service - it ticks all of the boxes.
When I can't figure something out, the support staff are very responsive and helpful.
It is an integral part of our automation toolset, and is saving time and money.

Nachteile

Now that's a hard question - nothing comes to mind.

Phil M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Get the task done right, first time...

Bewertet am 8.10.2019

Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts...

Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts which causes issues with parsing software, Parseur was able to quickly process the majority then keep me up to date with others that required template variations.

Having tried other parsing software prior to this where these apps only indicated failed emails that couldn't be parsed at the end of a run with no further help, making it an expensive subscription, time-consuming and frustrating ordeal. Parseur was the answer from the start and I wish I had discovered it initially.

The guys that run the live support desk are the founders and programmers. Their feedback has always been prompt, accurate, concise and offered alternative solutions and ways around the support request. They understand customer support and value their customers. What is nice is that they follow up with the solved issue personally at a later date to see how it has worked out, which is a really nice touch.

As far as I am concerned, they provide the template for any application customer support line. Great work guys.

Vorteile

The simple layout of the app with logical steps and instructions. But the most valuable feature is the ability for the app to advise on which emails have failed to be processed, call them out and allow for new templates to be created solving the issue. This is such a time-saving feature that also takes away the frustration when bulk emails are expected to pass but don't due to some minor layout discrepancy that has not been picked up when initially reviewed manually.

Nachteile

The only very minor point is the lack of instructions on all of the features and functionality past the standard logical use. If like me, you see more potential uses for the app once the basic setup has been completed, there is a lack of explanation of the other advanced checkboxes and required function code examples, etc. The support is excellent so not a problem but it would be nice for an in-depth helpdesk where the difference in timezone feedback is an issue.

Stanislas A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Very good tools for automation

Bewertet am 28.4.2020

Vorteile

Very good to improve your customer relationship management ! PropriLib integrate it with Pipedrive and it's very useful !

Nachteile

It's not so easy to use at the beginning.

Annie B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great tool

Bewertet am 24.1.2020

I have been able to have a view of a very active group email box that i had never been able to see...

I have been able to have a view of a very active group email box that i had never been able to see before, without a lot of manual manipulation.

Vorteile

I like that you can normalize data from all different kinds of formatting and different automated emails and you can easily export all parsed material in a multitude of methods.

Nachteile

I would like to see more documentation on how to use the advanced features

Sam S.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

This is exactly what I've been looking for.

Bewertet am 10.8.2017

Vorteile

I was previously using Zapier's Parser app and I was having a major problem parsing emails from Zillow, Trulia, Hotpads because there is like 5+ email formats each from them for customer leads inquiring about homes i have for rent. Zapier parser app does not have the ability to use different templates to keep up with the inconsistent email formats i was receiving.
I'm using Zapier to pull the customer information into my CRM and on a google spreadsheet. I'm so happy i found Parseur it allows you to build unlimited template styles to follow every type of email i get. Once these are set i get exactly the correct information i want parsed everytime!!!! Which i am so pumped about because the last app i was using was sending the wrong data almost 80% of the time and i have to manually fix it on my end. On top of all that the Chat box on their site is your best friend, these guys are super helpful to getting me set up. And they are even cleaning up my templates that i make to make them run smoother and teaching me best practices to get the most out of their app.

5 von 30 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Parseur Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Parseur.

Parseur bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 59,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Parseur

Parseur hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Parseur unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Spanisch

Parseur unterstützt die folgenden Geräte:

Parseur kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Airtable, GetSwift, Google Docs, Microsoft Excel, Microsoft Power Automate, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zapier

Parseur bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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