Über Cforia.autonomy

Cforia.autonomy ist eine Debitorenbuchhaltung und Order-to-Cash-Software, die Unternehmen bei der Konsolidierung von Daten in den Bereichen Abrechnung, Rechnungsstellung, Auftragsverwaltung, Zahlungsabwicklung und anderen Vorgängen unterstützt. Administratoren können nutzerdefinierte Berichte mit vorgefertigten Vorlagen erstellen, Dashboards mit Teammitgliedern teilen, Daten visualisieren und Einblick in Kredite, Inkasso, Streitigkeiten, Abzüge, Cashflows und Forderungen auf einer zentralen Plattform erhalten.

Mit Cforia.autonomy können Teams den Status gesendeter, empfangener oder geöffneter Rechnungen und Kundenaktivitäten einschließlich Aufgaben, Protokollen, Korrespondenz und Zahlungen verfolgen. Die Inkassomanagementplattform liest und aktualisiert Daten aus verschiedenen Quellen und ermöglicht es Unternehmen, Arbeitslisten und E-Mail-Vorlagen zu erstellen. Personen mit leitender Funktion können Erinnerungen einrichten, um Aufgaben zuzuweisen oder Mitarbeitertreffen einzuberufen und Streitbeilegungsprozesse mithilfe integrierter Kollaborationstools zu rationalisieren, um Ursachen zu identifizieren.

Mit Cforia.autonomy können Manager Kreditkartenzahlungen verarbeiten und gleichzeitig die Einhaltung des PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) gewährleisten. Das System rationalisiert den Kreditgenehmigungsprozess durch Prüfprotokolle und Abzeichnungen durch die erforderlichen Beteiligten. Die Lösung erfasst und ordnet auch Überweisungsdaten aus E-Mails, Schecks, PDFs oder Kundenzahlungsportalen zu.

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Nicht verfügbar

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Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Andorra, Vereinigte Arabische Emirate, Albanien, Österreich, Australien, Ålandinseln, Bosnien und Herzegowina, Belgien, Bulgarien, Bermuda, Belarus, Kanada, Schweiz, Costa Rica, Zypern, Tschechien, Deutschland, Dänemark, Estland, Spanien, Finnland, Färöer, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Guernsey, Gibraltar, Grönland, Griechenland, Sonderverwaltungsregion Hongkong, Kroatien, Ungarn, Irland, Israel, Isle of Man, Indien, Island, Italien, Jersey, Japan, Südkorea, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Lettland, Monaco, Republik Moldau, Montenegro, Nordmazedonien, Malta, Mexiko, Niederlande, Norwegen, Neuseeland, Philippinen, Polen, Puerto Rico, Portugal, Rumänien, Serbien, Russland, Schweden, Singapur, Slowenien, Svalbard und Jan Mayen, Slowakei, San Marino, Türkei, Trinidad und Tobago, Ukraine, Vereinigte Staaten, Vatikanstadt

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Cforia.autonomy: 46

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsportal
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Rechnungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Auftragsmanagement
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatisierte Bekanntmachungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Debitorenbuch
  • E-Mail-Vorlagen
  • Einkauf & Empfang
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Inkasso-Management
  • Interne Sammlungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kredit-Berichterstattung
  • Kundenaussagen
  • Kundenmanagement
  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Rückruf-Terminplanung
  • Statusverfolgung
  • Steuerrechner
  • Teilzahlungen
  • Tracking offener Rechnungen
  • Transaktionsmanagement
  • Verarbeitung überprüfen
  • Vorlagen-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zahlungspläne
  • Überzahlung-Verarbeitung

Alternativen

Integrated Receivables

4
Nr. 1 Alternative zu Cforia.autonomy
HighRadius Autonomous Receivables is the world's first AI-powered software platform that ensures end-to-end order-to-cas...

Billtrust

4,9
Nr. 2 Alternative zu Cforia.autonomy
Billtrust is an A/R automation suite that includes modules such as eCommerce, credit, invoicing, cash app, collections,...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
Nr. 3 Alternative zu Cforia.autonomy
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

Paycepaid

4,8
Nr. 4 Alternative zu Cforia.autonomy
Paycepaid is a cloud-based debt collection software that helps businesses manage invoices and automatically collect due...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(10)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
4,8/5

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5 von 10 Bewertungen angezeigt
Sandra G. Sandra G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
  • Untern. Größe: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Customer Experience

Bewertet am 29.1.2021

Have been a customer for over 15 years. Overall experience is exceptional. Cforia team is eager to...

Have been a customer for over 15 years. Overall experience is exceptional. Cforia team is eager to listen to ideas from existing Customers to enhance the overall product. They are dedicated to the Customer Service Experience and do their best to add important features that can/will make the software become a more valuable & efficient tool in the Financial Accounts Receivable/Credit & Collection world.

Vorteile

In the AR world, Cforia allows the User to Track, Add Notes, and Documents to all activity related to Open Invoices & Disputes. One can set Reminders, Rules, Action Plans, Customer Letters, Statements, etc., which can be emailed straight out of Cforia with attachments. The system can accommodate multiple Companies, Currencies, with Parent/Child Relationships. The ease of moving through Cforia is just a click away, with Credit Information, Open Invoices, Open Orders, Payment Trends, Notes, Audit trails, etc.. The software can give the viewer a clear overview of a Customer at a High level, or in a Detailed Manner. Exporting Customer information out of Cforia is easy, and allows further Detailed Analytics that can be utilized at the AR level, up through Sales, Marketing, and Upper Management for Customer Financial Reporting.

Nachteile

As a Customer, it would be helpful, if Cforia could add more analytics to Customer AR activity by months, years, to trending related to AR balances and how the customer paid, evaluating AR growth. Additionally, developing a Customer Promotional Tracking program as well as Customer Deduction Management tracking. Cforia needs to enhance this side of the software, for tracking and trending. It would be beneficial, if Cforia could either collaborate or create Customer Invoice copies to be housed in Cforia for Open/Closed Invoices.

In Betracht gezogene Alternativen

Integrated Receivables

Gründe für den Wechsel zu Cforia.autonomy

Cforia had more to offer on Product, Services, and Customer Support
Carol C. Carol C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Groߟhandel
  • Untern. Größe: 501-1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Collection module

Bewertet am 25.1.2021

At this time, we are happy with the overall implementation of the Collection tool, we will be...

At this time, we are happy with the overall implementation of the Collection tool, we will be implementing Cash App and Customer portal in the next few months and excited to do so.
We had the best implementer Dima Campbell.

Vorteile

The ability to see all our customers that have multiple parent/child relationship. The format is easy to ready, and quickly responds. Still trying to understand the Rules/Reporting and printing letter process.

Nachteile

I would like to see the UAT environment be set to a different background color or some other form of identifying which environment you are currently logged into. There are times where I have clicked on the wrong link and thought I was in the production environment and later realized I was not.

Jason F. Jason F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Olympus Review

Bewertet am 21.1.2021

Overall, we are very satisfied with Cforia.autonomy and are looking forward to going live with 2.0...

Overall, we are very satisfied with Cforia.autonomy and are looking forward to going live with 2.0 in the near future.

Vorteile

The most important feature of Cforia for us is executing dunning runs. We do this frequently because no contact collections are very important due to how large our portfolio is. We also recently implemented a customer portal for customers to obtain their own invoice copies, which has cut down on lots of unnecessary work for our A/R staff.

Nachteile

We have had some difficulties with integrating data from flat files for one of our operating systems, which has caused some inaccurate data in the system.

In Betracht gezogene Alternativen

Integrated Receivables

Gründe für den Wechsel zu Cforia.autonomy

Although I was in a different role and was not responsible for making the decision on what collections software we were going to purchase, I believe the decision was made to go with Cforia due to how easy the system is to use and the features that allows for no contact collections.
Steve K. Steve K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great company and software

Bewertet am 26.1.2021

The ease of use and tracking of touch/no touch accounts has allowed us to be more efficient in our...

The ease of use and tracking of touch/no touch accounts has allowed us to be more efficient in our collection process. The software has helped in making our AR stronger.

Vorteile

The integration of this software was extremely smooth and took very little time from our side. Cforia did a great job training.
The system has worked great for our needs and continues to help keep our AR in great shape.

Nachteile

Only thing that we have had issues with was waiting on the rollout of the new instance as this is going to correct the minor issues we had in some reporting.

In Betracht gezogene Alternativen

Integrated Receivables und Billtrust

Warum Cforia.autonomy gewählt wurde

High cost and absolutely no customer service.

Gründe für den Wechsel zu Cforia.autonomy

Cost and better features. Also there is a relationship between them and the customer.
Chris D. Chris D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Groߟhandel
  • Untern. Größe: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

World class credit & collection software

Bewertet am 2.2.2021

Cforia has been a critical resource for the team to gain a global view of credit, reporting, along...

Cforia has been a critical resource for the team to gain a global view of credit, reporting, along with breakdown of dispute and deduction volume - or "dirty" receivables within our gross receivable aging. We leverage the application to structure collector portfolios and apply various strategies to target our collection effort including auto-dunning and other KPI reporting. The note/records and attachments are useful for building strong business cases supporting decisions as we manage collection strategies across our customer base.

Vorteile

This application is easily customizable to fit your business needs and can be deployed across different market strategies. Workflow automation, letter-engine capabilities, reporting and metrics are powerful tools to drive productivity and results.

Nachteile

Our implementation created some unique challenges with Cforia, such as the multiple levels of hierarchy that impacted our ability to roll out Cforia Portal, as well as ability to classify and workflow multitiered deduction transactions. The Cforia team has been a tremendous partner to help us bridge these gaps by identifying best practices across the value stream to streamline these scenarios.

5 von 10 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Cforia.autonomy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Cforia.autonomy.

Cforia.autonomy hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Cforia.autonomy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Cforia.autonomy unterstützt die folgenden Geräte:

Cforia.autonomy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

SAP Business One

Cforia.autonomy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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