Maximizer CRM
Maximizer CRM
Über Maximizer CRM
Maximizer CRM verfügt über Niederlassungen in Kanada, England und Australien sowie über zertifizierte Geschäftspartner in den Vereinigten Staaten und auf der ganzen Welt. Maximizer ist zugänglich und engagiert, um Unternehmen beim Wachstum zu unterstützen, und das Unternehmen hat in den letzten 28 Jahren über 120.000 Unternehmen dabei geholfen, ihre Umsätze zu steigern, Beziehungen aufzubauen und ihren Gewinn zu erhöhen.
Maximizer CRM wird mit zahlreichen Funktionen zu einem erschwinglichen Preis geliefert. Du erhältst Module für Vertrieb, Marketing und Kundenservice sowie „Must-have“-Module wie Integrationen von Drittanbietern und mobilen CRM-Zugang, die in deinem monatlichen Abonnement enthalten sind.
Mit sowohl cloudbasierten als auch On-Premise-Bereitstellungsoptionen sowie kanadischen und britischen Rechenzentren, der Integration mit Outlook, Word und Excel und Hunderten von Anwendungen über den Zapier-Connector ist Maximizer CRM flexibel genug, um Unternehmen jeder Größe und fast jeder Branche zu bedienen – von der Fertigung und Logistik bis hin zu Sport- und Medizinanbietern und Finanzberatern.
Das Unternehmen unterstützt sein Produkt mit einer kostenlosen 30-Tage-Testversion und einer 60-Tage-Geld-zurück-Garantie.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Salesforce Sales Cloud
Podio
Keap
Zoho Connect
Nutzerbewertungen
Hast du Maximizer CRM bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Maximizer
Bewertet am 6.11.2018
I am very please with the software. I had a chance a few months back to change CRM's and I...
I am very please with the software. I had a chance a few months back to change CRM's and I actually made that decision to change but after using the other CRM I cancel and went back to Maximizer. So much easier to use.
Vorteile
I like the interface of the Maximizer software make it very easy to sort and find specific clients. I use the Hot-list section on a daily basis and it again makes it very easy to find the clients you need to contact on a specific day..
Nachteile
Some of there add on or third party software partner do not always work properly or I should say work without a lot of effort to get them to work.
- Branche: Lebensmittelproduktion
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy To Customize
Bewertet am 21.9.2022
We didn't have any 'issues' per se, but Maximizer is just a much better platform and is way easier...
We didn't have any 'issues' per se, but Maximizer is just a much better platform and is way easier to manage and populate.
Vorteile
The fact that is so easy to customize and train people on, is great.
Nachteile
It could be better set up to hold sales data and display it to the user. Also the fact that the Last Name is required doesn't fit with our needs and is a bit of a pain.
Antwort von Maximizer Software
Hello Cody,
First of all, thank you so much for sharing your feedback with us and welcome back to Maximizer — we really value your input and flagging up areas where we can further improve.
We look forward to continuing to work with you to help you enhance your sales process.
The Maximizer Team
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Difficult to set-up, pay as you go support, pieced together from other CRM's
Bewertet am 31.7.2018
If you are not a savvy database programer or don't have a staff member that is, then you will...
If you are not a savvy database programer or don't have a staff member that is, then you will likely find this CRM to be very difficult to use and customize to your practice. The cost keeps increasing and once you have been using the system, the company knows they have you on the hook and will keep the price increases rolling your way. Using this is like being caught between a rock and a hard place.
Vorteile
Online access from anywhere.
Dashboard provides a good overview of your business.
Wealth edition has some customization to the financial industry.
Nachteile
The way it is sold and supported is not CUSTOMER friendly. The resellers charge for everything and don't want to teach you how to be independent of them. They would rather do it for you without educating you. Pretty expensive.
The webinar support is inadequate, they won't answer some questions and tell you that they have people you can pay to get that done. We should be able to learn it ourselves.
You will have to buy a second access for your Administrative Support person, which is not the case with all competitor products and seems like a cash grab.
Subscription is paid annually not monthly, so if you don't like it you are out a big chunk of money.
Will not separate out billing for multiple advisors in a firm.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Maximizer is easy to use
Bewertet am 1.2.2022
Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create...
Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create targeted emails.
Vorteile
I love that I can see the history of emails, phone calls, etc between a team member and a customer and pick up where they may have left off at in the sales funnel. I also like that I can save the details of their purchase and quickly refer to it when they call with a service issue.
Nachteile
The cost for this program is large for a small company of only 3 people. Some members do not feel it is worth the money and they do not use it to its full potential. They come from companies that used Sales force and want to continue with that program so trying to teach them this program has been tedious.
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudGründe für den Wechsel zu Maximizer CRM
My last business partner used Maximizer and carried it over with him. I fell in love with it.- Branche: Forschung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Robust for a Call sheet
Bewertet am 25.8.2019
Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to...
Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.
Vorteile
Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.
Nachteile
Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.
Antwort von Maximizer Software
Hi Sofia,
Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!
Thanks again!
Maximizer CRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Maximizer CRM.F. Welche Preispläne bietet Maximizer CRM an?
Maximizer CRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 65,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Maximizer CRM?
Maximizer CRM hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Maximizer CRM unterstützt?
Maximizer CRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Maximizer CRM mobile Geräte?
Maximizer CRM unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Maximizer CRM?
Maximizer CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact, Contacts+, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Maximizer CRM an?
Maximizer CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat
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