Digital Business Transformation Suite
Digital Business Transformation Suite
Über Digital Business Transformation Suite
Die Digital-Business-Transformation-Suite ist eine cloudbasierte Software für Geschäftsanwender*innen, die ihre Prozesse kontinuierlich verbessern und die Arbeitsabläufe automatisieren möchten. Die Nutzer*innen können Prozesse auf einer Plattform abbilden, dokumentieren, analysieren und ausführen. Alle Rollen, Ressourcen, Risiken, Richtlinien und Dokumente werden in der Cloud gespeichert, und die Nutzer*innen können die Leistung direkt überwachen. Das Tool kann zur Abbildung der Customer Journey und zur Entwicklung von Software, zur Anforderung von Vorschlägen (Request for Proposal, RFP) und für Standardarbeitsanweisungen (Standard Operating Procedure, SOP) verwendet werden.
Die Digital-Business-Transformation-Suite kann in vielen Branchen eingesetzt werden, darunter Fertigung, Finanzen und Versicherungen, Dienstleistungen, Biowissenschaften, Bildung, Luft- und Raumfahrt, Öl, Gas und Versorgung, Telekommunikation, Vertrieb und Transport, Behörden und gemeinnützige Organisationen.
Preisoptionen ab:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch, Englisch, Französisch, Spanisch
Preisoptionen ab:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder
Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Digital Business Transformation Suite: 68
Alternativen
Autodesk Construction Cloud
SAP Signavio
BIC Platform
PRIME BPM
Nutzerbewertungen
Hast du Digital Business Transformation Suite bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Luft- & Raumfahrt
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excellent Process Management Solution
Bewertet am 30.10.2018
We were able to migrate from a functional based document system to a process based integrated...
We were able to migrate from a functional based document system to a process based integrated information system by implementing EPC. EPC met all of our identified business needs and Interfacing were integral from the design phase through to Go Live.
Vorteile
The ability to integrate objects and information is very good and meets all requirements from a business users perspective whilst being compliant to standards. The search function is comprehensive and intuitive. The ongoing support we receive from Interfacing is always swift, thorough and helpful.
Enterprise Process Centre (EPC) has functionality for things that we hadn't considered originally which is enabling us to reevaluate how to mature processes and related information across the company.
Nachteile
The need to use Modeler (on previous versions) to update information was time consuming and manual. However, this has been resolved in version 11 with the improved Web Edit functionality.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Unlocking the Potential of Digital Business Transformation with the Digital Business Transforma...
Bewertet am 6.1.2023
Overall, I'm incredibly pleased with the Digital Business Transformation Suite. After the initial...
Overall, I'm incredibly pleased with the Digital Business Transformation Suite. After the initial setup, the software has been incredibly easy to use and has allowed me to quickly and easily develop an effective digital strategy for my business.
Vorteile
The Digital Business Transformation Suite provides incredible flexibility and scalability, making it perfect for businesses of all sizes. With its advanced features, I was able to develop a digital strategy that was tailored to my business's unique needs.
Nachteile
Although the Digital Business Transformation Suite has been incredibly useful in helping my business transition to a digital environment, the cost of the software can be prohibitive for some businesses.
- Branche: Baumaterial
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Doesn't work as advertised and sold
Bewertet am 31.5.2021
So far we haven't realized any ROI with this solution. we thought it would help us streamline...
So far we haven't realized any ROI with this solution. we thought it would help us streamline process improvement, but in reality it doesn't. It's simply designed for documentation and all other collaborative and management features are, in reality, useless.
The PM working on our project didn't understand our needs, talks and works hard well but without any essence nor solving anything.
Vorteile
Web based solution
Can generate a document based on data
Multi lingual data of same process
Nachteile
Not easy to use and unattractive UI
Most of the features are incomplete or don't work
Too many bugs
Weak support
Not a true SaaS Deployment
- Branche: Versorgungsunternehmen
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great product for implementing BPM, with capabilities that go beyond the traditional BPM...
Bewertet am 16.9.2020
While it was still early days, Interfacing's Digital Business Transformation Suite platform...
While it was still early days, Interfacing's Digital Business Transformation Suite platform provided us with the flexibility to allow us to implement BPMN 2.0 without being too rigid. We also found that we had available additional capabilities, such as master data management and document management, which were also going to be extremely useful to bring new capabilities to the organization and replace legacy capabilities (already flagged for replacement) as our implementation program and rollout proceeded.
Vorteile
The integrated manner in which all the capabilities of the Enterprise Process Center platform work together and make it easier to complete the documentation of processes.
The platform is also highly configurable and customizable, although it is clear that you should learn to "walk before you try to run". In other words, starting with the out-of-the-box implementation still provides a very feature rich environment that can be improved even further as your usage matures.
Nachteile
There is nothing that I dislike. But there is a need to understand the capabilities you have at your disposal before launching off on a path you may find later is not optimal.
Gründe für den Wechsel zu Digital Business Transformation Suite
We narrowed down the choice from 6 to 2, which were Interfacing's Digital Business Transformation Suite and Signavio. While the pricing was relatively close, Interfacing was cheaper and we found them easier to engage and work with during the selection process. We also found the platform offered a broader range of capabilities and was more configurable and customisable than Signavio.- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Outstanding BPM features at affordable price
Bewertet am 18.2.2019
We've been using it since more than 10 years...and it keeps getting better every year.
We've been using it since more than 10 years...and it keeps getting better every year.
Vorteile
Ease-of-use, powerful tool, comprehensive modules & features, simple navigation, multilingual support, KPI and dashboard integration, LEAN analysis, fast cloud application, in depth Risks & Controls, great collaboration features, easy learning.
Nachteile
The software is really user friendly, and more and more features are getting incorporated, such as the workflow capability.
Digital Business Transformation Suite Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Digital Business Transformation Suite.F. Welche Preispläne bietet Digital Business Transformation Suite an?
Digital Business Transformation Suite bietet folgende Kostenpläne an:
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Digital Business Transformation Suite?
Digital Business Transformation Suite hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Digital Business Transformation Suite unterstützt?
Digital Business Transformation Suite unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Englisch, Französisch, Spanisch
F. Unterstützt Digital Business Transformation Suite mobile Geräte?
Digital Business Transformation Suite unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Digital Business Transformation Suite?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Digital Business Transformation Suite hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Digital Business Transformation Suite an?
Digital Business Transformation Suite bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Digital Business Transformation Suite gefundenen Softwarekategorien an.