Über Sloneek
Sloneek ist ein cloudbasiertes HR-Managementsystem, das Unternehmen bei der Abwicklung verschiedener administrativer Prozesse unterstützt, z. B. Anwesenheitsnachverfolgung, Abwesenheitsmanagement, IVT-fähige Dokumentensignierung (elektronische Identifizierung und Vertrauensdienste für elektronische Transaktionen) und Arbeitszeittabellen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Asset-Management, Onboarding, Videokonferenzen und Datensatzverwaltung.
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Tempo Timesheets
TimeTac Next
Calamari
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Value added to mid sized IT company
Bewertet am 18.5.2021
It is simple, our employees like to use it and great and fast support.
It is simple, our employees like to use it and great and fast support.
Vorteile
Integration with Google Workspace, easy to use, very fast set up and integration.
Nachteile
PWA for mobile phones could offer more features, overall I am a happy administrator and user.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
One of the most advanced one-size-fits-all HR systems we tested
Bewertet am 29.3.2023
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets...
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets and Holiday Tracking
Vorteile
You can see it's very advanced solution. Great UI/UX, easy to use. Everything is customisable - you can hide modules you don't need/use.
Nachteile
It took a moment to learn manoeuvre around in the system.It is possible to find some parts still in Czech language (for me it was tips as todo items)
Gründe für den Wechsel zu Sloneek
The UI/UX is one of the best. It's the most advanced solution that satisfies our Timesheet + Holiday Tracking needs (in my opinion only Calamari can compete)- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Useful for mid-size business
Bewertet am 8.6.2021
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries...
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service.
Vorteile
Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the “on call” and “overtime” tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system.
Nachteile
When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person’s absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Review for Sloneek
Bewertet am 9.7.2021
Finally we have all our document in one online database!
Finally we have all our document in one online database!
Vorteile
I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help!
Nachteile
There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Sloneek is a daily friend
Bewertet am 3.11.2022
The best decision ever (I used two other systems bevore). I very like the Czech language for my...
The best decision ever (I used two other systems bevore). I very like the Czech language for my team in this app.
Vorteile
Easy to use a easy to adopt in the team.
Nachteile
They are hard working on it and it is still moving forwards.
Sloneek Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Sloneek.F. Welche Preispläne bietet Sloneek an?
Sloneek bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: € 4,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Sloneek?
Sloneek hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000
F: Welche Sprachen werden von Sloneek unterstützt?
Sloneek unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Italienisch, Polnisch, Slowakisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch
F. Unterstützt Sloneek mobile Geräte?
Sloneek unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Sloneek?
Sloneek kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Azure Active Directory, Google Calendar, Google Workspace, IceWarp, Jira, Microsoft Outlook, Slack
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Sloneek an?
Sloneek bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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