
Über Apptivo
Apptivo ist ein leistungsstarkes Marketingwerkzeug, das die Tools einschließlich Lead-Management, eine Opportunity-Pipeline mit intuitiven Dashboards, Kampagnenmanagement und flexible Workflow-Tools einschließlich Marketing Automation bietet. Alles ist von deinem Android- oder iOS-Gerät aus vollständig zugänglich und in Office 365 und G-Suite integriert.
Das Apptivo CRM beginnt mit einem einfachen Kontaktmanagementsystem mit ausgefeilten Integrationen wie der automatischen Verfolgung von E-Mail-Gesprächen oder der automatischen Anrufprotokollierung. Die Lösung bietet ein komplettes Set von Vertriebswerkzeugen für Lead-Management, Aktivitätsverfolgung, Pipeline-Visualisierung und automatisierten Workflow sowie integrierte Angebotserstellung, um Kostenvoranschläge aus der Pipeline zu generieren und professionell gebrandete PDFs per E-Mail an Kunden zu versenden.
Die Apptivo-Apps umfassen auch integriertes E-Mail-Marketing, um gezielte Kampagnen an Kontaktlisten zu starten und genau zu verfolgen, wer die Nachrichten liest. Implementiere Marketing Automation, um detaillierte Sequenzen zu planen, wann das Team bei Interessenten nachfassen sollte und wann diese personalisierte automatisierte Nachrichten erhalten sollen.
Apptivo bietet viel mehr als nur ein CRM. Die Plattform umfasst Apps, die in allen Geschäftsbereichen wie Helpdesk, Rechnungsstellung, Projektmanagement, Beschaffung und mehr helfen. Alle Apps sind so konzipiert, dass sie sich um das CRM herum auflösen und eine vollständige 360°-Sicht auf jeden Kunden bieten.
Mit Apptivo können die Nutzer ihre Unternehmensgebiete, Märkte und Marktsegmente definieren; jede dieser Eigenschaften kann dann zur Suche und Sortierung von Kundenkonten verwendet werden. Unternehmen können nicht nur festlegen, wer ihr Produkt wo kauft, sondern auch die Branche, zu der das Konto gehört, an einem Ort definieren.
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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Nutzerbewertungen
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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Customer Support is very Responsive
Bewertet am 28.11.2016
Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the...
Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.
The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.
I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!
Vorteile
Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.
Nachteile
Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Exceeded Expectations
Bewertet am 16.8.2021
The onboarding team was wonderful and addressed every issue that came up. They were incredibly...
The onboarding team was wonderful and addressed every issue that came up. They were incredibly responsive and Apptivo delivered on all the features we wanted/needed. Apptivo is an absolutely critical part of our business at every level. From lead management, to sales and quoting, to implementation and onboarding of new customers. It is so much more than a CRM for us.
Vorteile
The onboarding team made sure all of our data was transferred over as we expected and they made everything so easy for us. It is really feature complete so we were able to eliminate multiple other systems and consolidate so it is easier for all staff involved.
Nachteile
The Outlook integration has had some trouble with calendar appointments that we had to work through.
Warum Apptivo gewählt wurde
We were going to need to spend a lot to re-vamp some processes and it is all consultant based with Dynamics so we decided to look around at other options. Apptivo was by far the best fit for us. It is less costly and easier for us to maintain ourselves. Support and onboarding with Apptivo is top notch.Gründe für den Wechsel zu Apptivo
Apptivo is incredibly feature complete and they are more cost effective and support their own product so we can make changes ourselves and also reach out to their support team for help if we need it. It was the best fit for our business by far.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
is so good
Bewertet am 3.12.2019
last one month
they are problem in setup CRP chart support will take to more time implement for...
last one month
they are problem in setup CRP chart support will take to more time implement for setup
language problem for contamination support
time zone issues for telephonic support
Vorteile
this very used full App and many app fled are available in this software
Nachteile
Agenda and task sysnk other software so good
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review
Bewertet am 28.9.2023
I have been very pleased so far with Apptivo.
I have been very pleased so far with Apptivo.
Vorteile
Ease of use, great customer service. I can access it from anywhere. Very customizable.
Nachteile
The website can be sluggish. The android app is not ideal.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
New CMS software
Bewertet am 6.5.2021
Apptivo has enabled us to maintain and improve our diary management, transitioning away from a much...
Apptivo has enabled us to maintain and improve our diary management, transitioning away from a much more expensive older established CRM system, which now feels quite outdated and slow by comparison after just a few weeks of using Apptivo.
Vorteile
This product is easy to use, once you leave behind any legacy training from your old software! It also comes with an excellent APP which enables you to INSTANTLY access your diary anywhere you are. this is a big plus.
Once you understand the logic of the programme you realise there is a lot of functionality available to you. We will be picking up various new apps as we need them. this aspect is also helpful as you are not paying for anything you do not need.... until you need it!
Nachteile
Not a fault of the software, but our biggest challenge is simply unlearning how the old software worked, along with the absence of a right click function - which is the same for any browser based software.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot Marketing HubWarum Apptivo gewählt wurde
This product has an online web version but it is slow, cumbersome and with rather limited functionality which is really quite challenging to access online. We needed to be much more nimble and be able to access our diaries much more quickly and do not regret the move away from ACT.Zuvor genutzte Software
HubSpot Marketing HubGründe für den Wechsel zu Apptivo
All the other options were far more costly / user with apparently similar functionality.Apptivo Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Apptivo.F. Welche Preispläne bietet Apptivo an?
Apptivo bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 10,00/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Apptivo?
Apptivo hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Apptivo unterstützt?
Apptivo unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Apptivo mobile Geräte?
Apptivo unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Apptivo?
Apptivo kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Asterisk, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Maps, Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Nexmo Voice API, OneDrive, Operations Hub, PayPal, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Engage Voice, Sign.co, Slack, Stripe, WordPress, Xero, Yahoo Small Business, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Apptivo an?
Apptivo bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- Help-Desk-Software
- Kundenengagement Software
- Online CRM Systeme
- Kundenservice Software
- Beschwerdemanagement Software
- Kontaktmanagement Software
- CRM-Systeme
- CRM Software für Immobilienagenturen
- Kontaktcenter-Software
- Lead Management Software
- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- Inside-Sales-Software
- Wissensdatenbank Software
- Sales Tracking Software
- CRM Software für Versicherungen