Über WorkSavi

WorkSavi is a project management software designed to help businesses streamline collaboration across remote teams, track activities and plan, strategize, or execute projects using Gantt charts, dashboards, a portfolio tracker, and other tools. Supervisors can create personalized to-do lists, reschedule tasks based on resource availability, and monitor each property's performance on a unified platform.

Organizations can generate templates, custom fields, or forms for individual projects and store information about properties from various databases, spreadsheets, or folders in a centralized repository. Using WorkSavi, administrators can track projects' progress or due dates on a timeline, manage tasks using a drag-and-drop interface, and customize the platform according to business requirements. Remote teams can also brainstorm ideas using to-do lists and receive email notifications about assigned tasks.

WorkSavi facilitates integration with various third-party systems including Dropbox, Google Drive, and OneDrive. Other features include forecasting, reminders, alerts, two-factor authentication, Kanban boards, and reporting.

Preisoptionen ab:

Nicht verfügbar

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu WorkSavi

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigtes Königreich

Unterstützte Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Preisoptionen ab:

Nicht verfügbar

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu WorkSavi

Bilder

WorkSavi Software - 1
WorkSavi Software - 2
WorkSavi Software - 3
WorkSavi Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu WorkSavi
WorkSavi Software - 1
WorkSavi Software - 2
WorkSavi Software - 3
WorkSavi Software - 4

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von WorkSavi: 47

  • Agile Methodiken
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anforderungsmanagement
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • Budgetmanagement
  • Dashboard
  • Datenvisualisierung
  • Diagramm-Erstellung
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Eigentümerportal
  • Filesharing
  • Finanzmanagement
  • Fortschrittsverfolgung in Prozent
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Ideenmanagement
  • Immobilien-Datenbank
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kontaktmanagement
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mietmanagement
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Problemmanagement
  • Prognosen
  • Projektplanung
  • Projektplanung/Terminierung
  • Ressourcenmanagement
  • Risikomanagement
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Tests / QA Management
  • Traditionelle Methodiken
  • Versicherungsmanagement
  • Veränderungsmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wohnimmobilien

Alternativen

Microsoft Project

4,4
Nr. 1 Alternative zu WorkSavi
Microsoft Project hilft Nutzern bei der Planung von Projekten und bei der Zusammenarbeit von praktisch jedem Ort aus...

Wrike

4,2
Nr. 2 Alternative zu WorkSavi
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

monday.com

4,6
Nr. 3 Alternative zu WorkSavi
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Planview Clarizen

4,2
Nr. 4 Alternative zu WorkSavi
Clarizen ist eine Lösung für die Kollaboration in Unternehmen und das Management von Projekten, die sozialen Kontext...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(5)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du WorkSavi bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
Zeigt 5 von 5 Bewertungen
Kristian B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent and innovative project management tool!

Bewertet am 27.1.2022

Overall we're extremely happy with [SENSITIVE CONTENT] and his team at WorkSavi from the initial...

Overall we're extremely happy with [SENSITIVE CONTENT] and his team at WorkSavi from the initial demo, to onboarding and now daily use.

Vorteile

The user-friendly software really saves us time when designing, implementing and altering projects. As well as this we can manage multiple projects concurrently.

Nachteile

So far, so good with this software. The transition from our previous method was seamless!

Mark B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The name of this product says it all really!

Bewertet am 6.11.2020

We wanted something to streamline our day to day project management.

We wanted something to streamline our day to day project management.

Vorteile

Easy to add resources to projects and like that if needed we could manage multiple projects across programmes of work

Nachteile

Would be good to have some more integrations

In Betracht gezogene Alternativen

Planview Clarizen, Microsoft Project, monday.com und Wrike

Gründe für den Wechsel zu WorkSavi

WorkSavi has a lot more detail and allows for multiple projects to be created across a programme.
Amirah hasanah Z.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

WorkSavi review

Bewertet am 2.3.2022

Vorteile

The best things with WorkSavi is, they have a free 30 days trial account that we has fully utilized before actually purchase it. Collaborating on project remotely with this application is simplified and with the use of the Gantt chart help us to track the project easier.

Nachteile

Some of the tools wasn't matured enough, as many details is missing on the tools.

Daniel L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great software that is easy to use and streamlines processes

Bewertet am 27.1.2022

Great overall experience

Great overall experience

Vorteile

The task management function is the most used section

Nachteile

I don't use this software for file sharing

Pete G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Project Management Software

Bewertet am 6.11.2020

Vorteile

The automatically moving Gantt chart is a game changer for easily managing our projects.

Nachteile

Some aspects take some time to get working how you want, but once you do they work phenomenally.

5 von 5 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

WorkSavi Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über WorkSavi.

WorkSavi bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

WorkSavi is offered across four pricing plans, outlined below. A 14-day free trial is available. Teams: £15 per user per month Project: £39 per user per month Portfolio: £59 per user per month Enterprise: Please contact WorkSavi directly for pricing information.

WorkSavi hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen WorkSavi unterstützt

WorkSavi unterstützt die folgenden Geräte:

WorkSavi kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Drive, OneDrive

WorkSavi bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für WorkSavi gefundenen Softwarekategorien an.