Über Synder

Synder automatically brings detailed transaction data from Shopify/Amazon/Stripe/PayPal/Square, and more into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:

Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Shopify, Amazon, Stripe, PayPal, Square, etc. transactions with QuickBooks and Xero automatically.

Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.

Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).

Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.

Hauptvorteile von Synder

One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero
Facilitate online payments with credit cards
Record historical transactions for an unlimited period
Control your transactions and undo any in a click
Spend less time to reconcile
Profit from flexible settings
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Videos zu Synder
Synder Screenshot: Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero Synder Screenshot: Facilitate online payments with credit cards Synder Screenshot: Record historical transactions for an unlimited period Synder Screenshot: Control your transactions and undo any in a click Synder Screenshot: Spend less time to reconcile Synder Screenshot: Profit from flexible settings

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Synder: 40

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Belegmanagement
  • Bestandsverfolgung
  • Buchhaltung
  • Cash-Flow-Management
  • Chat/Messaging
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Debitorenbuch
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Duplizierte Erkennung
  • Elektronische Zahlungen
  • Finanzmanagement
  • Historische Berichte
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Datenbank
  • Kanalmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kontenabstimmung
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Währungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Suchen / filtern
  • Teilzahlungen
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionshistorie
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichte
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
Alternative Nr. 1 zu Synder
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

Xero

4,3
Alternative Nr. 2 zu Synder
Xero ist eine Cloud-basierte Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen mit Tools zur Verwaltung von Rechnungsstellung,...

Odoo

4,2
Alternative Nr. 3 zu Synder
Odoo ist eine vollständig integrierte und anpassbare Open-Source-Suite von Geschäftsanwendungen. Ein Großteil der...

NetSuite

4,1
Alternative Nr. 4 zu Synder
NetSuite ist eine Cloud-ERP-Lösung, der mehr als 24.000 wachstumsstarke internationale Kunden vertrauen, um alle...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(192)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Synder bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 192 Bewertungen angezeigt
Sha lynn S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Platform Excellent Customer Service

Bewertet am 10.6.2020

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Vorteile

I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.

Nachteile

Needs a few features added. Like classes for PayPal

Scott K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Synder App - They Do One Thing and Do It Well

Bewertet am 9.4.2021

It was excellent. We went from a Quickbooks Desktop workflow that included emails/post-its to a...

It was excellent. We went from a Quickbooks Desktop workflow that included emails/post-its to a fully streamlined, automated workflow. While we could have stayed with Quickbooks Desktop, we shifted to Quickbooks Online with little or no effort on the Synder app.

Vorteile

Loved the flexibility of the application to act as a conduit for our transactions. Support staff [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] were fantastic to help us through testing and onboarding.

They support multiple transactional sources.

Nachteile

We had some glitches at first and had some display issues using various browsers. The support staff helped to rectify the issues and kept us in the loop throughout the process.

Jadon L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Philanthropie
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

review

Bewertet am 28.5.2019

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vorteile

The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Nachteile

nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

Wayne W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Saved me hours !!

Bewertet am 9.3.2021

Importing current and historical transactions into Quickbooks

Importing current and historical transactions into Quickbooks

Vorteile

The web interface is well done, easy to understand without watching videos or reading tutorials.

Nachteile

It would be better for small businesses to be able to buy more Syncs from the lowest cost package. Business volume fluctuates monthly,

Jamie S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder Invoicing

Bewertet am 8.6.2020

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay...

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!

Vorteile

The real time sync and integration with quickbooks

Nachteile

We hope to be able to customize our invoice email with our logo

5 von 192 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Synder Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Synder.

Synder bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 19,99 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows: Small: $19.99 per month or $191.88 per year Medium: $39.99 per month or $383.88 per year Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Synder

Synder hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Synder unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Synder unterstützt die folgenden Geräte:

Synder kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Authorize.Net, Ecwid, GoCardless, Gusto, IntegraPay, LawPay, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero

Synder bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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