Über Panoply

Panoply, das intelligente Cloud-Data-Warehouse, optimiert Daten von der Quelle bis zur Analyse. Als End-to-End-Datenmanagement-Lösung bietet Panoply die Tools für die Datenintegration, -verbindung, -transformation, -speicherung und mehr. Panoply ist ein einheitliches ETL- und Smart Data Warehouse und beschleunigt die Migration von Rohdaten in Analysen mithilfe maschinellen Lernens und Verarbeitung natürlicher Sprache.

Preisoptionen ab:

$ 639,00/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Panoply

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Die 5 Top-Alternativen zu Panoply

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Panoply: 26

  • API
  • Ad-hoc-Anfrage
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Connectors
  • Daten-Identifizierung
  • Daten-Vermischung
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • Datenbereinigung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenintegration
  • Datenmigration
  • Datenqualitätskontrolle
  • Datensicherheit
  • Datenspeicher-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • ETL – extrahieren / transferieren / laden
  • Job-Planung
  • Kundendatenbank
  • Match & Merge
  • Metadata-Management
  • Nichtrelationale Transformationen
  • SSL-Sicherheit
  • Sichere Datenspeicherung
  • Stammdatenverwaltung
  • Suche in natürlicher Sprache
  • Suchen / filtern

Alternativen

SAP HANA Cloud

4,5
Nr. 1 Alternative zu Panoply
Cloud-basierte Tools zur Entwicklung von Anwendungen mit Datenbankgebilde und Integration in die Systeme vor Ort...

Mode

4,6
Nr. 2 Alternative zu Panoply
Mode is a cloud-based software that helps enterprises leverage business intelligence (BI) tools to extract data from...

Looker

4,6
Nr. 3 Alternative zu Panoply
Looker, eine Datenplattform, macht es für jeden einfach, seine Daten zu finden, zu navigieren und zu verstehen. Die...

EZMaxInsight

0
Nr. 4 Alternative zu Panoply
EZMaxInsight is an intuitive Maximo mobile reporting app that lets managers and supervisors easily create reports on...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,0 /5
(20)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,2/5

Hast du Panoply bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
Zeigt 5 von 20 Bewertungen
Nathan patrick T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Panoply gets the job done!

Bewertet am 30.4.2020

The support team behind Panoply is very helpful. We've used the on-site chat function to get...

The support team behind Panoply is very helpful. We've used the on-site chat function to get immediate help. We've also submitted questions through traditional routes like email. All of which were answered quickly.

Vorteile

The speed to solution is a big win for us. We were able to get a full data pipeline up in running in less than half a day. That's with various data sources and incremental refresh. The UI is easy to use.

Nachteile

There aren't really any cons. The platform is in its infancy and I can tell that the team is listening to user feedback and already making updates.

In Betracht gezogene Alternativen

Looker, Mode und SAP HANA Cloud

Warum Panoply gewählt wurde

Snowflake was too costly and still required in-depth coding and platform knowledge to quickly spin up a data pipeline.

Zuvor genutzte Software

Snowflake

Gründe für den Wechsel zu Panoply

The price was perfect and the features met our needs.
Saurav C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Helped me immensely with analyzing netcdf data files

Bewertet am 3.4.2020

I am working with Geographical data that has latitudes, longitudes and a variable I am trying to...

I am working with Geographical data that has latitudes, longitudes and a variable I am trying to analyze. This is a great tool to have for such data structure.

Vorteile

I was introduced to Panoply by a colleague. I was trying to analyze a bunch of climate variables that were in netcdf format. Before I could write a code in Matlab to analyze the data, I needed to know the data structure. For this I have used a combination of F77 and Matlab in the past. However, I wanted to exclude Fortran and have a more convenient way of knowing the basic data structure. Matlab was more powerful with the actual analysis but not with the pre processing. This is where Panoply came in handy. All I had to do was upload the netcdf data file directly into panoply and boom. It gave me the basic structure that includes the number of data points, latitudes and longitudes of the data points and other essential details I needed.

Nachteile

I did not come across any problem in particular for the 2+ years I have used Panoply. Sometimes, It did take a little long to load it if the netcdf file I was working with was a large file but it was not a big deal. Panoply actually was immensely helpful in knowing the data structure of the variable type for which I followed a much more complex procedure in the past before I used Panoply.

Matt S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Customer service is great until you cancel

Bewertet am 10.8.2021

Decent product, overpriced for it's function, the support team and customer service team need to...

Decent product, overpriced for it's function, the support team and customer service team need to get their act together.

Vorteile

We used Panoply to ingest DynamoDB data and send it to the analytics platform for intellegence. The software worked and functioned fine, our we had a simple use case, but it never failed us.

Nachteile

The pricing was really steep for our simple use case and didn't bring the value that the price tag suggests. Ultimately we found a service that is 40% the cost that suites our needs. When I went to cancel there is no unsubscribe button, I had to hunt for a cancellation email address. After going back and forth with the director of customer service, I finally got it cancelled. However, they threw a 30-day notice clause at us causing us to pay an extra 50 days for a product we are not using. Really bad form in my opinion.

Antwort von Panoply

Hi Matt,

Thank you for your review. We value feedback from all of our customers. I am glad that you had a good experience with our platform and that our platform allowed you to get some insights. I am sorry about your experience with the cancellation process. While we are disappointed when one of our customers leaves, we aim to make the process as simple as possible by following the terms of the signed contract. One of the terms is our requirement to provide 30 days' notice before the next renewal date. We state this in our terms and conditions but apologize for any misunderstanding, and we will work to make that part of the agreement clearer.

We wish you all the best and hope that we can work together in the future.

Noam P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Panoply is a great product that helps in WH management as well as optimization.

Bewertet am 23.5.2018

Vorteile

Query optimization is great and all behind the scenes.
Views automatic materialization is great and enable me to create very complicated views without considering runtime.
support representatives are very responsive and usually very helpful.
In general, very flexible company that always to get better and answers it's clients needs

Nachteile

Web platform can be built better
Materialization processes have some problem sometimes (downtime) and are not visible properly on the platform

Adir R.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A great service to connect all your data sources to and analyze them together

Bewertet am 23.5.2018

Vorteile

It's really easy to start and add various data sources. You can then create connections between data sources and start building custom reports that show you insights and valuable data.

Nachteile

The biggest con I can think about is the lack of built-in visualization tools. At the moment if you want to see your data visually you must use an external software. Hoping they would get around to adding it soon!

5 von 20 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Panoply Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Panoply.

Panoply bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 639,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Panoply hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000

Panoply unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Panoply unterstützt die folgenden Geräte:

Panoply kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AdRoll, Airbrake, Amazon Cloud Search, Brightpearl, Buffer, Crashlytics, Criteo Dynamic Retargeting, Dropbox Business, Epicor Advanced MES, Flurry, Google Ads, Google Analytics 360, Google Drive, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JIRA Service Management, Librato, Looker, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Excel, Mixpanel, NetSuite, Outreach, Pardot, Quickbase, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Sisense, Stitch Labs, Stripe, Tableau, Trello, Twilio, Twitter, Typeform, Zendesk

Panoply bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat

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