
UJET
Über UJET
UJET ist ein modernes Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung im Smartphone-Zeitalter für das Web, das Telefon und mobile Apps. Die UJET-Plattform begeistert Endnutzer mit jederzeitigen und überall verfügbaren Zugriffen sowie mit einfachen Smartphone-Funktionen und erhöht die Agentenleistung durch kontextabhängige Lösungen für Sprache, Chat, Bilder, Video und Text. Die UJET-Plattform arbeitet auf Enterprise-Niveau bei seiner globalen Zuverlässigkeit, Sicherheit und Skalierbarkeit und ist konform mit SOC2 Type II und HIPAA.
Auf UJET vertrauen kundenorientierte, innovative Unternehmen, einschließlich Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart und Postmates, für die Automatisierung von Kontaktcenterprozessen und ein überragendes Nutzererlebnis, das eine höhere Kundenzufriedenheit erzielt. UJET hat seinen Hauptsitz in San Francisco und ermöglicht es Unternehmen jeder Größe, Supporterfahrungen zu bieten, die Kunden lebenslang zu Markenbefürwortern machen.
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Die 5 Top-Alternativen zu UJET
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Vereinigte Staaten
Unterstützte Sprachen
Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch und 8 weitere
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Bilder







Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von UJET: 61
Alternativen
RingCentral MVP

Five9

LiveAgent

Zendesk

Nutzerbewertungen
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Eine Bewertung schreiben
- Branche: Outsourcing/Offshoring
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Awesome Tool
Bewertet am 11.4.2020
I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business...
I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.
Vorteile
It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.
Nachteile
It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.
In Betracht gezogene Alternativen
Five9Warum UJET gewählt wurde
Our client decided to change the platform since they were updating their support tools. UJET was better for their budget and for their operational requirements.Zuvor genutzte Software
Five9
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great experience with Ujet!
Bewertet am 16.9.2019
Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls...
Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.
Vorteile
-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.
Nachteile
The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Totally recommended
Bewertet am 2.5.2022
Vorteile
Ujet is really easy to use, and has a lot of different options to communicate with the customer, in the same call you can send text messages, photos while on the phone.
Nachteile
The calls are automatically answered and only provide you 3 seconds to start talking and the recording feature glitches, so I usually have to download the audio.
- Branche: Unterhaltungselektronik
- Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.
Bewertet am 26.5.2018
None unfortunately.
None unfortunately.
Vorteile
Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.
Nachteile
The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.
The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great customizable tool
Bewertet am 21.9.2020
We switched from Zendesk voice to Ujet and there is no comparison, Ujet is a way better tool. The...
We switched from Zendesk voice to Ujet and there is no comparison, Ujet is a way better tool. The features available for call routing are amazing! There are some small tweaks but nothing that hinders the ability to receive and place calls so overall we love this tool.
Vorteile
The support team is quick to answer any questions or problems you may encounter. The operations management piece is relatively helpful along with the ability to customize pieces of the software for your specific business need.
Nachteile
I do wish some bugs were resolved such as any failed call or VM showing from a random agent instead of just whoever the actual vm or failed call was from.
UJET Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UJET.F. Welche Preispläne bietet UJET an?
UJET bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von UJET?
UJET hat die folgenden typischen Kunden:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
F: Welche Sprachen werden von UJET unterstützt?
UJET unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt UJET mobile Geräte?
UJET unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UJET?
UJET kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UJET an?
UJET bietet folgende Optionen für Kundensupport:
FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
Ähnliche Kategorien
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- Kundenservice Software
- Call-Center Software
- Live-Chat Software
- Kontaktcenter-Software
- CEM Software (Customer Experience Management)
- Kundenengagement Software
- Software zur Anrufaufzeichnung
- IVR Software (Interactive Voice Response)
- CCM-Software
- Help-Desk-Software
- Telefon Software
- Online-Meeting Software
- Kundensupport Software
- Telemarketing Software
- VoIP-Software
- Dialer Software