Paycor

All-in-one-Personal-Lösung mit Personalmanagement, Gehaltsabrechnung und Zeiterfassung

Über Paycor

Paycor Perform ist eine cloudbasierte All-in-one-Personalplattform, die Tools zur Verwaltung von Personalbeschaffung, Onboarding, Mitarbeiterdatensätzen, Zeiten, Anwesenheiten, Sozialleistungen, Gehaltsabrechnung, Steuerkonformität und mehr umfasst. Lösungen für kleine und mittlere Unternehmen, Großunternehmen und gemeinnützige Organisationen.

Mit Paycor Perform Time können Nutzer wiederkehrende Mitarbeitereinsatzpläne erstellen, die Arbeitsverteilung und Kosten steuern und Ausnahmen verwalten, z. B. nicht genehmigte Zeitkarten und Überstunden. Mehrere Zeiterfassungsmethoden werden unterstützt, darunter biometrische Lesegeräte, Ausweisterminals, Webbrowser-Stechuhren und mobile Stechuhren auf den Smartphones der Mitarbeiter. Mitarbeiter können ihre Zeitpläne einsehen und Urlaub über ihr Smartphone oder ihren Webbrowser beantragen. Führungskräfte erhalten bei der Genehmigung von Anfragen Zugriff auf Urlaubs- und Krankenstände.

Paycor Perform bietet Tools für die Verwaltung von Steuerberechnungen und -einreichungen, Daten zur Altersvorsorge aus dem US-amerikanischen 401 (k)-Plan, Arbeitsunfallversicherungen, Gehaltsabrechnungen, W-2 und 1099 Formulare, elektronischem Kindergeld und vielem mehr. Mitarbeiter können sich anmelden, um ihre Kontakt-, Steuer- und Kontoinformationen zu aktualisieren, wobei Administratoren automatisch benachrichtigt werden. Die Personal- und Leistungsverwaltungslösung ermöglicht eine offene Online-Anmeldung für verschiedene Mitarbeiterleistungen, Leistungsbewertungen und die gemeinsame Nutzung von Dokumenten. Außerdem enthält die Software eine Bibliothek mit Dokumentvorlagen für das Personalwesen.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Paycor allows users to discover employee insights without having to import or export data
Payroll can be managed in Paycor
Users can create schedules, manage requests and stay on top of labor distribution
Paycor allows users to create postings, find recruits, and manage hiring & onboarding processes
Employees can punch in and out from their mobile device
Paystubs can also be viewed on employees' devices
Employees can be enrolled for a range of benefits, and view these on their mobile phones
The Paycor app also allows employees to request time off
Electronic onboarding reduces paperwork requirements
A range of charts and reports can be generated, with options for scheduled reporting
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Paycor Screenshot: Paycor allows users to discover employee insights without having to import or export data Paycor Screenshot: Payroll can be managed in Paycor Paycor Screenshot: Users can create schedules, manage requests and stay on top of labor distribution Paycor Screenshot: Paycor allows users to create postings, find recruits, and manage hiring & onboarding processes Paycor Screenshot: Employees can punch in and out from their mobile device Paycor Screenshot: Paystubs can also be viewed on employees' devices Paycor Screenshot: Employees can be enrolled for a range of benefits, and view these on their mobile phones Paycor Screenshot: The Paycor app also allows employees to request time off Paycor Screenshot: Electronic onboarding reduces paperwork requirements Paycor Screenshot: A range of charts and reports can be generated, with options for scheduled reporting

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Paycor: 84

  • 401(k) Tracking
  • Abzug/Nachlass-Management
  • Administrative Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anbieter-Management
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitskostenberichte
  • Arbeitsmanagement
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail
  • Ausfallzeit-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewerber-Tracking
  • Biometrie
  • Compliance Management
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Entschädigungsmanagement
  • Erinnerungen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Freizeit-Anfragen
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • HIPAA konform
  • Hintergrund-Screening
  • Historische Berichte
  • IT-Betriebsmittelverwaltung
  • Invalidenversicherungs-Management
  • Job-Bewerbermanagement
  • Karriereentwicklung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Krankenversicherung-Management
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lebensversicherung-Verwaltung
  • Leistungsmanagement
  • Lernen und Entwicklung
  • Lernmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
  • Lohnpfändung
  • Mehrere Staaten (USA)
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Mitarbeiterprofile
  • Online-Anmeldung für Zusatzleistungen
  • Personalbeschaffungs-Management
  • Personalmanagement
  • Scheck Druck
  • Selbsteinschreibung
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Stempeluhr
  • Steuerkonformität
  • Störfallmanagement
  • Termin-Fristenmanagement
  • Timesheet Management
  • Trainingsmanagement
  • Urlaubsverwaltung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verwaltung von Unterstützungsleistungen
  • Verwaltung von Zusatzleistungen für Angestellte
  • W-2 Vorbereitung
  • Workflow-Management
  • Zeit & Teilnahme
  • Zeiterfassung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überstunden-Berechnung
  • Überweisung
  • „Was wäre wenn“-Szenarien

Alternativen

Rippling

4,9
Alternative Nr. 1 zu Paycor
Verwalte die Gehaltsabrechnung, die Leistungen, das Personalwesen und sogar die IT deiner Mitarbeiter ganz einfach –...

UKG Ready

4,1
Alternative Nr. 2 zu Paycor
Kronos Workforce Ready ist eine vollständige Personalplanungs- und Humankapitalmanagement-Lösung mit einer intuitiven...

Workzoom

4,7
Alternative Nr. 3 zu Paycor
Workzoom ist eine cloudbasierte All-you-need-Personalmanagement-Plattform.

Zenefits

4,2
Alternative Nr. 4 zu Paycor
Zenefits Payroll ist die einzige Lohn-Software, mit der Du alles an einem Ort verwalten und die komplexen Dinge...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1.954)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Paycor bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 1.954 Bewertungen angezeigt
Cesar C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Paycor's a vital element for the efficient management of human talent from the web

Bewertet am 20.12.2018

The organization has optimized from the work per hour required in reality, as the development of...

The organization has optimized from the work per hour required in reality, as the development of data that allow you to optimize the preparation of the payroll and therefore the accounting and finance of the company. In addition to the Paycor applicant tracking system, the company has been able to optimize its recruitment and selection of qualified personnel.

Vorteile

The software is very useful because its integrated tools provide me with a virtual environment to manage from its graphical interface the assistance of the staff, as their time of stay in the premises, in addition the graphics tool allows me to generate basic inputs for the construction of the reports that the other instances of the organization require in terms of the need for personnel and the preparation of the payroll. It is very good because it is also compatible with several operating systems such as Mac OS, independent operating system, Windows 8.

Nachteile

The difficulty has been in reaching the precision levels of automating the tracking of employee hours based on their actual work hours in the company and although administrators can configure workflows and distribute permissions to several users according to the roles, his workstation is cumbersome at the system level to translate all those variations of the programming that the tool has with reality.

Danielle N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Stuck with disappointment

Bewertet am 24.6.2020

I am very torn. I do like the system and feel like there are a lot of functions to take advantage...

I am very torn. I do like the system and feel like there are a lot of functions to take advantage of, however because the customer service is so poor I can not get help to utilize them to the full extent. Also I am disgusted by their billing department, I don't understand why I cannot get answers on what I am expected to pay for and why it changes each week.

I honestly want to look for something different, but I feel stuck since we just went through the transfer last year. I have 150 employees and I don't want to put them through another change so quickly. I would change if I could and I would not recommend this to anyone.

This is my last hope to try to get someone's attention, 4 months ago I expressed all my frustration with the sales people and was hopeful for some change, but nothing has changed.

Vorteile

I really like the payroll function of the software, it is very easy to set up and run payroll. Also the user side of things is very simple and available in Spanish.

Nachteile

Billing is inconsistent and uninformative, you ask questions and cannot get a direct or clear answer, I think it is very fair to be asking what I am paying for. Which then leads to the other worst function for this company which is customer service, I have been working on a billing question about delivery fees for over a month now, I have now had to ask 3 different people which include the sales people that sold me on Paycor.

I have been working on getting a user simple access to review our time cards and it is taking 3 weeks now. I called the support team, they told me it was fixed (it was not). I then created a case number by reaching out to through their support email, a week later I had to follow up with another phone call and they told me they had not even started working on this, so I had to sit on the phone for an hour while they worked on it.

Antwort von Paycor

Thank you for taking the time to share your feedback! It is great to hear that you are enjoying your Paycor experience. Have a great day!

Tim S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Software is nice but beware....

Bewertet am 15.3.2021

Frustrating. Implementation was pretty much us holding their hands.

Frustrating. Implementation was pretty much us holding their hands.

Vorteile

The software is intuitive and easy to use. Payroll processsing is (usually) a breeze.

Nachteile

Support is non-existent. We have had issues starting with implementation. The implementation team did not understand what we wanted and didn't set up the system properly. There were times when they did not even understand their software and how it worked (accruals). We have had 9 months of issues with payroll tax filings with Paycor.

Antwort von Paycor

Hi Tim - Thank you for taking the time to share your feedback. I just wanted to let you know that we value your insights and I have shared them with the team to help us improve. We understand and appreciate that the past months have not been easy, in fact it has been frustrating, please know our entire company is focused on righting the ship to deliver the customer support you deserve and expect. I can assure you this is 100% our entire companies focus from leadership all the way down.

Sara V.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Mostly positive experience with NimbleSchedule

Bewertet am 15.10.2015

Vorteile

In general, I am very happy with this product as the person putting together the schedules!
It is easy to see when requests are put in, and it is nice that our nurses can easily pick up shifts and we do not have to deal as much with filling in open shifts.
It is very helpful that we cannot double book an employee - I'm sure that has saved me countless times.
I have had a good experience with Nimble for the most part.

Nachteile

Occasionally when our employees look at the month view of their schedule, the program switches days and patient accounts. This is the biggest flaw we have encountered.
It is also sometimes a pain to enter shift times, though that is becoming less of a hassle as I am becoming more comfortable with the program.
On holidays, it is great that they are all entered so we cannot forget what day the holidays are, but I have found that the system also blocks out all employees as "unavailable" on every holiday. This has caused some confusion and made those days a little bit harder to deal with.
I have also noticed that it is possible to double book a shift - something that we have to watch for closely but it is also helpful when we are setting up mentor shifts where we actually intentionally double book!
One last thing - it is hard (depending on account label colors) to print visible calendars.

Elizabeth B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Paycor is easy to use and makes managing my PTO simple

Bewertet am 25.2.2021

Overall, I found Paycor to be user friendly and relatively inexpensive compared to other options.

Overall, I found Paycor to be user friendly and relatively inexpensive compared to other options.

Vorteile

Our company uses paycor for its HR management. It's simple to view your paystubs, manage your team, and check on your benefits. I like the menu and the ease of navigation.

Nachteile

It can be confusing to manage and view your teams PTO/hours, etc. I wish folks were able to adjust their payroll contributions for federal with-holding on the site.

Antwort von Paycor

Hi Elizabeth - Thank you for your feedback! It's great to hear that it's easy for you to navigate within Paycor. Have a great day!

5 von 1.954 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Paycor Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Paycor.

Paycor bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Paycor

Paycor hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Paycor unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Paycor unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Paycor hat

Paycor bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

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