
Über Re:Desk
Re:Desk is an online web based customer support software & ticketing system for small and medium business companies and eCommerce or multi-vendor stores.
Customers can log in to the Re:Desk support portal and track the status of their ticket using the same login credentials that they use for the eCommerce store.
Re:Desk tracks all customer email, contact form, Facebook and Twitter requests, and converts them into help desk tickets. These are then automatically routed to the correct customer service department or agent for resolution. Where applicable, customer service agents are shown customers' full order details alongside their query, complaint, or request.
Preisoptionen ab:
29,99 $/Monat
- Gratis Testen
- Kostenlose Version
- Abonnement
Hauptvorteile von Re:Desk
- Multi-site (multi-store) connection
- eCommerce ready
- Multivendor ready help desk
- Email, Facebook or Twitter support channels
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Unterstützte Sprachen
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29,99 $/Monat
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Bilder






Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Re:Desk: 26
- API
- Alarmfunktion / Benachrichtigungen
- Anti-Spam
- Automatisiertes Routing
- Call-Center-Management
- E-Commerce-Management
- E-Mail-Management
- E-Mail-Vorlagen
- IT-Asset-Management
- Inbox-Management
- Kontaktmanagement
- Multi-Channel-Kommunikation
- Netzwerküberwachung
- Remote-Zugriff/-Kontrolle
- Rollen-basierte Genehmigung
- SSL-Sicherheit
- Self-Service Portal
- Social-Media-Integration
- Suchen / filtern
- Supportticket-Management
- Ticket-Management
- Verfolgung von Interaktionen
- Verfolgung von Interaktionen
- Warnungen / Eskalation
- Warteschlangenmanagement
- Workflow-Konfiguration
Alternativen
LiveAgent

DeskPRO

Helprace

LiveHelpNow

Nutzerbewertungen
Hast du Re:Desk bereits?
Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben- Branche: Öl & Energie
- Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Highly Functional for the Customer Service Department
Bewertet am 27.8.2018
Vorteile
Provides necessary communication pathway between our team and clients. The setup was easy. Tech support was great. Availability to major operating systems is a great plus. Re:Desk allowed our team to communicate with our clients as well. The alerts allowed us to be responsive with our clients. The multiple features of Re:Desk allowed our team to document customer feedback, to manage feedbacks and other features.
Nachteile
There are moments where the system is a bit laggy or slow, but this might be an internet A connection problem. So far, no other problems were faced by our team.
Antwort von Re:Desk
Glad to hear your response! You are welcome!
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great help desk service
Bewertet am 23.5.2017
Vorteile
Easiest to use and simple for understanding. All is clear for administrators. No a lot of loaded unnecessary features, just what is needed only for customer supporting for small business. Support is fast and always reply with fixes and helpful information. Thank you guys and good luck to you!
Antwort von Re:Desk
Thanks a lot! You are welcome and great to hear you like the software!

- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Using for my side project, easy to setup and easy to use, nice UI.
Bewertet am 29.3.2018
Vorteile
Lack of some features we need, and I was surprised how it's easy to extend. The price is very competitive and no recurring fees.
Nachteile
Support is a little bit laggy (but they will help you anyway). Also it would be great to have more frequent product updates.
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Product Director, E-commerce & Analytics
Bewertet am 16.3.2018
Vorteile
Really helpful, easy to setup. We are using this software for about two years and can recommend it for all small teams.
Nachteile
We are need more reports, analytics. We would like to control our managers, response time, customer satisfaction.
Antwort von Re:Desk
Glad to hear new review. Thank you a lot!
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Using for communication between our clients and our support team.
Bewertet am 26.4.2018
Vorteile
This platform has useful integrations with social services like Facebook and Twitter. The UI is very easy and helpful.
Nachteile
We don't use all functionality of the product and we didn't find any cons properties. Everything seems good for us.
Re:Desk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Re:Desk.F. Welche Preispläne bietet Re:Desk an?
Re:Desk bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 29,99 $/Monat
- Preismodell: Kostenlos, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
A 30-day free trial is available, after which Re:Desk costs a flat fee of $29.99/agent/month.
F. Was sind die Hauptfunktionen von Re:Desk?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Re:Desk
F. Wer sind die typischen Nutzer von Re:Desk?
Re:Desk hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
F: Welche Sprachen werden von Re:Desk unterstützt?
Re:Desk unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Russisch
F. Unterstützt Re:Desk mobile Geräte?
Re:Desk unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Re:Desk?
Re:Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
CS-Cart
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Re:Desk an?
Re:Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, 24/7 Live-Support, Chat
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