Über Dashly

For Marketers:
Collect leads and their rich data
Get all your user communications from different channels to one inbox
Launch nurturing campaigns and drive your leads to sale
Analyze your funnel and campaigns results

For Product Managers:
Identify and remove bottlenecks in your funnel
Understand your user journey
Build your onboarding campaigns for segments based on rich user data
Gather feedback and learn from live chat data to improve your actions
Win customers back with targeted campaigns

For Customer Experience Teams:
Respond quickly to users requests
Easily answer customers questions with the knowledge base
Track your CSAT and launch NPS campaigns

Preisoptionen ab:

19,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Bilder

Dashly for IOS and Android
eCRM
Leadbot settings
Leadbot and live chat
Leadbot
knowledge base
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Videos zu Dashly
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Dashly: 88

  • A/B-Tests
  • API
  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare CTAs
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Chat/Messaging
  • Chatbot
  • Dashboard
  • Dateitransfer
  • Daten-Import / -Export
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeit-Gespräche
  • Echtzeitüberwachung
  • Email-Automatisierung
  • Engagement-Analytik
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Etikettierung
  • Filesharing
  • Geotargeting
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenbetreuung
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenhistorie
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Mailinglisten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Multichannel-Marketing
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Segmentierung
  • Spam-Blockierung
  • Statusverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte/Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Virtueller Assistent
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Website-Analytik
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zusammenfassende Berichte

Alternativen

User.com

4,6
Alternative Nr. 1 zu Dashly
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 2 zu Dashly
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

Mailchimp

4,5
Alternative Nr. 3 zu Dashly
Mehr als 15 Millionen Kunden weltweit nutzen MailChimp zum Versenden von Marketing-E-Mails, automatisierten Nachrichten...

Marketing 360

4,7
Alternative Nr. 4 zu Dashly
Marketing 360 ist ein Marketing-Software-Unternehmen, das eine Kombination aus integrierter Software und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(8)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Dashly bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 8 Bewertungen angezeigt
Dmitry C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Dashly helps to convert more leads and warm them up for the Sales team. Good alternative to...

Bewertet am 23.6.2020

I am responsible for lead generation at Belkins. My goal is to provide our sales team the hottest...

I am responsible for lead generation at Belkins. My goal is to provide our sales team the hottest and qualified leads.
When we launched Belkins website and started paid ads we need to convert the new traffic into leads. We used Intercom before. When I tried to test my ideas on how to capture the leads - I realized that I need to wait for my dev team for advanced setting.
Here Dashly came in. It has the tool to map the events for triggered messages. So no code skills required.
Dashly helped to convert the new visitors from paid ads into leads. It Tracks the behavior of every visitor and sends triggered pop-ups to the “hottest” people that are ready to leave email and try Belkins services.

Vorteile

It fully covered all the jobs that Intercom did for us. And it is more affordable.
It seems that their support team 24/7 here - they are ready to help and assist you in making your ideas live.

Nachteile

We have a one-page application website. It took some time to set up tracking on it. I suppose it is more about our complex way to improve our SEO. One page apps are not widespread and again Dashly team helped us to cover this issue.

Francisco O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Friendly UX/UI and great support team

Bewertet am 28.5.2019

The Conversations/Chat section work flawless, the support team at any time, even Sundays (Team did...

The Conversations/Chat section work flawless, the support team at any time, even Sundays (Team did that) working for me, helping me with the setup and integrations.

All experience good from the very beginning.

Vorteile

Feature rich focus on Ecommerce, integrations for that area work great. (Woocommerce, etc)
Central Data at hand with customer (Lead cards)
Powerful API for integrations

Nachteile

Qualification of leads via chat do not allow name capture, probably this is the only cons that I have found.
You must have authentication in place to prevent multiple site visitors count.

Sumeet M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Dashly isn't dashing, as it lacks many features.

Bewertet am 17.12.2020

We're happy and satisfied with the Dashly earlier but soon after they stopped providing the very...

We're happy and satisfied with the Dashly earlier but soon after they stopped providing the very essential features like Leadbot and charging extra for those features calling them as Add-ons. We feel disappointed. Secondly, there so many bugs and glitches as even there's no HTML email/message editor.

Vorteile

It's super simple and easy to deploy. We love the tracking and trigger based pop-ups. Their support is also good.

Nachteile

We're very much disappointed by their always changing pricing plans and not even included the very basic feature like LeadBot in their standard plans and rather always charging extra for the very basic features like Leadbot or Twitter and Whatsapp integrations which is provided by other similar tools/companies for free.

Dave C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Team and product

Bewertet am 27.11.2019

Overall i’m happy with Dashly, but i’m hoping they will build out additional features for email...

Overall i’m happy with Dashly, but i’m hoping they will build out additional features for email campaigns.

Vorteile

Dashly is a solid product if you need a need a live chat tool for your website. Theres lots to love but a few things that stand out for me are:
- Dashly is really easy to use.
- They have a great customer support team that is very active in online groups.
- Very fair pricing. Live chats can get expensive fast and Dashly offers a lot for the price.

Its great that they allow you to build a knowledge base as well.

Nachteile

I really wish they would build offer more functionality around the email campaign portion of their product. Following up with potential customers is key and this seems like a missed opportunity.

Joon k L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Love Dashly! Awesome SaaS with great potential by an amazing team!

Bewertet am 6.12.2019

Dashly's focus on leads helped our potential clients reach out to us with ease and Dashly's...

Dashly's focus on leads helped our potential clients reach out to us with ease and Dashly's function allowed us to follow up on all of our leads. The support team is amazing. It's difficult to find such great support nowadays. The team is active and they continue to update the platform.

Vorteile

I tested a lot of different tools but went with Dashly. I see a lot of potential but the product is already great as it is. The livechat is great and Dashly's puts a strong focus on leads. There are various templates provided to ease the setup process.

Nachteile

The UI/UX is not bad but I am a sucker for "pretty" UI/UX so I am hoping for an update/overhaul eventually. I would also like to see more features and functions for the email campaigns.

5 von 8 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Dashly Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Dashly.

Dashly bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 19,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Pricing is based on the number of unique visitors and the features you select. It could be a Business chat or an Automation plan. Business chat is the best for direct messaging: sales on the website, support in the product. Automation plan is ideal for advanced messaging: Lead qualification, onboarding campaigns, nurturing sequences, and analytics. Free - $0 per month 1 000 visitors - from $19 per month 5 000 visitors - from $29 per month 10 000 visitors - from $49 per month 25 000 visitors - from $74 per month 50 000 visitors - from $107 per month 100 000 visitors - from $144 per month 150 000 visitors - from $194 per month 200 000 visitors - from $224 per month Over 200k visitors – Details on request

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Dashly

Dashly hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Dashly unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Dashly unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Dashly kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Calendly, Dialogflow, Facebook, Google Analytics, Mixpanel, OpenCart, PrestaShop, Slack, Telegram, Viber, WooCommerce, WordPress, Zapier, Zendesk, Zoom.ai, amoCRM

Dashly bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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