Über FAQ Bot

Make the most of every conversation with help pages, chatbot and live chat in one platform. No per-agent fees. FAQ Bot helps organisations automate customer service. If you want to be a customer success champion and are looking for great automation that's easy to implement with great ROI, FAQ Bot is for you.

Preisoptionen ab:

149,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Abonnement

Hauptvorteile von FAQ Bot

Re-use FAQ's across your chatbot and help pages.

Provide better support by answering the questions people actually ask.

Gain insights from real questions and customer voice.

Easy to implement with fast ROI.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Preisoptionen ab:

149,00 $/Monat

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Bilder

FAQ Bot conversations
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FAQ Bot Screenshot: FAQ Bot conversations

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von FAQ Bot: 65

  • API
  • Absichtserkennung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Chat-Transkription
  • Chatbot
  • Code-Free Development
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Empfindungsanalyse
  • Engagement-Analytik
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Etikettierung
  • Geotargeting
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kundenbindung
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrsprachig
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Regelbasierter Workflow
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Self-Service Portal
  • Suche in natürlicher Sprache
  • Suchen / filtern
  • Textbearbeitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Verarbeitung natürlicher Sprache
  • Volltextsuche
  • Vorformulierte Antworten
  • Vorkonfigurierte Bots
  • Warnungen / Eskalation
  • Webseitenintegration
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Alternativen

User.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu FAQ Bot
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

INSIDE

4,6
Nr. 2 Alternative zu FAQ Bot
INSIDE ist eine Kundenengagement-Plattform für Unternehmen, mit der du mithilfe von personalisierten Chats, SMS,...

DeskPRO

4,6
Nr. 3 Alternative zu FAQ Bot
Deskpro ist eine Multi-Channel-Helpdesk-Software, die in der Cloud oder selbst gehostet werden kann. Die...

Zendesk

4,3
Nr. 4 Alternative zu FAQ Bot
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(7)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du FAQ Bot bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 7 Bewertungen angezeigt
Caleb O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

FAQ Bot review

Bewertet am 16.3.2021

Great ease of use with brilliant customer support. Very easy to get support in order to navigate my...

Great ease of use with brilliant customer support. Very easy to get support in order to navigate my way around a lack of understanding or optimal ways to achieve a goal.

The UI is very simple and makes sense with options not being hidden or placed where I would not expect them to be. The ease of use means I am exploring potential functions we have not implemented rather than looking for functions I feel should exist.

Vorteile

The ability to add a variety of questions straight from customer questions allowing us to capture a variety of ways in which an individual may talk to the FAQ bot.

Being able to test these conversations and see the potential responses before the FAQ bot is released into a live environment.

Nachteile

I would like to be able to be more selective about the content that I publish. Being able to choose which items I publish after testing would be ideal

Antwort von Theta

Super review Caleb! Good to hear FAQ Bot is working for you. And yes those ideas for improvements on the list to get done.

Nilesh B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy and can just get on with it

Bewertet am 19.3.2021

Fast, simple response was the key to our success to get this Bot up and running and used on a...

Fast, simple response was the key to our success to get this Bot up and running and used on a regular basis.

We have been able to create this by simple approaches towards language that has been used but also the fact that we have the control that we can fully manage this ourselves.

Vorteile

When looking at a solution we needed to consider that we had business users that would be driving the updates and future developments of this product.

The FAQ Bot was easily picked up by our teams and also they had full control on reporting and updating the conversations to continue to understand and develop this system.

Nachteile

None at this stage, it works very well for our business.

Antwort von Theta

Thanks Nilesh! Great review. Makes the team very happy to see this!

Damon M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Easy solution

Bewertet am 9.3.2021

Easy to deploy, reliable, simple to administer.

Easy to deploy, reliable, simple to administer.

Vorteile

Cost effective solution with the functionality we required and the organisation had a committed roadmap to evolve the features.

Nachteile

We were an early adopter so initially it was light on features (it has evolved since and now includes more features than we actually use).

Antwort von Theta

Thanks for the great review Damon. Really appreciate it.

Rebecca P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

DNCL FAQ Review - We Love Any!

Bewertet am 15.2.2021

Our overall experience with FAQ Bot has been great! We now have another employee to handle things...

Our overall experience with FAQ Bot has been great! We now have another employee to handle things while we focus on the more technical stuff!

Vorteile

The analytics are beneficial and give us an insight into whats been doing each month.

Nachteile

Nothing I dislike about the product but sometimes it makes you log back in when accepting a live chat. This happens randomly.

Antwort von Theta

Thanks for the great review Rebecca! The team really appreciate the feedback!

Lawrence D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Powerful platform, easy to integrate and great capabilities.

Bewertet am 16.2.2021

Enables us to provide timely responses for customers on our global websites. Integrates well with...

Enables us to provide timely responses for customers on our global websites. Integrates well with both Google Tag Manager and coded into the site.

Vorteile

Platform is user-friendly and fun to use with little IT knowledge required.

Nachteile

None as yet, we're still yet to make use of the full range of capability on offer.

Antwort von Theta

Thanks so much for your positive review Lawrence. Really appreciate it and looking forward to what we can do together with FAQ Bot in future.

5 von 7 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

FAQ Bot Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FAQ Bot.

FAQ Bot bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 149,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FAQ Bot

FAQ Bot hat die folgenden typischen Kunden:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen FAQ Bot unterstützt

FAQ Bot unterstützt die folgenden Geräte:

FAQ Bot kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Marketo Engage, Messenger, Microsoft Dynamics AX, Microsoft SharePoint, Microsoft Teams

FAQ Bot bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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