Über Nimble

Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.

Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.

Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.


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Nimble

4,4 (1 865)
Nicht in deinem Land unterstützt
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 24,90
Monat
€ 14,90
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

56
167

Integrationen

52
80

Bedienkomfort

4,3 (1 865)
4,5 (2 872)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (1 865)
4,4 (2 872)

Kundenservice

4,3 (1 865)
4,4 (2 872)

Alternativen

Salesforce Service Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Nimble
Treffe dich mit deinen Kunden, wann und wo sie sind. Stelle Service über jeden Kanal und über jedes Gerät bereit....

Capsule

4,5
Nr. 2 Alternative zu Nimble
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Wird verwendet, um stärkere Kundenbeziehungen aufzubauen, mehr...

Pipedrive

4,5
Nr. 3 Alternative zu Nimble
Pipedrive ist ein CRM-Pipeline-Management-Tool für kleine und mittlere Vertriebsteams, das hilft, sich auf wichtige...

Salesforce Experience Cloud

4,3
Nr. 4 Alternative zu Nimble
Enterprise Community Application, mit der Unternehmen Communities bilden können, die Mitarbeiter, Kunden und Partner...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1 865)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Nimble bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1 865 Bewertungen
Stacy
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Streamline your productivity

Bewertet am 18.7.2019

Good so far. Easy to use and is compatible with MS 365

Good so far. Easy to use and is compatible with MS 365

Vorteile

Alot like Salesforce, it was easy to use and is a future forward software program. It helps you build relationships and streamline your operations with it's cloud-based function so you can work, anywhere!

Nachteile

They don't offer alot of storage - 1G or 2G if a business plan. You can add 10GB at a time for additional cost.

Jeffrey
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Nimble Storage - Best in class

Bewertet am 7.11.2019

We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast,...

We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.

Vorteile

The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.

Nachteile

There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Good contacts manager with potential thwarted by so-so UI, too much sales focus and persistent...

Bewertet am 6.4.2018

Contact information. Group emails. Task tracking.

Contact information. Group emails. Task tracking.

Vorteile

I like the idea of an integrated contacts manager and the social function is helpful. It's also good for group emails. It's better than the sales-focused CRM software I've looked at, but still needs a lot of work IMHO. Keep in mind, I'm a startup founder and not a sales person, which seems to be the primary target.

Nachteile

Lots of unresolved glitches or not-great UX. For example, Nimble shows activity for an email being read if I open it, this should only happen if the recipient did. Also, the Nimble window in Gmail is inconsistent, sometimes it appears, other times it doesn't. Finally, it will mysteriously show hundreds of new activity updates, often for the same few emails, when none have occurred.

Another issue is upselling. I requested multiple pipelines since min-2017. They said it was in the works. When they finally added it, they didn't contact me as they said they would and also required a subscription upgrade to use it.

Overall, I'm not a fan of the UI. It's not terribly intuitive and dated. AngelList covers some of the same functionality, like pipelines and messaging, in a much more elegant and efficient interface.

Antwort von Nimble

Hi there,

Thank you for sharing your feedback with our team. :)

We are so glad to here that you have enjoyed Nimble's Social Profile matching tool that locates your contacts social profiles based on the information provided.

We recently released our multiple pipeline feature that enables Nimble users to create as many pipelines with custom stages in each pipeline. This is included within our Business plan, which also enables users to send up to 100 Group Message sends per day, storage 2 GB of storage, and import up to 25,000 contacts. Users can definitely upgrade storage and contacts.

Best, Olivia
Nimble Customer Success Ninja

Elijah
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Phenomenal software to increase power and agility in business management.

Bewertet am 24.5.2023

Nimble has been a real godsend in terms of saving time. Thanks to its ability to centralize...

Nimble has been a real godsend in terms of saving time. Thanks to its ability to centralize information and automate repetitive tasks, I can keep track of my contacts and pending tasks more efficiently. This has allowed me to dedicate more time to strategic and growth activities. In addition, it facilitates team collaboration by allowing all members to access the same contact database and share information transparently. This functionality has improved internal communication and increased the effectiveness of our joint commercial actions.

Vorteile

From the first moment I started using Nimble, I was amazed at how easy it was to use. Its intuitive and friendly interface allows anyone, even without advanced technical knowledge, to take full advantage of all its features. Nimble is exceptional at managing contacts. It allows me to centralize all the information related to my clients in one place. I can quickly access contact details, interaction history, pending activities, and relevant notes. This has made it much easier to keep track of my client relationships and has improved my ability to provide personalized service.

Nachteile

Nimble offers a wide range of features, sometimes I find myself needing to customize certain aspects of the software to fully tailor it to specific needs. In this sense, I think there could be more customization options available to users. Also, it took me a while to get familiar with all its features and functionality.

Andrew
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great product all around!

Bewertet am 13.10.2022

Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy...

Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy to navigate and use. Very few issues at all, HPE is great about finding potential issues before they become and actual issue.

Vorteile

Almost everything! Speed, reliability, ease of upgrading, and support!

Nachteile

Some of the software front end is a bit hard to read. The ability to use it is easy and okay but some of the information is presented to you in a way which isn't the easiest to understand (still way better than other products though)

5 von 1 865 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.

Nimble bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 24,90/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Nimble hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Nimble unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact

Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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