Heymarket

Geschäftliche SMS-Textnachrichten für Teams

4,6 /5 (39 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Heymarket Übersicht

Was ist Heymarket?

Heymarket ist eine Business-Messaging-Lösung, die gemeinsame Posteingänge für Text- und Facebook-Messaging mit Kunden, Auftragnehmern oder Partnern bereitstellt. Das System kann von Vertriebs-, Support-, Marketing- und Betriebsteams zur Verwaltung von Personalaktualisierungen, Terminbestätigungen für Kunden, Versand, Supportanfragen und mehr verwendet werden. Verschiedene Teams können jeweils ihren eigenen gemeinsamen Posteingang haben, und Chats können einzelnen Teammitgliedern zugewiesen werden. Indikatoren zeigen an, welche Teammitglieder auf eine Konversation zugreifen oder darauf reagieren. Kontakte können für gezielte Massennachrichten in Listen aufgeteilt werden, und Nachrichten können an einem festgelegten Datum und Zeitpunkt gesendet werden. Interne Notizen können aufgezeichnet und gespeichert werden, um Informationen mit Teammitgliedern auszutauschen, und Nutzer können Erinnerungen für Nachrichten oder Kontakte festlegen, die Follow-ups erfordern. Heymarket bietet auch ein anpassbares Web-Chat-Widget, das über den gemeinsamen Posteingang neben SMS- und Facebook-Nachrichten verwaltet wird.

Heymarket Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Heymarket Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Heymarket shows users which team members are viewing or typing in a conversation
Contacts can be organized into lists for message targeting
Heymarket supports emojis and message attachments
Chats can be assigned to team members, and messages can be created from templates
Heymarket can be used through web browsers and smartphone apps
Videos zu Heymarket Heymarket Screenshot: Heymarket shows users which team members are viewing or typing in a conversation Heymarket Screenshot: Contacts can be organized into lists for message targeting Heymarket Screenshot: Heymarket supports emojis and message attachments Heymarket Screenshot: Chats can be assigned to team members, and messages can be created from templates Heymarket Screenshot: Heymarket can be used through web browsers and smartphone apps

Heymarket Bewertungen

Heymarket Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
25

Sehr gut
12

Durchschnitt
1

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,5
95% haben diese Anwendung empfohlen
Holly B.

All around excellent!

Heymarket allows me to provide personalized customer service in a fraction of the time! With customer groups, templates and personalization, I'm able to send personalized texts to 100+ customers in 2 minutes or less! This has allowed me to increase my customer service and, in turn, increase my sales. I've had an overall great experience with Heymarket from the beginning, which is why I continue to use the service.


Mit Google übersetzen
Ian Y.

Unorthodox Use – But it works!

Rather than using HeyMarket to blast marketing promotions, updates, or new products like the app was originally intended for – we adapted it as a platform for account management. With this app, we were able to alleviate a sales person that was focusing entirely on one account. This allowed us to maintain this existing account and free up time for a salesperson to pursue new accounts.


Mit Google übersetzen
Kelsey E.

Great Product- High Price Tag

HeyMarket allows me to have my life back by easily setting up campaigns and knowing they are getting to my customers when they are supposed to. I cant live without it.


Mit Google übersetzen
Robin M.

Wouldn't Have a Business Without It

They have listened to my suggestions and are always quick to respond to my concerns or questions. The template feature saves me so much time! The app is simply amazing. I'm thankful for Heymarket! Without them, I wouldn't have a business with the follow-up that I do!


Mit Google übersetzen
Ramy N.

Integral to our success!


Mit Google übersetzen
Holly B.
Branche: Kosmetik
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

All around excellent!

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Heymarket allows me to provide personalized customer service in a fraction of the time! With customer groups, templates and personalization, I'm able to send personalized texts to 100+ customers in 2 minutes or less! This has allowed me to increase my customer service and, in turn, increase my sales. I've had an overall great experience with Heymarket from the beginning, which is why I continue to use the service.

Vorteile

Before Heymarket, I was paying way more for something with less functionality and it wasn't user friendly. I love how easy Heymarket is to use - I love that it's an app so I can keep my business texts separate from my personal texts, yet it comes right to my cell phone. I love that I can create and save templates and send emails to groups that are sent individually and personalized with each customer's name. SO MANY things I love about this app! Plus the Customer Service is excellent! I always receive replies quickly and they are able to help troubleshoot any issues I'm having. Thank you!

Nachteile

I'm not sure if there's anything I don't like. Just sometimes I don't receive a notification when someone texts me, or the messages are delayed. But that doesn't happen often.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ian Y.
Branche: Bau
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Unorthodox Use – But it works!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.4.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Rather than using HeyMarket to blast marketing promotions, updates, or new products like the app was originally intended for – we adapted it as a platform for account management. With this app, we were able to alleviate a sales person that was focusing entirely on one account. This allowed us to maintain this existing account and free up time for a salesperson to pursue new accounts.

Vorteile

We were looking for a text messaging platform where we could communicate with a large client of ours who has multiple points of contact, ultimately retiring a sales person. We wanted a platform that would be simple for our clients to use while giving us the ability to have our entire team view and respond to request from a single inbox.

Nachteile

The only issue we've really had has been an issue with the auto-responders, and daylight savings time. We had to manually adjust the time with the time change.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Heymarket

Hi Ian - thanks for the feedback. We're glad to be helping G5 be more productive. A fix for daylight savings is in the works, so it won't be an issue in the future.

Thanks!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Kelsey E.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Product- High Price Tag

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

HeyMarket allows me to have my life back by easily setting up campaigns and knowing they are getting to my customers when they are supposed to. I cant live without it.

Vorteile

I LOVE HeyMarket! It makes running my business very easy. The way that it tests individuals, makes batching messages easy. I’m able to do more in my personal life because I know that my campaigns are up and running and my customers are being contacted. I also love that I can answer on my computer.

Nachteile

The software can be glitchy. It takes a while for the app to sinc with the server. I’ve also had many issues where it kept creating me a new number- who knows what that was. Other than the glitchy stuff, it’s really easy to use and navigate which is great!
(I will say however, there are more and more tools and apps of the same arena that are coming out at a lower price. I recommend HeyMarkey ALL the time, but the price always scares people away. Apps like Project Broadcast are leaving HeyMarket in the dust at 9.99/mo)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Robin M.
Branche: Kosmetik
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Wouldn't Have a Business Without It

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 4.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

They have listened to my suggestions and are always quick to respond to my concerns or questions. The template feature saves me so much time! The app is simply amazing. I'm thankful for Heymarket! Without them, I wouldn't have a business with the follow-up that I do!

Vorteile

-Easy to Use
-Campaigns and lists make it easy to follow-up with customers and prospects
-Templates save me TONS of time
-Customer service is top notch!
-The app is AMAZING! Runs smoothly and seamlessly.

Nachteile

-App does not capture on the web version when I delete someone from a list. That's the only downside of the app (and that's tiny!), so I still love Heymarket!
-No ability to state when you don't want a message from a campaign to be sent out. (Example: Sunday mornings 8am-1pm). There is a way to schedule exactly when you want a message to send out, but that doesn't help me when I have prospects in campaigns.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ramy N.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Integral to our success!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

HeyMarket has been instrumental in consolidating our need for SMS communication in a team setting while also offering reporting and relations management tools that are critical to our organizational awareness!

Nachteile

It would be great if HeyMarket also allowed email integration so that ALL corporate communication could happen in one place.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,7/10
Basierend auf 39 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Heymarket Preis

Heymarket Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 39 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Heymarket Funktionen

Heymarket Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Echtzeit-Berichterstattung
Integration von Dritten
Kommunikationsmanagement
Konferenzschaltungen
Kontaktmanagement
Kundenspezifisches Branding
Sofortnachrichten
Umleitung der Anrufe
Videokonferenzen
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 39 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Heymarket Häufig gestellte Fragen

Heymarket Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Heymarket.

F. Welche Preispläne bietet Heymarket an?

Heymarket bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Heymarket?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Heymarket

F. Wer sind die typischen Nutzer von Heymarket?

Heymarket hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Heymarket unterstützt?

Heymarket unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Heymarket an?

Heymarket hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Heymarket mobile Geräte?

Heymarket unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Heymarket?

Heymarket kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BoomTown, Facebook, Google Drive, Salesforce Sales Cloud, Squarespace, Twilio, Weebly, Wordpress, Wordpress, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Heymarket an?

Heymarket bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support