Freshcaller

Freshcaller

Cloud-Call-Center für die Kundenbetreuung und Vertrieb.

4.1/5 (17 Bewertungen)

Freshcaller Übersicht

Was ist Freshcaller?

Freshcaller ist ein Cloud-Call-Center- und Telefonsystem für jede Art von Geschäft, das das Kundenengagement und die Zusammenarbeit mit internen Teams verbessert. Benutzer können lokale und internationale gebührenfreie Rufnummern erwerben, Echtzeit-Einblick in Anrufwarteschlangen und laufende Konversationen erhalten, Anrufe an bestimmte Agentengruppen weiterleiten, benutzerdefinierte Geschäftszeiten für jede Abteilung einrichten und vieles mehr. Freshcaller ermöglicht es Organisationen, Anrufwarteschlangen mithilfe einer automatischen Rezeption mit anpassbarer Wartezeitmusik zu verwalten, um neue Produkte oder Dienste zu bewerben. Benutzer können benutzerdefinierte Geschäftszeiten und automatisierte Aktionen für jede Abteilung einrichten und Anrufe von IVR an bestimmte Anrufwarteschlangen und Agentengruppen weiterleiten. Organisationen können lokale Geschäftsnummern für mehr als 40 Länder sowie gebührenfreie Nummern für USA, Kanada, Australien und Großbritannien erwerben, um den Komfort für Kunden zu verbessern. Das Dashboard von Freshcaller bietet Echtzeit-Einblick in Anrufwarteschlangen, fortlaufende Gespräche und den Anwesenheitsstatus der Agenten, je nach Verfügbarkeit, laufenden Anrufen, nach Anruf oder Training. Agenten können laufende Anrufe verwalten und Notizen machen, Anrufe an verschiedene Agentengruppen weiterleiten, andere Agenten an einen laufenden Anruf weiterleiten und mehr. Benutzer können Kontaktinformationen nach Namen oder Telefonnummern suchen und detaillierte Anrufprotokolle einschließlich Anrufaufzeichnungen mit detaillierten Anrufdauermesswerten anzeigen. Die Plattform zeichnet alle bisherigen Kundengespräche und den Interaktionsverlauf auf und ermöglicht es Benutzern, Anrufprotokolle anhand von Nummern, Agenten, Kontakten, Anrufwarteschlangen und Anrufrichtung zu filtern sowie eine dynamische Suche über Anrufnotizen durchzuführen, um zusätzlichen Kontext zu erhalten. Freshcallers zusätzliche Funktionen umfassen Anrufsperre, Anrufleiste, Desktop-Benachrichtigungen, benutzerdefinierte Begrüßungen, Anrufmaskierung, Berichterstellung und mehr.

Freshcaller Übersicht

Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Freshcaller Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Freshcaller Screenshot: Acquire and utilize local phone numbers using Freshcaller to connect with customers around the globe
Freshcaller Screenshot: Acquire and utilize local phone numbers using Freshcaller to connect with customers around the globe Freshcaller Screenshot: Monitor calls in real-time and join in on calls even when working remotely Freshcaller Screenshot: Call conferencing lets users add other agents to an ongoing call and have a multi-way conversation Freshcaller Screenshot: The interactive voice response system (IVR) lets users route customer calls to teams or agents with a customizable call flow mechanism Freshcaller Screenshot: Create custom voicemail messages and greetings Freshcaller Screenshot: Offer local numbers in 40+ countries to establish a local presence Freshcaller Screenshot: Offer toll-free numbers in US, UK, and Canada to solicit new leads Freshcaller Screenshot: Create custom business hours for every department

Freshcaller Bewertungen

Freshcaller Bewertungen

Gesamtbewertung
4.1
/
5 17 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
7

Sehr gut
7

Durchschnitt
1

Gering
2

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8
Funktionen
3.7
Bedienkomfort
4.1
Kundenbetreuung
3.8
82% haben diese Anwendung empfohlen
Mian M.

Customer Service Made Easy

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier


Mit Google übersetzen
Travis S.

Freshcaller is the ticket to setting up your service program

We moved over from another product that was stuck in the middle ages and we are so happy we did. It's so easy to setup and get functioning. We like the freshdesk integration to capture all of our customers issues and it records the conversations so we can monitoring ours service technicians to ensure they are giving the proper responses.


Mit Google übersetzen
Ewan F.

Easy to setup , good reporting

We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.


Mit Google übersetzen
Bo B.

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.


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Tuija M.

Too many features

Our advisory service uses Freshcaller to reach the customers, when they have called us and their service demand has been locked in our Fresh desk system.


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Mian M.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Customer Service Made Easy

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Vorteile

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Nachteile

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Travis S.
Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
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Freshcaller is the ticket to setting up your service program

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We moved over from another product that was stuck in the middle ages and we are so happy we did. It's so easy to setup and get functioning. We like the freshdesk integration to capture all of our customers issues and it records the conversations so we can monitoring ours service technicians to ensure they are giving the proper responses.

Vorteile

It interfaces with Freshdesk and captures all the call volume. It's easy to setup holidays and employees schedules to make it easy to set a schedule for your customers. It has a clean graphic interface and it's not confusing for basic users.

Nachteile

The app had some bugs in the beginning but those have been flushed out. The customer service is actually really attentive and they take their product serious.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ewan F.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Easy to setup , good reporting

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 3.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.

Vorteile

Looking at reports is simple and the insights to calls received/costs/agent performance can be fairly extensive. Understanding the rules/call flows setup can also be reviewed fairly easily.

Nachteile

The integration with Freshdesk is not as close as we originally expected when subscribing. It does undergo improvements every so often but our ideal solution would be more seamless than it is at present.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Bo B.
Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 4.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Vorteile

I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Nachteile

My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Tuija M.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Too many features

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Our advisory service uses Freshcaller to reach the customers, when they have called us and their service demand has been locked in our Fresh desk system.

Vorteile

Our service team can contact and call our customers by the system and not use their own phones and phone numbers.

Nachteile

On user level system is complicated when it is combined to Fresh Desk Mint version. Using earlier versions the usage was more simple for my team. The system does not recognize phone numbers and produces tickets on every call also when the same customs calls again during the same service time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Nutzerempfehlung
7.4/10
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Freshcaller Preis

Freshcaller Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8/5
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Freshcaller Funktionen

Freshcaller Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kontakt-Historie
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
3.7/5
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Freshcaller Häufig gestellte Fragen

Freshcaller Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Freshcaller.

F. Welche Preispläne bietet Freshcaller an?

Freshcaller bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Freshcaller?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Freshcaller

F. Wer sind die typischen Nutzer von Freshcaller?

Freshcaller hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Freshcaller unterstützt?

Freshcaller unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Freshcaller an?

Freshcaller hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Freshcaller mobile Geräte?

Freshcaller unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Freshcaller?

Freshcaller kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Freshdesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Freshcaller an?

Freshcaller bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen