Über Textline

Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities.

Textline allows organizations to assign roles to customer service agents, import contact lists from other platforms, and organize phone numbers based on departments and branch or franchise locations. Team members can schedule texts, set up automated replies for incoming conversations, and include emojis, URLs, images, and other file attachments within messages. Administrators can track agents' availability, access customers' conversation history, and track key performance indicators (KPIs) from within a unified platform. The system helps supervisors provide feedback to agents, monitor conversations, and create message templates for quick responses.

Textline facilitates integration with several third-party systems such as Salesforce, Zendesk, Pipedrive, Talkdesk, Slack, Zapier, and more. Agents can segment audiences, schedule announcements, and send surveys to customers via SMS. Other features include multi-factor authentication, triggers, custom surveys, team collaboration, and analytics.

Preisoptionen ab:

$ 59,97/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Textline

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Die 5 Top-Alternativen zu Textline

Bilder

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Videos zu Textline
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Textline: 25

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbindung
  • Kundenhistorie
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Social-Media-Integration
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Workflow-Management
  • Zwei-Wege-Messaging

Alternativen

Zapier

4,7
Nr. 1 Alternative zu Textline
Zapier bietet eine Cloud-basierte Integrationsplattform, um deine gewünschten Web-Anwendungen und Systeme miteinander...

EZ Texting

4,3
Nr. 2 Alternative zu Textline
EZ Texting bietet einen intelligenten, schnellen, einfachen und zuverlässigen Weg, um mit deiner mobilen Zielgruppe zu...

Podium

4,4
Nr. 3 Alternative zu Textline
Podium ist eine Interaktionsmanagementplattform, die für Reputationsmanagement, Bewertungsgenerierung und Nachrichten...

SurveyMonkey

4,6
Nr. 4 Alternative zu Textline
SurveyMonkey ist ein Online-Umfrage-Tool, das Nutzern mit oder ohne Erfahrung ermöglicht, Umfragen schnell und einfach...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(133)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
5,0/5

Hast du Textline bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 133 Bewertungen angezeigt
Addie B. Addie B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Skyler is a Super Star!!

Bewertet am 27.4.2021

Textline has been a major game changer as we migrate from traditional call and email to sms...

Textline has been a major game changer as we migrate from traditional call and email to sms communications! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] on the support team has been an exceptional help and as a Manager of Customer SUpport Operations I would bring this great CS on the Localcoin Team in a heartbeat!

Kudos to Textline a definite value add, and an even better investment!

Vorteile

Easy to use
Simple Set up
Great for connecting with customers at ease!

Nachteile

No complaints - 10 / 10 the software is great the only added benefit would be an internal GIF button !

In Betracht gezogene Alternativen

CloudTalk

Warum Textline gewählt wurde

Lack of Internal SMS functionality.

Zuvor genutzte Software

Freshdesk

Antwort von Textline

Hi Addie,

Thank you for taking the time to write this review!

Love to hear that Textline is easy to use and is helping you connect with customers!

We value your support and we're always open to hearing your feedback.

Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

Jared M. Jared M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Customer Service. Awesome Functionality/Workflow

Bewertet am 24.1.2021

Overall experience has been extremely positive thus far. Great customer service and awesome...

Overall experience has been extremely positive thus far. Great customer service and awesome features and integrations. Our tech support is very text heavy so this has been a huge benefit to our team so far.

Vorteile

The workflow is awesome. It's great to be able to assign/claim text chains to team members, collaborate together, utilize the address book, resolve text chains and move on. Also, there is some great features we will be taking advantage of like scheduling texts and announcements. One of the biggest benefits is the integration with our phone system, Aircall, and with Zendesk. At first we had issues with the Zendesk integration but Textline made some huge improvements and now it all works wonderfully. However, perhaps the biggest pro of all is their customer service. I simply text Textline HQ and I get responses super fast and they always resolve my issues.

Nachteile

One small gripe is that I would prefer images show up as actual images rather than links if over a certain small data limit. But it does preserve quality that way so a small trade-off. I also wish the quality of videos sent and received were better. My biggest issue right now is it does seem like occasionally images are not coming through, or they're taking a long time to send/receive. Haven't fully confirmed this yet but there have been a couple frustrating occasions.

In Betracht gezogene Alternativen

Dialpad

Warum Textline gewählt wurde

Needed a more robust phone and text system for our technical support team

Gründe für den Wechsel zu Textline

Textline had more features, and allows for better workflow and integrations with our support systems.

Antwort von Textline

Hi Jared, Thank you for taking the time to write this review! Great to hear our improvements to our Zendesk integration have helped.
We value your support and we're always open to hearing your feedback.
Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

Corrie P. Corrie P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Efficient and effective!

Bewertet am 12.10.2021

Vorteile

Amazing product! Super easy to use and lots of great features

Nachteile

I wish I could copy and paste images / screenshots into new messages rather than saving them as attachments but other than that no complaints!

Antwort von Textline

Hi Corrie,

Thank you for taking the time to write this review!

Love to hear you are benefitting from our ability to integrate with Shopify!

We value your support and we're always open to hearing your feedback.

Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

Max F. Max F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

The best SMS app for Pipedrive users

Bewertet am 6.7.2020

Great customer service and a useful product.

Great customer service and a useful product.

Vorteile

Great UI and features for teams needing to SMS their customers.

Nachteile

The pricing per SMS is higher than many other available products (particularly in Aus).

Antwort von Textline

Hi Max,
Thank you for taking the time to write this review!
I am glad to hear that you enjoy our UI and Textline works for teams.
We value your support and we're always open to hearing your feedback.
Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

Jennifer P. Jennifer P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Life Saver

Bewertet am 4.8.2021

Vorteile

[SENITIVE CONTENT HIDDEN] was very helpful and got me back on line with my company acct. I needed assistance logging in and she was very punctual and polite. She Rocks!!

Nachteile

That it sometimes freezes up at the most hectic times of the day. However overall I am happy with the service it provides to the company I work for.

Antwort von Textline

Hi Jennifer,

Thank you for taking the time to write this review!

I love hearing our team was able to support you when you needed them the most!

We value your support and we're always open to hearing your feedback.

Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

5 von 133 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Textline Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Textline.

Textline bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: $ 59,97/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Limited: $59.97/mo Standard: $89.97/mo Pro: $249.95/mo + messaging costs

Textline hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Textline unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Textline unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Textline kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Aircall, Freshdesk, Gorgias, Help Scout, Nexmo Voice API, Shopify, Slack, Talkdesk, Twilio, Vonage Business Communications, Zapier, Zendesk

Textline bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Chat

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