Zonka Feedback

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Plattform für Mehrkanalumfragen und Feedback

Über Zonka Feedback

Zonka Feedback ist eine Plattform für Mehrkanalumfragen und Feedback, die es Geschäftskunden ermöglicht, Kundenfeedback über Web, SMS, E-Mail, iPad und Android-Tablets zu erfassen. Zonka Feedback wurde entwickelt, um das Feedback-Management zu verbessern. Es umfasst einen benutzerdefinierten Formularerstellungsassistenten, integrierte Vorlagen, Echtzeitanalysen, detaillierte Berichte und einen kooperativen Antwortmanager.

Zonka Feedback ermöglicht Benutzern das Erstellen benutzerdefinierter mehrsprachiger Umfragen und Feedbackformulare mit einem WYSIWYG-Formularersteller, mehr als 20 Fragetypen, mehrsprachiger Unterstützung sowie Tools zum Überspringen und Fragenverzweigen. Mit nativen Apps für iOS und Android sowie Offline-Zugriff ermöglicht Zonka Feedback Benutzern jederzeit Feedback zu iPads und Android-Geräten zu erfassen, selbst wenn diese offline sind. Zonka Feedback erleichtert die Feedback-Sammlung durch Click-Through-Befragungen und gestenbasierte Kontrolle.

Der Collaborative Response Manager von Zonka Feedback ermöglicht es Benutzern, auf gesammeltes Feedback zu reagieren, indem sie Feedback in Aufgaben umwandeln, Mitgliederantworten anzeigen, E-Mails senden und vieles mehr. Umfassende Net Promoter Score (NPS) - und Customer Effort Score (CES) -Berichte gewähren den Nutzern nachvollziehbare Einblicke in das Kundenfeedback. Echtzeitberichte und -aktualisierungen ermöglichen es Benutzern, sofort Maßnahmen zu ergreifen. Zonka Feedback bietet auch Berichte für Unternehmen mit Ketten und mehreren Standorten, die es Nutzern ermöglichen, Vergleiche anzustellen und Demografien zu analysieren.

Zu den weiteren Funktionen von Zonka für die Unternehmensverwaltung gehören die zentrale Geräteverwaltung, die Verwaltung mehrerer Standorte und die berechtigungsbasierte Benutzerverwaltung, mit der Benutzer Geräte überwachen, Standorte gruppieren und rollenbasierten Zugriff definieren können. Zonka speichert und verwaltet Daten sicher mit einer Berechtigungsverwaltung und sicherer Datensynchronisationstechnologie.


Bilder

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Zonka Feedback

4,8 (66)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 29,00
Monat
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Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

79
78

Integrationen

17
58

Bedienkomfort

4,7 (66)
4,6 (865)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,9 (66)
4,2 (865)

Kundenservice

4,9 (66)
4,4 (865)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Typeform

4,7
Nr. 1 Alternative zu Zonka Feedback
Typeform ist das vielseitige Datenerfassungs-Tool, das das Nachfragen erleichtert und Spaß macht, ob es sich um...

HubSpot Service Hub

4,5
Nr. 2 Alternative zu Zonka Feedback
HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenserviceplattform, die die Prozesse für die Verwaltung von Kundenanfrage...

SurveyMonkey

4,6
Nr. 3 Alternative zu Zonka Feedback
SurveyMonkey ist ein Online-Umfrage-Tool, das Nutzern mit oder ohne Erfahrung ermöglicht, Umfragen schnell und einfach...

XM for Customer Experience

4,6
Nr. 4 Alternative zu Zonka Feedback
Qualtrics CustomerXM ist eine CXM-Plattform (Customer Experience Management), die Unternehmen dabei unterstützt,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(66)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

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Zeigt 5 von 66 Bewertungen
Shefali
Shefali
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The perfect feedback software

Bewertet am 27.10.2020

Zonka Feedback is a very modern-looking Survey Software with extremely good looking surveys and...

Zonka Feedback is a very modern-looking Survey Software with extremely good looking surveys and feedback forms. It’s easy and fun setting up the surveys using Zonka Feedback’s visual Survey Builder. I don’t have to imagine how my surveys would look to my customers. Survey setting up is extremely intuitive as well and since I’m using it in my organisation for conducting more market research and questionnaire, the survey logics come very handy to me.

With COVID, I’m able to send out these surveys via email using Zonka Feedback and set up easy reminders also in their new version.

Beyond everything though, what really stands out for me is the reporting. It is absolutely kickass. I get too many detailed reports in one click and I really love the way the entire Analytics system is designed. It allows me to quickly browse through reports as well as go in-depth by drilling down, using filters and what not. Reporting is extremely powerful at Zonka Feedback and I believe, that’s what really makes it stand out amongst other survey and feedback softwares.

Vorteile

Extremely quick and easy to set up. The team is very helpful and easy to work with. And best of all, reporting. The analytics section is designed so well and is so informative. It has helped our team take a lot of good business decisions that we otherwise were extremely clueless about. While most survey softwares and feedback softwares give analytics, Zonka Feedback has really put mind at the effectiveness of the reports, especially from a decision-making perspective and value-addition to the business.

Nachteile

Nothing so far. The tool has been really amazing for my marketing and operations team. We have been able to do research surveys very swiftly and easily. The team is also helpful in setting up and the experience is great.

Jason
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Nice design in Zonka Feedback

Bewertet am 13.7.2021

The focus of using Zonka Feedback is to collect survey responses to improve products for customers....

The focus of using Zonka Feedback is to collect survey responses to improve products for customers. Also, onboarding and offboarding clients are good reasons to use Zonka Feedback.

Because there are a great many features expect to take a little time to read and test. This is not a negative point. This is important to maximize all the features and create a good automatic system.

Vorteile

There are many features available. The Survey Builder is very easy to use with numerous features and customization options. The builder allows you to click to create (customize). I have no interest in using code to customize. Thus, I like the fast and flexible design in Zonka Feedback.

The templates are tremendously helpful as a starting point to create surveys. They have lists of questions and sequences to help build a good survey.

The system is easy to navigate. There are many features to read about in their help section. The articles are very informative.

Creating customized surveys with "if" "then" actions is a big help. Based on the way respondents answer then questions appear/or not. This helps for the segmentation of users. There are also many integrations with other apps to go even further. It will take a little reading to make everything connect fluidly. Although, I don't think it's hard to integrate.

Nachteile

I come from using Google Forms to create surveys. I have to figure out all the new tools/features in Zonka Feedback. I don't consider this a downside to the app. Expect to be patient to read through the numerous features on each page. It will take a little bit of time to figure out all the features in Zonka Feedback.

Majlinda
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Comprehensive and User-Friendly Feedback Platform with Excellent Support

Bewertet am 21.8.2024

My overall experience with the Zonka Feedback platform has been very helpful, both for me and the...

My overall experience with the Zonka Feedback platform has been very helpful, both for me and the company I recommended it to. The platform provides all the features I needed, making it a comprehensive tool for gathering and analyzing feedback. Additionally, the communication with the staff (Rajat) was excellent, contributing to a smooth and positive experience

Vorteile

Zonka Feedback offers easy navigation, comprehensive features, and a user-friendly platform

Nachteile

At this time, I can't think of any significant cons. The platform met my needs and performed as expected

Evija
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

User unfriendly tool

Bewertet am 13.10.2021

Vorteile

I really liked the ready to use templates and all kinds of designs. If you can find one that matches your needs, it is great! Customer support is instant and very helpful.

Nachteile

It is super user unfriendly, not intuitive, you can not undo if you have deleted something which is CRAZY! Make a mistake by pressing a wrong button and you can delete your work! Customization was really painful process. If there was no CS, it would be impossible to even launch our project.

Larissa
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Incredible Customer Support - Above and Beyond!

Bewertet am 21.8.2023

I had a fantastic experience with support. Even when I was ready to give up and move on they made...

I had a fantastic experience with support. Even when I was ready to give up and move on they made sure to keep at it and get me to success.

Vorteile

I had some trouble with an integration and reach out to support. A support rep reached out to me and was amazing at guiding me through the steps. He was there every step of the way while I figured it all out. My support rep Prabhav Vatsa was AMAZING.

Nachteile

The integration with HubSpot could use more detailed instructions. For example, it took me 2 weeks to figure out that if I didn't have Zonka Feedback selected as a filter on the contact page I would not see their Zonka activity.

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyMonkey

Gründe für den Wechsel zu Zonka Feedback

SurveyMonkey does not provide a free trial that lets you try the HubSpot integration. Their customer support was not helpful and most of the time misinformed. Their support team told me they did not have a integration with HubSpot and I would need to use Zapier (adding another cost). I reached out to HubSpot that confirmed they had a direct integration and no third party like Zapier was needed.
5 von 66 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Zonka Feedback Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zonka Feedback.

Zonka Feedback bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 29,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Zonka Feedback hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Zonka Feedback unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Zonka Feedback unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Zonka Feedback kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Airtable, Constant Contact, Freshdesk, Google Sheets, Help Scout, Intercom, Mailchimp, Meta for Business, Pipedrive, Plivo, Shopify, Slack, Twilio, Twitter/X, Zapier, Zendesk Suite

Zonka Feedback bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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