Nimble

4,4 (1 876)
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Kontaktmanagement und Software für soziale Beziehungen

Über Nimble

Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.

Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.

Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.


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Nimble

4,4 (1 876)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 24,90
Monat
€ 24,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

61
168

Integrationen

52
91

Bedienkomfort

4,3 (1 876)
4,5 (2 973)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (1 876)
4,4 (2 973)

Kundenservice

4,3 (1 876)
4,4 (2 973)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Elementor

4,7
Nr. 1 Alternative zu Nimble
Elementor ist ein cloudbasierter Seitenersteller für WordPress-Websites, mit dem Nutzer ihren gesamten Webdesign-Workflo...

Pipedrive

4,5
Nr. 2 Alternative zu Nimble
Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren...

Salesforce Service Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu Nimble
Treffe dich mit deinen Kunden, wann und wo sie sind. Stelle Service über jeden Kanal und über jedes Gerät bereit....

Capsule

4,5
Nr. 4 Alternative zu Nimble
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Wird verwendet, um stärkere Kundenbeziehungen aufzubauen, mehr...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1 876)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Nimble bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1 876 Bewertungen
Brad
Brad
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The Best Profile Enrichment App for Business Professionals on the Market

Bewertet am 24.1.2019

Nimble is our data enrichment application. We use it across departments for the purpose of...

Nimble is our data enrichment application. We use it across departments for the purpose of enriching contact information in all our systems. The product as a plug in via the contact manager and prospecting widget is not only affordable, it 's ROI is immediate, compared to other data enrichment platforms that are very expensive. We leverage Nimble in several business use cases, Top of the funnel lead generation, Segmentation and Audience selection for Marketing and sales outreach campaigns and general profile updates across other platforms we use such as Salesforce, Google for Work, Calendars etc. Use it to save time and have accurate data for any business case. It is very strong at building profiles off of simple highlight features in Linkedin, Email and other daily sources of contact information. No Brainer...

Vorteile

Nimble's ability to work in all of our platforms google for work, Salesforce CRM, Mobile, Linkedin, 366 Degrees and web pages. Nimble's chrome app works across any page or application we work in. We use it to enrich profiles across all our engagements. Nimble prospector lets us highlight a contact across platforms to automatically update, enrich and push information to our Salesforce CRM or Marketing Platform 366 Degrees. It saves a 10-15 hours a week across departments eliminating manual research or contact and lead updates. The ability of Nimble to provide personal dosssiers on any contact across your business applications is unreal. The platform helps us drive better relationships and realtime data to use in our sales and marketing outreach.

Nachteile

Nimble is a little misunderstood in the market from my perspective. It can be used as a CRM and is a great solution for departmental or Small to Midsize businesses in this capacity. However the real power is in the enrichment of profiles and prospecting capabilities to find additional information that is missing already in key business platforms Billing, Sales, Marketing or Customer Support. We have no dislikes with Nimble related to the way we utilize it across Salesforce, Google and other key software services we use it with.

Antwort von Nimble

Thank you for your review Brad. We really appreciate your support of Nimble and the team.

Walter
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Nimble is a great CRM for small and medium business.

Bewertet am 26.7.2023

With Nimble I am able to have the data, tracking, and forecasting all right in front of me and the...

With Nimble I am able to have the data, tracking, and forecasting all right in front of me and the team at a very affordable price.

Vorteile

Affordability, ease of use, importing/exporting data, and most of all tracking/forecasting using graphs.

Nachteile

At this moment Nimble has everything we need where we are at and we continue to grow.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Good contacts manager with potential thwarted by so-so UI, too much sales focus and persistent...

Bewertet am 6.4.2018

Contact information. Group emails. Task tracking.

Contact information. Group emails. Task tracking.

Vorteile

I like the idea of an integrated contacts manager and the social function is helpful. It's also good for group emails. It's better than the sales-focused CRM software I've looked at, but still needs a lot of work IMHO. Keep in mind, I'm a startup founder and not a sales person, which seems to be the primary target.

Nachteile

Lots of unresolved glitches or not-great UX. For example, Nimble shows activity for an email being read if I open it, this should only happen if the recipient did. Also, the Nimble window in Gmail is inconsistent, sometimes it appears, other times it doesn't. Finally, it will mysteriously show hundreds of new activity updates, often for the same few emails, when none have occurred.

Another issue is upselling. I requested multiple pipelines since min-2017. They said it was in the works. When they finally added it, they didn't contact me as they said they would and also required a subscription upgrade to use it.

Overall, I'm not a fan of the UI. It's not terribly intuitive and dated. AngelList covers some of the same functionality, like pipelines and messaging, in a much more elegant and efficient interface.

Antwort von Nimble

Hi there,

Thank you for sharing your feedback with our team. :)

We are so glad to here that you have enjoyed Nimble's Social Profile matching tool that locates your contacts social profiles based on the information provided.

We recently released our multiple pipeline feature that enables Nimble users to create as many pipelines with custom stages in each pipeline. This is included within our Business plan, which also enables users to send up to 100 Group Message sends per day, storage 2 GB of storage, and import up to 25,000 contacts. Users can definitely upgrade storage and contacts.

Best, Olivia
Nimble Customer Success Ninja

Andres
Gesamtbewertung
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Nimble Review

Bewertet am 17.4.2024

Overall I will give Nimble 4 out of 5 stars

Overall I will give Nimble 4 out of 5 stars

Vorteile

Easy to use and very intuitive, for sales tracking it saves you a lot of money and is great for lead management

Nachteile

Sometimes their customer support team is a bit slow in their response

Lisi
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Nimble Software

Bewertet am 27.1.2021

Overall, I like this software, as I am utilizing the free editions, I may buy the professional...

Overall, I like this software, as I am utilizing the free editions, I may buy the professional upgrade.

Vorteile

The additional features you can add to your website/webpages. Ease of use and combination elements to insert into pages.

Nachteile

At the moment, I can't think of anything. It's exclusive in that no other software has the flexibility to integrate different modules, which when put together create quality pages that look quite professional.

In Betracht gezogene Alternativen

Elementor

Warum Nimble gewählt wurde

The elementor does not have the capabilities of the Nimble app/add-on. The Nimble seems loaded with more choices than elementor.

Zuvor genutzte Software

Elementor

Gründe für den Wechsel zu Nimble

I find the Nimble add-on easier to use with the Word press website I am using.
5 von 1 876 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.

Nimble bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 24,90/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Nimble hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Nimble unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex Suite, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact

Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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