eM Client

E-Mail-, Kalender-, Kontakt- und Aufgabenintegration.

4,1 /5 (97 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

eM Client Übersicht

Was ist eM Client?

eM Client ist ein voll ausgestatteter E-Mail-Client mit einer modernen und benutzerfreundlichen Oberfläche.

Der eM Client bietet auch Kalender, Aufgaben, Kontakte und Chat an. Er wurde vollständig optimiert, um unter Windows XP, Vista, 7, 8 und 10 reibungslos zu funktionieren. Unterstützt alle wichtigen Dienste wie Google Mail, Exchange, iCloud und Outlook.com. Du kannst deine Daten problemlos aus den meisten anderen E-Mail-Clients importieren. Touchscreen-Support, superschnelle Suche. Unterstützt auch eine sehr einfache Methode zum Versenden verschlüsselter und signierter E-Mails mit PGP.

eM Client Übersicht

Kosten

Beginnt ab
49,95 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis

eM Client Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Tschechisch

Medien

Main screen
Calendar view
Contacts view
Conversation view
Dark theme
eM Client Screenshot: Main screen eM Client Screenshot: Calendar view eM Client Screenshot: Contacts view eM Client Screenshot: Conversation view eM Client Screenshot: Dark theme

eM Client Bewertungen

eM Client Bewertungen

Gesamtbewertung
4,1
/
5
Ausgezeichnet
42

Sehr gut
33

Durchschnitt
14

Gering
4

Schlecht
4

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
3,6
77% haben diese Anwendung empfohlen
James G.

Great email, calendar, contacts, and task manager.

It has completely replaced MS Outlook. I use it multiple times a day for all my email, calendar, contacts, and task management functions.


Mit Google übersetzen
John W.

Good basic email client program (used with MS Outlook Live)

It's super-easy to setup, works well and has a clean interface. The developers keep it updated. It does all the simple things we need an email and calender/scheduling client to do.


Mit Google übersetzen
Paul P.

Can't Modify Attached Documents

Good.


Mit Google übersetzen
Matthew W.

I was excited, but terrible reliability and horrible support changed that.

The reliability is awful, but the customer service... wow. If they were any quieter over there, we'd have to be in the vacuum of space.

If I could buy this company, fire every employee and finish their system I would. I suspect they have very little development capability, or they are outsourcing all of this and that explains why getting fixes done is impossible at best.


Mit Google übersetzen
Chris M.

Great Outlook Alternative


Mit Google übersetzen
James G.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great email, calendar, contacts, and task manager.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

It has completely replaced MS Outlook. I use it multiple times a day for all my email, calendar, contacts, and task management functions.

Vorteile

Synchronizes well with Google email and calendar. Easy to use layout with all of the features I want in a combination email, calendar, contacts manager. Pulls up email correspondence chain in separate view. I can customize views, categories, themes, etc.

Nachteile

Does not have a corresponding Android version. The contacts sync has sometimes resulted in duplicate entries. There is a duplicates tool to remove duplicates but it would be nice to have an easier to use merge contacts function added.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

John W.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Good basic email client program (used with MS Outlook Live)

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It's super-easy to setup, works well and has a clean interface. The developers keep it updated. It does all the simple things we need an email and calender/scheduling client to do.

Vorteile

It's simple and the free version is good for our purposes. It is so much easier than having to log into MS Outlook everytime I want to check email. Between my wife and my self we have 4 online freemail Outlook accounts. One of them is for our business which is the most important and highly used. We have a quick and easy view of all for accounts in on window. You can prioritize accounts since uou may want to be notified for some accounts over others when email arrives. Integration is solid with Outlook Live.

Nachteile

Sometimes the program does not update right away when opening. There are also time you have to click on the folder to see how many emails are in it. It should show this automatically without having to do anyhting. I'm not sure if this is how it operates for everyone or if it's my particular setup. I also wish they had more themes for the free version but this is hardly a big issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Paul P.
Branche: Anwaltskanzlei
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Can't Modify Attached Documents

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Good.

Vorteile

I like the ease of making backups (although I haven't tried to restore yet).

Nachteile

In all other email clients that I've used (Outlook, Windows Express, Thunderbird, etc.) if I attached a document to an outgoing email and I wanted to revise the document before sending I would be able to open the attachment, make the revisions, and when I closed the attachment the revisions would be saved, in both the attached file and where the file resides on my hard drive. With eM Client it will not save revisions you make to an attachment, so I have to delete the attachments, open up the file on my hard drive and make the revisions, and then re-attach the file to the email. Very inefficient.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Matthew W.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

I was excited, but terrible reliability and horrible support changed that.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The reliability is awful, but the customer service... wow. If they were any quieter over there, we'd have to be in the vacuum of space.

If I could buy this company, fire every employee and finish their system I would. I suspect they have very little development capability, or they are outsourcing all of this and that explains why getting fixes done is impossible at best.

Vorteile

The interface looks great (but has issues), it's fast and has some good features, but mostly they don't work as expected.

Nachteile

The search function doesn't work.
That's right IMAP users... No searching for e-mails. No matter what.

If I am looking for an e-mail from my #1 client, I first have to look on my cell phone, find the date and time in eM client and then sort by the Received By name. Sometimes it is there, sometimes it isn't. 99% of the time I am stuck using my cell phone to reply to people because eM client search doesn't work.

If I have an upcoming meeting, occasionally (1 time out of 30) I can find the e-mail by typing in any ONE word that I can think MIGHT be in the e-mail message. You can't search by e-mail address, or name, subject nothing.

I dealt with it for 2 years. I submitted countless documents, proof and technical information to support, and all they do is ignore me. I now am forced to just send them an e-mail every two weeks saying "Hello? Any update?" .... Silence.

I'm a software engineer. I own a software company. I told them how to fix all of it. I offered for free, since it's been 2 years. They're not interested at all in fixing it.

Beyond that, e-mails in the inbox show that they are from different people, people that I haven't talked to since I created my e-mail account. Why you ask? They blame it on "incomplete headers". I submitted header comparisons between all sorts of mixed up messages showing no difference... What was their explanation? Nothing. Silence.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Chris M.
Branche: Design
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Outlook Alternative

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.1.2021
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Honestly, it was the cost. I've been using the free version for years. It does all I need for email and calendar for my business. They update the free version about once a year and I've never had an issue with an update.

Nachteile

Limited to the number of email accounts it allows (I think it's 2) but that's only for the free version so I really can't complain.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
7,9/10
Basierend auf 97 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

eM Client Preis

eM Client Preis

Beginnt ab
49,95 $
Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Basierend auf 97 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

eM Client Funktionen

eM Client Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
Integration von Dritten
Kommunikationsmanagement
Konferenzschaltungen
Kontaktmanagement
Kundenspezifisches Branding
Sofortnachrichten
Umleitung der Anrufe
Videokonferenzen
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4/5
Basierend auf 97 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

eM Client Häufig gestellte Fragen

eM Client Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eM Client.

F. Welche Preispläne bietet eM Client an?

eM Client bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 49,95 $

Preismodell: Kostenlos

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von eM Client?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von eM Client

F. Wer sind die typischen Nutzer von eM Client?

eM Client hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von eM Client unterstützt?

eM Client unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Tschechisch

F. Unterstützt eM Client mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte eM Client unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert eM Client?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen eM Client hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet eM Client an?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Varianten der Kundenbetreuung eM Client anbietet