Nimble

4,4 (1 881)
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Kontaktmanagement und Software für soziale Beziehungen

Über Nimble

Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.

Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.

Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.


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Nimble

4,4 (1 881)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 24,90
Monat
€ 14,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

61
167

Integrationen

47
88

Bedienkomfort

4,3 (1 881)
4,5 (3 025)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (1 881)
4,4 (3 025)

Kundenservice

4,3 (1 881)
4,4 (3 025)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Elementor

4,7
Nr. 1 Alternative zu Nimble
Elementor ist ein cloudbasierter Seitenersteller für WordPress-Websites, mit dem Nutzer ihren gesamten Webdesign-Workflo...

Pipedrive

4,5
Nr. 2 Alternative zu Nimble
Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren...

Salesforce Service Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu Nimble
Treffe dich mit deinen Kunden, wann und wo sie sind. Stelle Service über jeden Kanal und über jedes Gerät bereit....

Capsule

4,5
Nr. 4 Alternative zu Nimble
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Wird verwendet, um stärkere Kundenbeziehungen aufzubauen, mehr...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1 881)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Nimble bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1 881 Bewertungen
Joel Neil
Joel Neil
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great for small businesses!

Bewertet am 12.9.2023

Used Nimble for finding the best product for limited time and had great experience with it.

Used Nimble for finding the best product for limited time and had great experience with it.

Vorteile

Works really fine for small companies as it is designed for that and being simple and fast is the key element of their success.

Nachteile

Would be not enough for large companies.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

""""My review on Nimble""""

Bewertet am 12.2.2023

The software is comprehensive and offers a range of features and benefits, including contact...

The software is comprehensive and offers a range of features and benefits, including contact management, social media integration, email management, sales and marketing automation, and reporting and analytics.

Vorteile

I particularly appreciate the reporting and analytics capabilities of Nimble. The software provides valuable insights into my customer relationships and interactions, allowing me to make data-driven decisions. Additionally, the sales and marketing automation tools, including lead capture, lead nurturing, and lead scoring, are a great asset in streamlining and optimizing my sales and marketing processes. Lastly, the integration with popular social media platforms is a fantastic feature as it allows me to manage my social media interactions from within the software.

Nachteile

I am impressed with the software's ability to streamline and simplify my business processes, and I have found it to be a valuable tool for managing my customer and prospect interactions. Overall, I have no complaints about my experience with Nimble and am very satisfied with its performance.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

Bewertet am 23.6.2015

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are...

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vorteile

We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Nachteile

1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Antwort von Nimble

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected]. We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

Irma
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Nimble Review

Bewertet am 1.11.2023

My overall experience has been good it has help my company organizing and tracking all of our data...

My overall experience has been good it has help my company organizing and tracking all of our data making it let stressful for us as users.

Vorteile

I like the organization they give with all of the data of our clients and track the sales we do each day. The best part it gives you follow up notifications.

Nachteile

What I like the least is the price it has gotten quite expensive but it is worth it, but if you dont upgrade you get a limited functionality.

Agustin
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Business management at the level of organizations

Bewertet am 22.6.2023

Nimble software is a quality technological solution for business management. All in all, the...

Nimble software is a quality technological solution for business management. All in all, the investment of time and resources in this tool is worth it, since it offers numerous advantages to improve the efficiency and productivity of your company.

Vorteile

I like it because this software has tools such as Kanban boards, analysis dashboards, and other resources to help users plan and manage projects effectively. In addition, Nimble software also allows you to automate tasks such as sending and tracking emails, recording data, and performing other functions that require time and attention.

Nachteile

To use this tool effectively, it is necessary to invest some time in understanding its functionalities but it is still one of the best of its kind.

5 von 1 881 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.

Nimble bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 24,90/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Nimble hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Nimble unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, Webex Suite, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact

Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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