Über Pypestream

Pypestream is a conversational AI platform that enables businesses in insurance, healthcare, financial services, travel, eCommerce, and other industries to improve customer engagement using a patented messaging carrier. It enables customer service teams to connect multiple applications via APIs and facilitate transactional, proactive, and reactive workflows.

Pypestream works alongside Dovetail AI, which implements aspects of natural language understanding technology, such as multiple classifiers, semantic search, and tone, emoji, and sentiment analysis to automate conversations. The platform allows customers to utilize the IVR-to-messaging module to deflect calls into messages and AI to escalate conversations to live agents based on customer needs. Businesses can also customize the messaging platform interface with surveys, graphs, carousels, videos, maps, and more.

The self-service design module allows business analysts, developers, conversational designers, and copywriters to build customizable chat solutions and deploy them across multiple channels including Facebook Messenger, Whatsapp, and Amazon Alexa. Pypestream also provides a conversational AI deployment program, which lets businesses create user personas, perform empathy mapping, and track results through heatmaps, success metrics, and text analysis.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Bilder

Pypestream + Freshchat integration
Pypestream conversation AI for insurance sector
3 weitere anzeigen
Videos zu Pypestream Pypestream Screenshot: Pypestream + Freshchat integration Pypestream Screenshot: Pypestream conversation AI for insurance sector

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Pypestream: 76

  • 360-Grad-Feedback
  • API
  • Absichtserkennung
  • Abwanderungsraten-Management
  • Agenten-Schnittstelle
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Automatische Anpassungen
  • Automatisiertes Routing
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chat/Messaging
  • Chatbot
  • Code-Free Development
  • Community-Management
  • Dashboard
  • Echtzeit-Gespräche
  • Echtzeitüberwachung
  • Empfindungsanalyse
  • Engagement-Analytik
  • Feedback-Management
  • Filesharing
  • Fortschrittsverfolgung
  • Für E-Commerce
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Gamification
  • Human Handover
  • Inhaltserstellung
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontextabhängige Anleitung
  • Kundendatenbank
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Maschinelles Lernen
  • Mehrsprachig
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Multichannel-Management
  • Negatives Feedback Management
  • Patientenweiterbildung
  • Personalmanagement
  • Persönliche Nachrichten
  • Pflegeplan-Management
  • Produktempfehlungen
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Prädiktive Analytik
  • Qualitätsmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Spracherkennung
  • Sprachsynthese
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Textanalyse
  • Textnachrichtenversand
  • Umfragen & Feedback
  • Verarbeitung natürlicher Sprache
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Video-Unterstützung
  • Virtueller Assistent
  • Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
  • Vorkonfigurierte Bots
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Zielgruppen-Targeting
  • für Entwickler
  • für das Gesundheitswesen
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen

Heyday

4,5
Alternative Nr. 1 zu Pypestream
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance...

Capacity

4,5
Alternative Nr. 2 zu Pypestream
Capacity ist eine KI- und Wissensmanagementlösung, die Unternehmen bei der Automatisierung von Vorgängen im...

Zendesk

4,3
Alternative Nr. 3 zu Pypestream
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Zoho Desk

4,5
Alternative Nr. 4 zu Pypestream
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Kundenservice...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(8)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Pypestream bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 8 Bewertungen angezeigt
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great for customer engagement

Bewertet am 20.3.2021

Vorteile

The Pypestream implementation improved customer experience and support significantly. We can solve customers' problems and react to their requests much faster.

Nachteile

Nothing to complain about, a great solution for enterprises.

Carl M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great capabilities coupled with the right roadmap

Bewertet am 21.7.2020

Great experience

Great experience

Vorteile

We began our journey with Pypestream before many of the advanced features were GA. Once live, the services team guided us through a quick and easy migration, promoting our capabilities from keyword based scripting to advanced NLU. The results were great and I was impressed with the painless process as very little training data was needed. Great product and extremely knowledgeable practitioners at Pypestream.

Additionally, the OOTB call center experience was top notch and exactly what we needed.

Nachteile

At the time we began with Pypestream, a developer UI did not exist. Working in files required a bit of a learning curve for my team. During our engagement we partnered with Pypestream to design an intuitive UX. I’m eager to see what has been developed.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Sleek User Experience, easy to deploy for business users and citizen development

Bewertet am 6.7.2020

All interactions with Pypestream team members have been great, their customer success team go above...

All interactions with Pypestream team members have been great, their customer success team go above and beyond to ensure the success of Pypestream deployments.

Vorteile

Easy to build out a basic bot, good resources and documentation about general features, knowledgeable and helpful staff. Quick to deploy and easy to get non technical users started on developing. Proactive team who are interested in new feature requests and helping make the software more user friendly.

Nachteile

Difficult to control access and no current ability to control publishing new chatbots, so any developer in our company could publish to any Pypestream chatbot. Not very comprehensive reporting/analytics functionalities out of the box but this is improving over time

Satya M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Pypestream use

Bewertet am 11.8.2020

Excellent

Excellent

Vorteile

Easy to use and easy to develop.
Easy to integrate with any apps.

Nachteile

Browser specific sometimes.
Cookies and session related issues

Jacqui D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Flexible, highly customizable product with stellar support team

Bewertet am 26.6.2020

Overall, working with Pypestream has been a great experience. The team has truly gone above and...

Overall, working with Pypestream has been a great experience. The team has truly gone above and beyond to make sure the product meets our needs, and to help us come up with ideas/solutions for improving the automated experience. They are true business partners and experts at what they do.

Vorteile

The best thing about Pypestream's bot is that it is incredibly flexible and can easily integrate with many other platforms and APIs. They are constantly building in new features/functionality, and so far have been able to help us customize solutions for just about every business need. If there is a vision you have, or something you want the bot to automate, Pypestream will 9 out of 10 times be able to make it happen.

Nachteile

Pypestream has evolved a lot since I first began, so many of the features/capabilities that I felt were missing have been added. For example, the ability to add/change keywords in the NLU (natural language understanding) solution was a big step forward, though it is still somewhat technical and ill-advised to do without considerable training. It's also something that some clients may not want control over, but if you do want that control, there is definitely a learning curve. Also, though Pypestream allows for very granular tracking, their data/reporting solution could use some refining. I think it is on their road map to provide more sophisticated/real-time dashboards, but that is one feature that I still think they can improve on.

5 von 8 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Pypestream Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Pypestream.

Pypestream bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Please contact Pypestream directly for pricing information.

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Pypestream

Pypestream hat die folgenden typischen Kunden:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen Pypestream unterstützt

Pypestream unterstützt die folgenden Geräte:

Pypestream kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bazaarvoice, BigCommerce, Coupa Business Spend Management, DocuSign, Facebook, Freshchat, Google Maps, Instagram, Origami, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Twilio Voice

Pypestream bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Pypestream gefundenen Softwarekategorien an.