Über Ongage

Die E-Mail-Marketingplattform von Ongage bietet robuste Funktionen, darunter eine E-Mail-API und alles, was du zur Verwaltung von High-End-Kampagnen in großem Umfang benötigst. Zu den Funktionen gehören eine vollständige Analysesuite, erweiterte Segmentierung, dynamische Personalisierung, datengesteuerte Kampagnenverwaltung, SMTP-Relay (Simple Mail Transfer Protocol) der nächsten Generation und mehr. Die Lösung lässt sich auch in Tools von Dritten integrieren, um E-Mail-Marketingteams produktiver zu machen. Wenn du deinen E-Mail-Marketingbetrieb verbessern möchtest, hilft dir Ongage dabei, all deine bisherigen Plattformfunktionen zu nutzen und gleichzeitig deine Kosteneffizienz, Zustellbarkeit und mehr zu steigern.

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Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Israel, Vereinigte Staaten, Südafrika

Unterstützte Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Videos zu Ongage
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Ongage: 60

  • AB-Tests
  • API
  • Abonnementverwaltung
  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Datenwiederherstellung
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • E-Mail-Überwachung
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Email-Kampagnen-Management
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Inbox-Management
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Listen-Management
  • Mailinglisten-Management
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Reaktions-Management
  • Routing
  • Spam-Blockierung
  • Suchen / filtern
  • Unterschriften-Management
  • Vorformulierte Antworten
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Warteschlangenmanagement
  • Whitelist/Blacklist
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Alternativen

Marketo Engage

4,2
Nr. 1 Alternative zu Ongage
Marketo® bietet eine einfach zu bedienende, leistungsfähige und komplette Marketing-Software-Plattform, die sowohl...

Mailchimp

4,5
Nr. 2 Alternative zu Ongage
MailChimp ist eine Marketing Automation-Plattform, mit der Nutzer E-Mail- und Anzeigenkampagnen mit E-Mail-Vorlagen,...

Iterable

4,3
Nr. 3 Alternative zu Ongage
Iterable ist eine Plattform für Wachstumsmarketing und Nutzerengagement. B2C-Vermarkter verwenden Iterable, um die...

Act-On

4,3
Nr. 4 Alternative zu Ongage
Act-On-Software ist Anbieter von Lösungen zur Marketing-Automation mit der Marketingfachleute mehr als nur einen Lead...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(37)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Ongage bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
Zeigt 5 von 37 Bewertungen
Anton N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Glücksspiel & Casinos
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great ESP to manage multiple SMTP providers

Bewertet am 27.4.2021

We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to...

We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to maintain high deliverability among a number of SMTP providers and manage very high volumes among hundreds of drip email campaigns across the world.

Vorteile

The greates thing in Ongage is the feature to manage multiple SMTP providers for email marketing. I didn't see any comparable software in the market with such feature.

This is a must for several markets where email marketing is more about deliverability than marketing. You can easily setup dozens of drip campaigns to be sent with two, three SMTP providers each for the specific ISP, for example, Gmail with SMTP #1, Hotmail with SMTP #2, etc for every single drip campaign.

Ongage also has many useful features in database segmentation, drip campaigns management, analytics, and reports. All of that makes complex things much easier to manage.

Nachteile

I am very waiting for the moment when Ongage will allow to group ISPs with different domains but the same company, e.g. Hotmail.de + Hotmail.com + Outlook or Yahoo + AOL, etc.

Cynthia H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Essential to Our Business

Bewertet am 6.5.2021

We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP....

We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP. Customer support has been amazing. Our CSM [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the best and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been such a great resource to every team member.

Vorteile

This is exactly the product we needed to grow our email program. The functionality of A/B testing and WYSIWYG edit to create dynamic templates was not only easy to use, but absolutely crucial. Having built-in analytics is also something we use every day to help optimize our programs. Customer support is also attentive, reliable and quick. I know when I submit a ticket, I'm going to get a thoughtful response that will get me where I need to go.

Nachteile

Integration was pretty easy but there are a couple things we'd like to see:
segment growth over time so we can monitor in the platform how are segments are growing/decreasing
a summary of a/b tests showing the results of the winner and loser so we can see the difference . we can see this in realtime but would like to be able to get this information for tests run early in the morning when we don't have eyes on it

In Betracht gezogene Alternativen

Iterable

Warum Ongage gewählt wurde

The previous ESP was expensive and did not have enough features for us to grow and optimize our program

Zuvor genutzte Software

Mautic

Gründe für den Wechsel zu Ongage

Price was a big factor especially since we saw some functionalities were comparable.
Eyal H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Glücksspiel & Casinos
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

eyal's review

Bewertet am 24.4.2021

Good and usful software, but it could be much better.

Good and usful software, but it could be much better.

Vorteile

I created a new review, because i wrote the wrong email before.
the software is very usful, and offering a lot of options.

Nachteile

There are a lot of options, but sometimes its hard to learn new stuff on it, sometimes the software get to complicated and un friendly and even if there are a lot of options, its hard to find them.
also - the info button should more friendly too.

Ed C.
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A powerful and effective solution for email marketing.

Bewertet am 25.4.2021

Our overall experience has been very positive.

Not many services can handle our complex segment...

Our overall experience has been very positive.

Not many services can handle our complex segment logic w/o providing access to a raw SQL-like interface, but Ongage is the exception. For some of our providers we have to manage this through a database and hard-flag records for mailing within the ESP! Ongage's solution is versatile and effective.

Ongage's ability to "stagger" our sends, deliver across a period of hours rather than all at once, has been very helpful in mitigating deliverability challenges. This is a huge help for maintaining high delivery rates across larger campaigns.

Since Ongage works in tandem with email service providers, you can easily move to a new service without having to re-upload your list or fret about losing data. Switching from one SMTP service to another is so much easier with Ongage and helps companies stay nimble.

Vorteile

This software provides a "hub" for your email marketing list and can connect to multiple different email service providers. Managing sends through multiple service providers is easy in Ongage. Their platform supports complex list segmentation, incremental campaign deployment, and split-testing.

Their support is top-notch, responding quickly to issues, comprehensive resolutions, and provides easy-to-understand descriptions of challenges. We've used multiple vendors over the years but Ongage is the only one where we've seen requested changes implemented directly into the product. Ranging from minor, cosmetic, changes to gigantic "export all send/open/click contact activity as a CSV from the web interface". It's nice to partner with a company who listens to their customers.

Their API is robust and we've never had trouble getting the information we need out of their system.

Nachteile

The cost can be prohibitive for smaller companies and the combination of Ongage plus sending service can be an increase to the cost-per-send when compared to an "out of the box" email service provider.

Their segmentation tool is complex. This is great for flexibility but can be difficult for new users to grasp (especially with multiple nested groups of logic).

Gründe für den Wechsel zu Ongage

Ongage was able to meet our needs where some of the dedicated ESPs fell-short. Having access to an overlay allowed us to broaden our list of vendors to include SMTP services to get better sending rates without having to make concessions on features. The ability to manage multiple services in a single place is also helpful from an administrative perspective: we only have to train someone to use one interface, maintain documentation for one vendor, we don't have to keep track of each providers idiosyncrasies, etc.
Eric G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

It's all about the Support and Features

Bewertet am 21.4.2021

All I can say is I wish ever product or service provider had the support that Ongage does. It's...

All I can say is I wish ever product or service provider had the support that Ongage does. It's all about the customer for them - making sure the program is working the best it can for the user.

Vorteile

First I must say the Support is by far the best team I've ever worked with for any product! They go over and above to make sure they have answered your question or found a solution for an issue. The Dev team listens to user case and is open to suggestions to build a better product. Sales team is not only in it to make money but they make sure you are on the correct plan and do what they can to help you all the way through the setup/onboarding process.

Nachteile

I really have no issues with the product at all. Sure there could be some additional features but I've learned working with Ongage is making a suggestion to them and if it's a value for other customers or just a damn good idea they will implement over time.

5 von 37 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Ongage Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Ongage.

Ongage bietet folgende Kostenpläne an:

Ongage hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen Ongage unterstützt

Ongage unterstützt die folgenden Geräte:

Ongage kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Amazon SES, EmailSuccess, MailerQ, Mailgun, Mailjet, MessageMedia, Pepipost, PowerMTA, SMTP, SendGrid, SocketLabs, SparkPost, Zapier

Ongage bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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