UJET
Über UJET
UJET ist ein modernes Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung im Smartphone-Zeitalter für das Web, das Telefon und mobile Apps. Die UJET-Plattform begeistert Endnutzer mit jederzeitigen und überall verfügbaren Zugriffen sowie mit einfachen Smartphone-Funktionen und erhöht die Agentenleistung durch kontextabhängige Lösungen für Sprache, Chat, Bilder, Video und Text. Die UJET-Plattform arbeitet auf Enterprise-Niveau bei seiner globalen Zuverlässigkeit, Sicherheit und Skalierbarkeit und ist konform mit SOC2 Type II und HIPAA.
Auf UJET vertrauen kundenorientierte, innovative Unternehmen, einschließlich Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart und Postmates, für die Automatisierung von Kontaktcenterprozessen und ein überragendes Nutzererlebnis, das eine höhere Kundenzufriedenheit erzielt. UJET hat seinen Hauptsitz in San Francisco und ermöglicht es Unternehmen jeder Größe, Supporterfahrungen zu bieten, die Kunden lebenslang zu Markenbefürwortern machen.
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- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I consider myself a critic. However, there is very little to critique with UJET.
Bewertet am 16.10.2017
UJET allows us to easily connect with our customers via phone and VOIP. In addition to connecting...
UJET allows us to easily connect with our customers via phone and VOIP. In addition to connecting us with quality and consistency, it also gives us more info about the customers and allows us to complete basic actions through its sdk and smart actions. The main benefits we've gained are a 1) increase in CSAT, and 2) a decrease in AHT.
Vorteile
Their price is the best. Although inexpensive, their product is certainly not cheap. They provide an easy to use telephony platform that always delivers exceptional call quality. Furthermore, they've built a robust reporting api and sdk, included out of the box, that allows us to easily connect UJET with our WFM system, our data analytics platform, our mobile apps, and our Salesforce CRM. Through UJET our agents get more information and are able to do more actions, and our customers get a "digital ivr" to best connect with us as well as faster customer service.
Nachteile
Although we've been able to do everything we want, UJET is lacking some customization options. For example, although flexible, their IVR isn't as flexible as the old school providers. It makes UJET simpler, easier to setup, and less maintenance, but does remove some of that customization.
- Branche: Outsourcing/Offshoring
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Useful in any customer service satisfaction
Bewertet am 26.3.2024
As an employee that is almost a year of using Ujet as a customer service a lot of feature I admire...
As an employee that is almost a year of using Ujet as a customer service a lot of feature I admire the most about this product. I can properly put on hold my customer while looking for a better solution, I can also monitor my aux/status and doing outbound call without an hassle and many more. This product could lead me to a top agent because it can made me more productive at work.
Vorteile
Ujet is one of the most software I've ever used. I like its feature where customer can give feedback real time and accurate.
Nachteile
I haven't deal any hassle when using ujet. I love how it works.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Overall Good
Bewertet am 23.9.2019
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.
Vorteile
It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.
Nachteile
Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy and Efficient!
Bewertet am 17.9.2019
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.
Vorteile
I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.
Nachteile
Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The integration with UJET REST API was seamless and very easy to implement
Bewertet am 22.11.2017
Vorteile
We partnered with UJET to serve the needs of our mutual customers. As a Workforce Management provider, we integrate with dozens of CCI, CRM, and telephony providers to get real time data about call history, real time agent activities (real time adherence), and agent performance stats.
The integration with UJET was seamless and very easy to implement. We have completed the integration in a record time and were pleasantly surprised to find that UJET's REST API are well documented, flexible, and provide rich set of data. The technical support from UJET was flawless although rarely needed.
Nachteile
UJET is relatively new to the market place, with that said, their API are mature for a young company
UJET Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UJET.F. Welche Preispläne bietet UJET an?
UJET bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 80,00/Jahr
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von UJET?
UJET hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von UJET unterstützt?
UJET unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt UJET mobile Geräte?
UJET unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UJET?
UJET kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UJET an?
UJET bietet folgende Optionen für Kundensupport:
FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
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- CEM Software (Customer Experience Management)
- Kundenengagement Software
- Software zur Anrufaufzeichnung
- IVR Software (Interactive Voice Response)
- CCM-Software
- Help-Desk-Software
- Telefon Software
- Online-Meeting Software
- Kundensupport Software
- Telemarketing Software
- VoIP-Software
- Dialer Software