Über Scoro

Scoro ist die umfassendste Business-Managementlösung für kreative und professionelle Dienstleistungen. Sie hilft, Arbeit zu rationalisieren und Routineaufgaben zu beseitigen, um sicherzustellen, dass ein Geschäft so reibungslos und effizient wie möglich läuft - vom Verkauf bis zur Abrechnung. Die Benutzer lieben es, alle benötigten Tools in einer ganzheitlichen Lösung zu haben. Sieh sie dir mal genauer an.

Scoros Projektmanagement-Tools ermöglichen es Benutzern, Projektbudgets zu erstellen, nicht abrechenbare und abrechenbare Arbeiten zuzuweisen, Besprechungen, Aufgaben, Rechnungen, Ausgaben, Dateien und vieles mehr zu verwalten. Alle Projektinformationen können auf einer einzigen Seite verwaltet werden und der Teamfortschritt kann in Echtzeit verfolgt werden. Konfigurierbare Tags und Status ermöglichen es Benutzern, ihr Projektportfolio so zu verwalten, wie es für ihr Unternehmen am besten passt. Die Arbeit kann mithilfe des Scoro Planner geplant und angesetzt werden, der den Benutzern einen Überblick über die einzelnen Workloads, verfügbare Slots, potenzielle Überbuchungen und angemessene Fristen bietet. Besprechungen können in einem gemeinsamen Kalender geplant und mit Kunden und Projekten verknüpft werden, um den Teilnehmern einen vollständigen Überblick zu geben. Jeder Benutzer kann seine eigene Aufgabenliste basierend auf Terminen, Aufgabenprioritäten, Status und Projekten verwalten. Abgeschlossene Aufgaben und Kalenderereignisse werden automatisch den Arbeitsberichten der Mitarbeiter hinzugefügt, sodass keine Arbeitszeittabellen mehr benötigt werden.

Scoros CRM ermöglicht Benutzern den Zugriff auf vollständige Kundenübersichten auf einer einzigen Seite, einschließlich Kontaktdaten, Kommunikationsverläufe, Projekte, verknüpfte Dateien, Angebote, Bestellungen und Rechnungen. Kontakte können nach Standorten, Kategorien, Aktivitäten und konfigurierbaren Tags durchsucht, gefiltert und sortiert werden. Abrechenbare und tatsächliche Stunden, die für jedes Projekt oder jeden Kunden bearbeitet wurden, können nachverfolgt und auf Rechnungen übertragen werden, wobei die Option für benutzerdefinierte Tarife in mehreren Währungen zur Verfügung steht. Verkaufs-, Vorauszahlungs- und Kredit-Rechnungen können ausgegeben und im PDF-Format gesendet werden und wiederkehrende und geplante Rechnungen werden unterstützt. Scoro sendet auch automatisch Zahlungserinnerungen für unbezahlte Rechnungen aus. Benutzer können KPIs im Echtzeit-Dashboard anzeigen und die tatsächlichen Ergebnisse, Budgetdefizite und Überschüsse anhand von Finanzberichten verfolgen.

Um zu sehen, ob Scoro perfekt zu deinem Team passt, melde dich für eine 14-tägige Testversion auf der Website scoro.com an.


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Du bist nicht sicher, ob Scoro das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Scoro

4,6 (226)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 26,00
Monat
$ 42,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

184
84

Integrationen

58
36

Bedienkomfort

4,4 (226)
4,2 (333)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (226)
4,5 (333)

Kundenservice

4,5 (226)
4,2 (333)

Alternativen

Vtiger CRM

4,3
Nr. 1 Alternative zu Scoro
Vtiger arbeitet mit über 100.000 Unternehmen zusammen und hilft ihnen dabei, herausragende Kundenerfahrungen zu...

Claris FileMaker

4,3
Nr. 2 Alternative zu Scoro
Claris FileMaker ist eine Plattform für die individuelle Anwendungsentwicklung, die es Unternehmen ermöglicht,...

Insightly

4,0
Nr. 3 Alternative zu Scoro
Erweitere dein Geschäft schneller als je zuvor, indem du mit Insightly stärkere Kundenbeziehungen aufbaust, Verkaufschan...

Replicon

4,5
Nr. 4 Alternative zu Scoro
Replicon TimeBill ist eine einfach zu bedienende Anwendung, die Unternehmen Echtzeit-Einblick in den Fortschritt von...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(226)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Scoro bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 226 Bewertungen
Marius
Gesamtbewertung
  • Branche: Groߟhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The first CRM/BMS I have fallen in love from the first sight

Bewertet am 21.8.2018

We were looking for CRM/BMS for a long time (more than 5 years), and personally I have tested/checke...

We were looking for CRM/BMS for a long time (more than 5 years), and personally I have tested/checked many of variaous systems. When I have got a SCORO ad and opened preview - something inside me told that this should be definitely what we were looking for. After couple of months we purchased licenses. Onboardin passed very smoothly, and literally we have started to use it and enjoy since a first login. For our small company it is real helper - everything is in the place and if/when somebody is absent (either for vacation or some other reasons) - it is easy to track and make undone tasks of absent person.
Sales chain is a big WOW - very easy to process offers/orders/purchase orders and Invoices (with an option of tracking unpaido ones).
That's it. Though we use not all of features from Ultimate package, but there are plans to transfer more processes to Scoro from other systems we still use paralelly.

Vorteile

Ease of use
Perfect interface and document relations in the sale chain
Adaptable
Configurable
Feature requests are implemented in a reasonable terms

Nachteile

The biggest problem currently - there is no line numbers at the proposal, and as far as I was informed - no quick solution for this
Price (especially for bigger enterprises) - as heard from potential customers....

Angela
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Seemless system which allows 360 vision of your business

Bewertet am 31.8.2022

Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us...

Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us to easily manage projects on a daily basis

Vorteile

We love the fact that all staff can see all information about projects at any one time. Covering holiday time is easy because of the open nature to the information stored against the project. We no longer need numerous spreadsheets to manage projects - all can be done in Scoro.

Nachteile

Integrations can be problematic, like Xero and the double entry of some of the data that does not pull across from Scoro.

In Betracht gezogene Alternativen

monday.com und Synergist

Warum Scoro gewählt wurde

No longer suited our larger projects

Zuvor genutzte Software

Administrate Training Management

Gründe für den Wechsel zu Scoro

For the intregration with 365 and Xero plus the ease of use
Nick
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Worst Managementtool for Projects

Bewertet am 6.1.2023

Bad

Bad

Vorteile

Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.

Nachteile

Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.

Antwort von Scoro

Hi Nick,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system.

We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing.

Thanks
Team Scoro

Biji
Gesamtbewertung
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

An user-friendly, feature-rich project planning, and management system

Bewertet am 22.6.2023

More user-friendly than our ancient framework, additionally the Scoro team is very supportive and...

More user-friendly than our ancient framework, additionally the Scoro team is very supportive and made the exchange moderately easy. I was able to right away see how numerous hours I had planned, which made a difference in me cutting down on additional time as well. It's moreover accommodating for overseeing ventures that take up more space than a clear to-do list can. The administration may at the same time screen KPIs and reports that guarantee everything is working fiscally and productively.

Vorteile

For anyone who wishes to oversee clients, ventures, and groups, this stage includes a part of supportive devices. The capacity to break up an expansive work into littler ones and spread it out over a few days is what I appreciate best almost the time passages. To create it indeed way better, they have moreover reliably upgraded it and included highlights and integrative. Our desires have been outperformed. I frequently work on an assortment of ventures and exercises, and Scoro's visual association of them truly helps in making a difference by keeping up my consideration when and where it is required.

Nachteile

The arrangement in which Scoro presents the tasks—beginning with the ancient one and progressing to unused ones—can be a small confounding at times. There are other issues as well, such as the best bar vanishing or your calendar not reflecting your changes until you reload. Indeed in spite of the fact that we have numerous assets that do not require people to be partnered with them, we are always constrained to do so.

Laura M
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ideal for project management, time tracking and billing.

Bewertet am 15.5.2023

Scoro could be a fantastic device for development; Presently that ready to associated with Jira,...

Scoro could be a fantastic device for development; Presently that ready to associated with Jira, which was already a challenge for the group, able to construct ventures more rapidly. Scoro Dashboard and detailing device offer assistance us track deals group KPIs and keep track of open venture downtime. Also, the capacity to screen workflow and issue receipts and solicitations for fruitful leads and bargains puts you in full control. We had a part of inconvenience talking to Bookkeeping approximately what had been invoiced, so this has made a difference near that crevice by permitting all divisions to see what has been invoiced. Scoro has been a phenomenal time following apparatus for each extend I've worked on with my group, it too incorporates a rundown of solicitations and cost recommendations. Utilizing Scoro as our CRM and venture administration arrangement in lieu of numerous stages, we presently have a firm understanding of the productivity of individuals and parts at the extend level.

Vorteile

The UI is amazing, the group is simple to work with, and there are a few connectors that can be connected through Zapier, Scoro is as of now broadly respected as one of the finest assignment administration and extend administration apparatuses, and it has truly made a difference me. Made a difference organize and screen open and completed ventures, as well as plan to-do lists. I like how simple it is to form ventures and how errand bundles can offer assistance minimize extend creation time, I moreover appreciate how simple it is to oversee Ventures, Errands, Cites and Charging all in one put. The venture administration capabilities are amazing and the development in framework updates has been truly advantageous. Scoro customization works incredible for us; we have been able to alter numerous of the factors to way better suit the way we oversee ventures.

Nachteile

In spite of the fact that exceptionally customizable, the framework cannot be changed to the degree we need since a few of the dropdown records are default settings. It would be decent to be able to erase a assignment from a extend without having to go back to the venture you were working on within the to begin with put. There are other features we had to search for in Scoro that we think would have been self-evident from the begin, the Gantt chart/task manifestations see for case is very troublesome. Conditions are ineffectual, there appear to be some bugs to be settled, client bolster can be moderate to reply to progressing concerns or inquiries.

5 von 226 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Scoro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Scoro.

Scoro bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 26,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Scoro hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500

Scoro unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Estnisch, Französisch, Lettisch, Litauisch, Spanisch

Scoro unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Scoro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Meetings, iCalendar

Scoro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank

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