Über Spendgo

Spendgo is a cloud-based loyalty marketing software designed to help businesses of all sizes automate and manage campaigns to engage with the target audience. The platform enables organizations to connect point of sale and e-commerce platforms with third-party solutions.

Spendgo allows enterprises to view sales and marketing data, enabling teams to gain insights into the performance of various campaigns and connect with the customers. It also lets marketers reach customers in-store, online, or via mobile.

Preisoptionen ab:

Nicht verfügbar

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Hauptvorteile von Spendgo

• Single Sign-On to create a universal login across all platforms and seamlessly migrate and manage customer data.
• Create personalized programs to unique with visits, points, surprise & delight, pay with points, points banking, and more.
• Activate an in-store customer-facing tablet with rich media and fully branded content to create true omnichannel experiences.
• Access valuable customer insights and prioritize the campaigns to improve reach.
• Enable custom-branded loyalty websites to preserve the look-and-feel of the brand.

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

Nicht verfügbar

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Bilder

Spendgo Software - 1
Spendgo Software - 2
Spendgo Software - 3
4 weitere anzeigen
Videos zu Spendgo Spendgo Software - 1 Spendgo Software - 2 Spendgo Software - 3

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Spendgo: 136

  • AB-Tests
  • API
  • Abwanderungsraten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Audit Trail
  • Authentifizierung
  • Automatische Antworten
  • Automatische Antworten
  • Automatisierte Terminplanung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benutzer-Bereitstellung
  • Benutzer-Management
  • Benutzerdefinierte Attribute
  • Berechtigungsnachweis-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Betrugserkennung
  • Bonus-Management
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Compliance Management
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenspeicher-Management
  • Datensynchronisation
  • Datenüberprüfung
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einheitliches Verzeichnis
  • Einmalige Anmeldung
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Ereignisprotokolle
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Gamification
  • Gebietsmanagement
  • Geolokalisierung
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Identity Federation (Identitätsverbund)
  • Inhaltserstellung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundenbefragungen
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenkarten
  • Kundenkonten
  • Kundenportal
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Kurzwahlnummern
  • Leistungskennzahlen
  • MMS
  • Marketing-Automatisierung
  • Massen-SMS
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrsprachig
  • Mitglieder-Buchhaltung
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multi-Faktor-Authentifizierung
  • Multichannel-Marketing
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Passwort-Management
  • Privileged Account Management
  • Rabattmanagement
  • Regelbasierter Workflow
  • Richtlinien Managemen-
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Self-Service-Zugriffsanfrage
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Sicherheitsprüfungen
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verhaltens-Tracking
  • Verkaufspunkt POS
  • Vorlagen-Management
  • Widgets
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zugangsmanagement
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Zugriffszertifizierung
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung
  • Zwei-Wege-Messaging
  • Überwachung

Alternativen

Paystone

4,5
Nr. 1 Alternative zu Spendgo
Paystone is a marketing software platform for customer loyalty, retention, and promotional schemes. It integrates with...

Wix Answers

4,6
Nr. 2 Alternative zu Spendgo
Wix Answers ist laut Anbieter die erste einheitliche Kundenbetreuungsplattform der Branche. Durch die Integration aller...

Really Simple Systems CRM

4,4
Nr. 3 Alternative zu Spendgo
Really Simple Systems CRM wurde speziell für kleine und mittlere Unternehmen entwickelt, denn es ist einfach einzurichte...

ForceManager

4,4
Nr. 4 Alternative zu Spendgo
ForceManager ist ein optimales Tool für die Vertriebsleitung, um die Produktivität der Teams zu verbessern. Der Erfolg...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(13)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
5/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Spendgo bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 13 Bewertungen angezeigt
Bradley M. Bradley M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Spendo Is The Way To Go!

Bewertet am 4.2.2020

A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's...

A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's willingness to go above and beyond the call of duty is second to none. Their technical expertise and customer support is top notch. We love them. They also have multiple options for loyalty integration and if they don't have a solution they are always willing to at the very least exploring building one. We appreciate all that they do for us.

Vorteile

API Capabilities, Intuitive Admin Dashboard, In Store Ease of Use, Great Support

Nachteile

No complaints at this time. The software works as we expect.

Brandon H. Brandon H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

spendgo review

Bewertet am 22.10.2019

Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a...

Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a variety of our vendors ensure integrate their API across platforms.

Spendgo actively provides business suggestions to help us take full advantage of the loyalty program. They are responsive to issues and are a true partner, not just another vendor.

Vorteile

Spendgo is extremely flexible and can be built to meet a number of different loyalty situations. I like that there can be a user facing display, which helps drive guest participation even if store employees are not pushing the program.

Nachteile

When we first started with Spendgo there were some missing features in their backend. However, they worked hard to build this portion of their product out and have most of the missing parts on their roadmap, if not already implemented.

In Betracht gezogene Alternativen

Paystone

Gründe für den Wechsel zu Spendgo

Originally we chose Spendgo because of their ability to work with multiple POS systems at one brand. Since then we choose them because of strategic and technical advice that they provide and their ability to customize each brand's program around our specific needs.
Joshua C. Joshua C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

We have had Spendgo for 3 months and cannot get reporting on how it is working

Bewertet am 27.6.2018

So far I have received no benefit.

So far I have received no benefit.

Vorteile

Easy for the customer to use and input their information. Attractive platform that the equipment sits on.

Nachteile

No visibility to if it is driving customer loyalty. The reporting features are not available for franchisees.

Ben T. Ben T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 501-1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Expertise, Experience and Flexibility

Bewertet am 23.6.2021

Spendgo offers a best-in-class omnichannel guest loyalty experience, while being integrated with...

Spendgo offers a best-in-class omnichannel guest loyalty experience, while being integrated with the solutions we needed to support our diverse multi-brand portfolio of physical locations and ecommerce businesses. We know we’re in great hands with some of the most experienced experts and partners in the loyalty space. They truly want us to be successful with our loyalty program. SpendGo has direct experience in hospitality which is demonstrated through their empathy in our sensitivity to provide great customer experiences across all of our touch-points.

Vorteile

The Spendgo team really took care of us and worked to find solutions across our diverse portfolio of public houses, cocktail clubs and barbershops that deploy a range of POS, e-commerce, online ordering and pay-at-the-table solutions. We’re enabling Spendgo across four business units, representing 19 unique brands with a single loyalty program to ultimately provide the omnichannel loyalty experience we are looking for. I liked how well they were able to support us through the integrations, even when we encountered challenges due to incompatibility from some of the other vendors, Spendgo came through with creative solutions and made enhancements where needed. Beyond the technology and platform, the expertise and support from Spendgo that helped us mold our loyalty experience into a customer-first experience was something we didn’t know we needed and has now given us confidence in our loyalty experience for our customers and guests.

Nachteile

Had some initial compatibility issues with one of our 3rd party apps within Shopify, but the Spendgo team found a way to work around it to resolve.

Anne S. Anne S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Awesome Loyalty Rewards CRM software!

Bewertet am 22.10.2019

Everything is so customizable and easy to use. We have seen a very noticeable lift in sales and...

Everything is so customizable and easy to use. We have seen a very noticeable lift in sales and visits to all of our locations because of Spendgo.

Vorteile

> Data visualization in the dashboard
> Amount of data captured
> Ability to target specific segments
> Dynamic segmentation
> Ability to integrate with email providers
> Customization options

Nachteile

There's not a whole lot that I dislike, because they literally add anything I've ever needed added. They are really the best to work with!

5 von 13 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Spendgo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spendgo.

Spendgo bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Spendgo hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Spendgo unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Spendgo unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Spendgo hat

Spendgo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Spendgo gefundenen Softwarekategorien an.