Über iSalesCRM

iSalesCRM is a customer relationship management software that provides businesses with tools to generate leads and automate marketing operations. Supervisors can use the dashboard to gain an overview of turnover rates, incoming leads, outbound calls, account balance, and other key metrics via charts and drip analytics.

iSalesCRM allows organizations to distribute leads among team members and automatically create assignment tasks. Sales professionals can utilize the built-in softphone to communicate with customers and streamline follow-up processes via texts. It offers mobile applications, which lets users access lead information, track upcoming appointments, and receive automated notifications or call alerts.

iSalesCRM provides an API, which enables businesses to integrate the platform with various third-party applications, such as Google Calendar, Zapier, Facebook, and more. Managers can organize marketing campaigns based on specific locations, timeframes, lead status, and more. The software also helps users forward ongoing calls to agents, receive voicemails, and generate operational reports.

Geräte

Unternehmensgröße

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iSalesCRM lead interaction
iSalesCRM softphone
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von iSalesCRM: 55

  • API
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Diagramm-Erstellung
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • MMS
  • Marketing-Automatisierung
  • Marketingkalender
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsanalyse
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zwei-Wege-Messaging

Alternativen

Marketing 360

4,7
Alternative Nr. 1 zu iSalesCRM
Marketing 360 ist ein Marketing-Software-Unternehmen, das eine Kombination aus integrierter Software und...

EngageBay

4,6
Alternative Nr. 2 zu iSalesCRM
EngageBay ist eine All-in-one-Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungssoftware, die den Marketingvertrieb...

User.com

4,6
Alternative Nr. 3 zu iSalesCRM
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative Nr. 4 zu iSalesCRM
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(150)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,2/5

Hast du iSalesCRM bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 150 Bewertungen angezeigt
Paul a. D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Top CRM in the game

Bewertet am 4.10.2019

I am able to do the job of 10 ppl with one login. Text, e-mail and dial at a click.

I am able to do the job of 10 ppl with one login. Text, e-mail and dial at a click.

Vorteile

The ability to flow from text to email to calls at the click of a mouse. The ability to customize the CRM for my own business needs. The continue effort in improving customer interface.

Nachteile

I have no complaints. One of the best marketing tools any sales organization should be using.

Antwort von Kovacs Systems

Thanks for the review Paul! We're glad to see you're getting the most out of the systems automation features. As always, let us know if there's anything we can do to make your life easier!

Janice S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

iSalesCRM

Bewertet am 22.1.2021

This has helped me be able to stay in contact with my prospects more and able to have them become...

This has helped me be able to stay in contact with my prospects more and able to have them become clients.

Vorteile

This program allows you to keep working even when you are "off the clock"! Being able to develop "drips" to keep in contact with your prospects automatically is great. You are able to track and segment each lead as you see fit.

Nachteile

The mobile app does not allow you to be able to disposition a lead so that the automatic drips can start. You are able to text back and forth though.

Tracy G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

iSales

Bewertet am 20.3.2021

I can use iSales while using another CRM, so it dramatically increases the # of people I can reach...

I can use iSales while using another CRM, so it dramatically increases the # of people I can reach daily.

Vorteile

The ease of the drip and campaign marketing.

Nachteile

TIer pricing for limiting 160 characters in text messages. It adds up. There doesn't seem to be programming in place to block/stop any drip text messages from going out if the phone # is bad/bounce back.

Andrew B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

my thoughts

Bewertet am 9.10.2019

Vorteile

I like the integration of text and email

Nachteile

Its incredibly rudimentary. It doesn't really allow for great positioning of leads that are hot. Yes you can add tags and sort by tags, but even then I have spent a lot of time trying to find the lead I was looking for. I have seen other tools that allow for scoring the leads and you can go to a page that would have your top leads based on scoring - like they took the call gets points, they went through the presentaion they got more points, they were quoted gets points etc. also, I cant really see the emails that have been sent and which email they viewed. sometimes the filtering just doesnt work and i have to find other ways to get to what im looking for

Antwort von Kovacs Systems

Thanks for the awesome feedback Andrew! We value your opinion, so we've made some improvements based on your thoughts. You can now see which email a lead has opened (instead of just seeing that they opened an email from you). You can also see which emails are sent to your leads when viewing the leads profile under their activity log. You did mention that we do not currently have a lead scoring feature, which is true. However, you can set your sales pipeline up to better organize your leads and see which ones are hot. For example, you could filter a pipeline stage by leads that have texted you in the past 24 hours, but haven't been responded to yet, or by leads that have responded to a drip campaign, as well as many, many other filters. We would love to go through this with you, just contact support through your iSalesCRM portal and we'll be happy to help!

David L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

iSales is a MUST to grow

Bewertet am 4.2.2021

Incredible. I'm upset I didn't find it sooner.

Incredible. I'm upset I didn't find it sooner.

Vorteile

Texting plays a huge role in my sales. The mobile feature is bar none to text clients on the go while my laptop is closed, also being able to see a whole page of different styles of texts I've sent and if they got reactions is incredible. Another software I use alongside is not as efficient in this sense but I like the scheduling capabilities of it so I use it for that.

Nachteile

Honestly nothing is bad about this software. I love how you can disposition with different colors to help coordinate and once again like the texts - be able to see everything on 1 page....

5 von 150 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

iSalesCRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iSalesCRM.

iSalesCRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 99,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

iSalesCRM offers a one month free trial, after which the software is available for $99 per month

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iSalesCRM

iSalesCRM hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen iSalesCRM unterstützt

iSalesCRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

iSalesCRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Google Calendar, Google Maps, Zapier

iSalesCRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Chat

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