Spike

Spike ist mehr als E-Mail, es ist eine bessere Arbeitsmethode.

4,7 /5 (24 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Spike Übersicht

Was ist Spike?

Spike ist ein All-in-one-Arbeitsbereich für Kommunikation und Kollaboration, der deine vorhandenen E-Mails in einfache Chat-Gespräche verwandelt. Bringe deine gesamte Kommunikation und Kollaboration in einen einzigen Arbeitsbereich: deine E-Mails, Chats, Anrufe, Teamzusammenarbeit, Aufgaben – alles an einem Ort. Das ist genau das, was dein Team in einer Produktivitäts- und Messaging-Anwendung gesucht hat, aber einfacher und ohne jemals deinen Workflow zu unterbrechen.

Spike arbeitet mit deinem vorhandenen E-Mail-Programm (O365, G Suite, IMAP) und ist auf iOS, Android, Mac, Windows und Webbrowsern verfügbar.
Dies bietet dir einen einzigen, einheitlichen und voll funktionsfähigen Arbeitsbereich für all die Aufgaben deines Teams.

Spike Übersicht

Kosten

Beginnt ab
4,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Spike Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch und 4 weitere , Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Medien

Multiple calendars can be combined into a single view
Messages can be deleted or archived in bulk
Media attachments are supported and can be visualized with the app
Place calls, right from your inbox!
A single feed for all your work: emails, chats, collaborative notes, tasks and to do lists are all in a single app.
Multiple calendars can be combined into a single view
Media attachments are supported and can be visualized with the app
Messages can be deleted or archived in bulk
Place calls, right from your inbox!
Videos zu Spike Videos zu Spike Videos zu Spike Videos zu Spike Spike Screenshot: Multiple calendars can be combined into a single view Spike Screenshot: Messages can be deleted or archived in bulk Spike Screenshot: Media attachments are supported and can be visualized with the app Spike Screenshot: Place calls, right from your inbox! Spike Screenshot: Spike Screenshot: A single feed for all your work: emails, chats, collaborative notes, tasks and to do lists are all in a single app. Spike Screenshot: Multiple calendars can be combined into a single view Spike Screenshot: Media attachments are supported and can be visualized with the app Spike Screenshot: Messages can be deleted or archived in bulk Spike Screenshot: Place calls, right from your inbox!

Spike Bewertungen

Spike Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
18

Sehr gut
5

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,7
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,8
96% haben diese Anwendung empfohlen
Adir R.

An awesome email client

Overall - a great app and reasonably priced. Highly recommended.


Mit Google übersetzen
Michael H.

eMail made modern, simple and transparent

It's a bit of a change of approach, coming from more classical email services, but I'm finding myself drawn more and more to this app, and it has effectively supplanted my use of all other mail clients. I find the message-centred (i.e. like a chat thread) approach enlightening and very efficient. The learning curve has been very shallow (i.e. I've learned a lot / feel comfortable using Spike in a short time) and I'm really enjoying using the App!


Mit Google übersetzen
Patrick S.

Not for everyone, it wasn't for me


Mit Google übersetzen
Adam C.

Hop cuts out all the clutter while allowing you to see all all the conversations in a clean...

Hop allows for clearer communication and saving time spent on email. Allows for better context with a previous contact as well. I have saved a lot of hours on email, and a better experience then browser based email, or any other app.


Mit Google übersetzen
Isabella H.

Unify different ways of interaction for a strong telecommunication tool.

We use this software to unify common emails, with advanced messaging that integrates better additional functionalities for an improvement in productivity that is frequently carried out, especially when we address communication issues, in order to acquire a sophisticated context, for each one of the conversations that are usually established internally in the company, above all to reduce the clutter of data and messages that are made daily, in order to offer a much faster and more solid service.


Mit Google übersetzen
Adir R.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

An awesome email client

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall - a great app and reasonably priced. Highly recommended.

Vorteile

The way Spike sorts emails is genius.
It turned my inbox into a chat-like experience, where emails are grouped by people and not threads/topics - so it actually feels like I'm using a IM and not an outdated email client.

Nachteile

Some of the more advanced features still need some work.
I'd love to see tagging in notes (so collaboration would be smoother), or the option to add a call link into an invite directly (like in Google Calendar).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michael H.
Branche: Professionelles Training & Coaching
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

eMail made modern, simple and transparent

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It's a bit of a change of approach, coming from more classical email services, but I'm finding myself drawn more and more to this app, and it has effectively supplanted my use of all other mail clients. I find the message-centred (i.e. like a chat thread) approach enlightening and very efficient. The learning curve has been very shallow (i.e. I've learned a lot / feel comfortable using Spike in a short time) and I'm really enjoying using the App!

Vorteile

+ The ease of use - everything is in one place, and it's easy to concentrate on the information in the messages, rather than filtering through quoted text or long emails that duplicate something already on my computer.
+ The modern approach - as much as business is still formal, and we value salutations and signatures, they distract from the message we are sending, and email is being supplanted by chats/blogs/... And Spike embraces this trend without losing the formality (it's just hidden)
+ The semi-automatic email account setup - Spike recognised (in most cases) what kind of email account I had (Gmail, or Exchange, or IMAP) and pre-filled parts of the server data (or eliminated me having to enter it at all) which made setting up accounts a breeze.
+ The incredibly fast customer service - The CS team is really fast (and personable, and friendly and helpful) when I have an issue. And I feel super well-taken-care-of. Not a given in today's fast moving automated world.

Nachteile

There are still a few growing pains, and some features are not fully implemented yet. Some things that aren't working perfectly are the calendar integration, .ics files/invitations, and sometimes Spike won't recognise the email/name I'm typing in to give me reasonable proposals....
But these are minor details in the great scheme of things, and given the age of the app, there are truly very few bugs or glitches!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Patrick S.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Not for everyone, it wasn't for me

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 7.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It's a really cool idea, and it's implemented exactly as promised. It can be fun and lower-stress to reply to work emails like they're an iMessage on your phone.

Nachteile

A lot of my work emails don't lend themselves particularly well to a response akin to how you'd reply to a text message. Reading emails with HTML images wasn't good either.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Adam C.
Branche: Finanzdienstleistungen
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Hop cuts out all the clutter while allowing you to see all all the conversations in a clean view.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Hop allows for clearer communication and saving time spent on email. Allows for better context with a previous contact as well. I have saved a lot of hours on email, and a better experience then browser based email, or any other app.

Vorteile

Hop helps reduce the amount of time spent on email. Hop works faster then any email client, and I have tried every one that I could find! The Priority Inbox vs Other inbox saves a lot of time sorting what is important and not important. If others are using Hop as well, it creates a realtime chat between each other. It also allows for encrypted messages between users, which is great when sending sensitive information.

Nachteile

Not much, would like a few other small features like Auto Snoozing, and location based reminders. But really, they have the best email client, and now that desktop will be available, it will be the best solution on your smartphone, tablet, and desktop.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Chatflow

Hey Adam,

Thanks for your awesome feedback! We are super passionate about we do and love creating more amazing features for you.
We're happy to let you know that the desktop app is now available and you can get it at www.spikenow.com

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Isabella H.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Unify different ways of interaction for a strong telecommunication tool.

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 7.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We use this software to unify common emails, with advanced messaging that integrates better additional functionalities for an improvement in productivity that is frequently carried out, especially when we address communication issues, in order to acquire a sophisticated context, for each one of the conversations that are usually established internally in the company, above all to reduce the clutter of data and messages that are made daily, in order to offer a much faster and more solid service.

Vorteile

This software unifies all the inboxes that a company can have, in a single interface, to achieve a more prudent concentration by needing to manage all its calls, text messages, emails, calendars and among many other qualities that can be attended from this system for a speed of response, especially when the support services are established by email or telephone means, being one of the systems that I like the most, since we can perform many operations at the same time thanks to Spike.

Nachteile

It would be quite useful if this system will integrate a better appearance in its internal interface, because it is somewhat old, and it would be convenient for improvements, for a modern appearance in its entirety, in order to acquire a dynamic and incredible appearance once we want to use This software, for our needs, relevant, mentioning that an update so that its functionalities can be faster, is not a bad idea to implement, since it is somewhat slow in these collaborative processes.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 24 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spike Preis

Spike Preis

Beginnt ab
4,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 24 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spike Funktionen

Spike Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
Integration von Dritten
Kommunikationsmanagement
Konferenzschaltungen
Kontaktmanagement
Kundenspezifisches Branding
Sofortnachrichten
Umleitung der Anrufe
Videokonferenzen
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4,7/5
Basierend auf 24 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Spike Häufig gestellte Fragen

Spike Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spike.

F. Welche Preispläne bietet Spike an?

Spike bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 4,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Spike?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Spike

F. Wer sind die typischen Nutzer von Spike?

Spike hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Spike unterstützt?

Spike unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Unterstützt Spike mobile Geräte?

Spike unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Spike?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Spike hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Spike an?

Spike bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen