
My Hours
Über My Hours
My Hours ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, die sich am besten für kleine Teams und Freiberufler*innen eignet. Nutzer*innen können die Zeit in einer unbegrenzten Anzahl von Projekten und Aufgaben in Sekundenschnelle verfolgen, aufschlussreiche Berichte generieren und Rechnungen erstellen.
My Hours ermöglicht es Nutzer*innen, die Zeit über eine nutzerfreundliche und intuitive Nutzeroberfläche zu verfolgen. Nutzer*innen können in Echtzeit nachverfolgen, Zeitprotokolle manuell hinzufügen oder die Verfolgung vorhandener Zeitprotokolle fortsetzen. Native Anwendungen für iOS und Android bieten Nutzer*innen die Flexibilität, den Zeitaufwand auch von unterwegs zu verfolgen und zu verwalten. Nutzer*innen können Zeitprotokollen Informationen, Beschreibungen und die Dauer hinzufügen und sie bestimmten Projekten oder Aufgaben zuweisen. Mit My Hours können Administrator*innen Zeitprotokollinformationen für Teammitglieder eingeben oder bearbeiten.
Nutzer*innen können detaillierte Zeitberichte erstellen und herunterladen, um wertvolle Einblicke in die Team- oder individuelle Leistung zu erhalten. My Hours unterstützt Aktivitäten, Projekte, Pivot- und Dashboard-Berichte.
My Hours ermöglicht es Nutzer*innen auch, Projektbudgets zu verwalten und bietet Abrechnungsmethoden nach Aufgaben, Projekten und Teammitgliedern. Nutzer*innen können Rechnungen anpassen und diese per E-Mail an ihre Kund*innen senden oder als PDF herunterladen.
Bilder








Du bist nicht sicher, ob My Hours das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
monday.com

Zendesk Suite

Teamwork

QuickBooks Online Advanced

Nutzerbewertungen
Hast du My Hours bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
My Hours for client work
Bewertet am 15.7.2019
Vorteile
The web-based version of My Hours is very easy to use. I like that I can track my time by client and by project. I use the free version and it meets almost all my needs. The website is fast, easy to navigate, and provides me the flexibility I need in tracking my billable hours.
Nachteile
While the majority of my time is tracked on the web-based version, I do have the mobile version loaded on my phone. However, I have found it lacking in features and flexibility. Also, I create reports each month so I can create my client invoices, and the time sheets cannot be formatted with decimal time. In all fairness, this might be a feature in their paid subscriptions, but I don't need the majority of their paid features, so I will stay with the free version and convert the times to decimal separately.
- Branche: Vorstandsbüro
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Value for Money
Bewertet am 11.2.2022
I find that it's much easier to provide a time sheet to my client, and I like the layout and the...
I find that it's much easier to provide a time sheet to my client, and I like the layout and the reporting function of My Hours. I'm now considering to upgrade my free plan so I can utilise the time budget feature.
Vorteile
There is so much value in the Free plan. It's easy to use, and I like the layout.
Nachteile
I would love a desktop app for Mac please. Sometimes I forget to stop the timer on the browser. I'm afraid I don't like using the app on my phone as I find my phone distracting when I'm at work so rather not have to touch the phone.
Warum My Hours gewählt wurde
Toggle was the first time tracking software I used. I didn't quite like the layout for some reason. Having tried out MyHours.. I made the switch when I wanted to send out monthly time sheets to my client.Zuvor genutzte Software
TOGGLEGründe für den Wechsel zu My Hours
It was Free, and had all the features I wanted in the Free plan, and I like the layout.- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Buggy but does what it needs to
Bewertet am 15.7.2019
Vorteile
It lets me record time for multiple team members on multiple projects for multiple clients. I like the stop/start timer function, as well as the option to input the start/stop times manually, or even JUST input the number of minutes spent.
Nachteile
Recently the reporting functionality was changed and now it has become more difficult to pull a report on a single client's hours and projects. You have to pull a FULL report of everything and parse through each section to find what you are looking for. MUCH preferred how this feature worked BEFORE. Preferred the graphics, the circle charts to the bar graphs as well.
Overall the software is often buggy and mis-records hours if you use the timer function, sometimes adding an additional 24 hours into the time period.
Antwort von Spica
Hi Juliette,
thank you for your feedback, we appreciate it!
Please contact us at [email protected] to help you with the new reporting. It is still possible to download the report in the same way as before.
Best wishes,
My Hours Team
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Time will tell.
Bewertet am 29.10.2021
I use MyHours every day. It keeps me sane. It stops we overworking or underworking. It also gives...
I use MyHours every day. It keeps me sane. It stops we overworking or underworking. It also gives me the power to assess individual areas of my business, life, and projects so I can fine tune and not live in la la land when it comes to understanding how long creative projects (and non-creative for that matter) actually take. Critical when it comes to pricing projects and determining the right fee level.
Vorteile
You can copy from the previous week so you don't have to rebuild your timesheet.
You can see your whole week spread of projects, tasks, and time and edit the whole lot with an overview of everything.
Nachteile
That it didn't have this until recently! You can see your whole week spread of projects, tasks, and time and edit the whole lot with an overview of everything.
In Betracht gezogene Alternativen
HarvestWarum My Hours gewählt wurde
I was cost-cutting and bootstrapping a new business and wanted a simple entry-level way to keep track. MyHours offered that and then some.Zuvor genutzte Software
HarvestGründe für den Wechsel zu My Hours
Price. MyHours is much better value overall.- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best time tracker for solopreneurs!
Bewertet am 15.7.2019
Absolutely love My Hours & have for years! I am a QuickBooks ProAdvisor and have a free TSheets...
Absolutely love My Hours & have for years! I am a QuickBooks ProAdvisor and have a free TSheets account, and have used many different time trackers over the years, I prefer My Hours. If I had a team I might need the features of TSheets, but since it's just me, My Hours is perfect, and free. I love the simplicity and it gives me everything I need. Love the dashboard that shows me my average billable hours per day, and my average hourly rate. I've set up projects/tasks for unbillable time as well as billable, so the dashboard is invaluable in showing me how productive my time is.
Vorteile
Free version has everything I need without a bunch of things I don't. Love the dashboard!
Nachteile
Can't remove unused columns, such as status & invoiced, from activity report
Warum My Hours gewählt wurde
TSheets is overkill for what I need & complicated to use. I love the simplicity of My Hours, and even the free version has everything I need.Zuvor genutzte Software
QuickBooks TimeGründe für den Wechsel zu My Hours
Free, and ease of useMy Hours Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über My Hours.F. Welche Preispläne bietet My Hours an?
My Hours bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 6,00/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von My Hours?
My Hours hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von My Hours unterstützt?
My Hours unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt My Hours mobile Geräte?
My Hours unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert My Hours?
My Hours kann in folgende Anwendungen integriert werden:
QuickBooks Payroll, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet My Hours an?
My Hours bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für My Hours gefundenen Softwarekategorien an.