Maximizer CRM

All-inclusive, einfach zu bedienende CRM-Software zu einem einfachen Preis.

Über Maximizer CRM

Maximizer CRM verfügt über Niederlassungen in Kanada, England und Australien sowie über zertifizierte Geschäftspartner in den Vereinigten Staaten und auf der ganzen Welt. Maximizer ist zugänglich und engagiert, um Unternehmen beim Wachstum zu unterstützen, und das Unternehmen hat in den letzten 28 Jahren über 120.000 Unternehmen dabei geholfen, ihre Umsätze zu steigern, Beziehungen aufzubauen und ihren Gewinn zu erhöhen.

Maximizer CRM wird mit zahlreichen Funktionen zu einem erschwinglichen Preis geliefert. Du erhältst Module für Vertrieb, Marketing und Kundenservice sowie „Must-have“-Module wie Integrationen von Drittanbietern und mobilen CRM-Zugang, die in deinem monatlichen Abonnement enthalten sind.

Mit sowohl cloudbasierten als auch On-Premise-Bereitstellungsoptionen sowie kanadischen und britischen Rechenzentren, der Integration mit Outlook, Word und Excel und Hunderten von Anwendungen über den Zapier-Connector ist Maximizer CRM flexibel genug, um Unternehmen jeder Größe und fast jeder Branche zu bedienen – von der Fertigung und Logistik bis hin zu Sport- und Medizinanbietern und Finanzberatern.

Das Unternehmen unterstützt sein Produkt mit einer kostenlosen 30-Tage-Testversion und einer 60-Tage-Geld-zurück-Garantie.


Bilder

Maximizer CRM Software - 1
Maximizer CRM Software - 2
Maximizer CRM Software - 3
Maximizer CRM Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Maximizer CRM
Maximizer CRM Software - 1
Maximizer CRM Software - 2
Maximizer CRM Software - 3
Maximizer CRM Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Maximizer CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Maximizer CRM

4,0 (347)
Nicht in deinem Land unterstützt
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 55,00
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

88
205

Integrationen

17
26

Bedienkomfort

3,8 (347)
4,0 (17 672)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,8 (347)
4,0 (17 672)

Kundenservice

4,0 (347)
4,1 (17 672)

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Maximizer CRM
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Podio

4,3
Nr. 2 Alternative zu Maximizer CRM
Kommunizieren, Organisieren und Beenden von Aufgaben an einem Ort dank Podio. Ein Tool, das dein Team lieben wird,...

Keap

4,1
Nr. 3 Alternative zu Maximizer CRM
Infusionsoft bietet eine CRM, Marketing-Automatisierungs-, E-Commerce- und Zahlungs-Lösung, zusammen mit einem...

Zoho Connect

4,3
Nr. 4 Alternative zu Maximizer CRM
Zoho Connect ist eine Team-Collaboration-App, die Menschen, Ressourcen und die Anwendungen, die du benötigst, vereint.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,0 /5
(347)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
4,0/5

Hast du Maximizer CRM bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 347 Bewertungen
Kevin
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Maximizer

Bewertet am 6.11.2018

I am very please with the software. I had a chance a few months back to change CRM's and I...

I am very please with the software. I had a chance a few months back to change CRM's and I actually made that decision to change but after using the other CRM I cancel and went back to Maximizer. So much easier to use.

Vorteile

I like the interface of the Maximizer software make it very easy to sort and find specific clients. I use the Hot-list section on a daily basis and it again makes it very easy to find the clients you need to contact on a specific day..

Nachteile

Some of there add on or third party software partner do not always work properly or I should say work without a lot of effort to get them to work.

Kathy-Rae
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Maximizer user since the early 90's

Bewertet am 7.7.2021

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For...

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For example I refer customers to service providers that I have in our database. The feature allows me to link that customer with the service providers that we have referred. I can then follow up with the provider to see if they heard from the customer and to make them realize that I'm tracking the precious leads that I send to them.

Vorteile

Maximizer has been my right arm since the early 90's. Our company has grown with Maximizer and watched the software evolve into a very powerful tool. The ability to organize all your customers in one program and to have the mobile ability to bring customer files up on our smart phone is incredible. It makes the customer feel important as you have all the details at your finger tips about their likes and dislikes. Many customers will comment that they can't believe I remembered one detail or another...I don't have the heart to tell them I have it all documented in my Maximizer program.

Nachteile

The addition of the campaign management is a critical feature but is very difficult to use. It is fabulous to have this in Maximizer but it is not as easy to use as some of the others such as Constant Contact. The integration of and the statistics are very important to see what customers are clicking on within your email broadcast. Increasing the ability to make adding graphics and enhancing the viewing pleasure of the customer would be very helpful.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho Connect, Salesforce Sales Cloud und HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Maximizer CRM

I had not upgraded my software with Maximizer for several years and did not realize all the fabulous new features that had been added. Probably my biggest stumbling block was at the time my company relied upon the ability to have the integration with QuickBooks. I did not want to go to the online version of QB to have this integration. Our company moved away from needing this feature but now that we are doing more online sales I think it would be instrumental. Although I have heard that the online version of QB is not a good idea. Wish there was a way to integrate the online version of Max with the desktop version of QB.
Sam
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Difficult to set-up, pay as you go support, pieced together from other CRM's

Bewertet am 31.7.2018

If you are not a savvy database programer or don't have a staff member that is, then you will...

If you are not a savvy database programer or don't have a staff member that is, then you will likely find this CRM to be very difficult to use and customize to your practice. The cost keeps increasing and once you have been using the system, the company knows they have you on the hook and will keep the price increases rolling your way. Using this is like being caught between a rock and a hard place.

Vorteile

Online access from anywhere.
Dashboard provides a good overview of your business.
Wealth edition has some customization to the financial industry.

Nachteile

The way it is sold and supported is not CUSTOMER friendly. The resellers charge for everything and don't want to teach you how to be independent of them. They would rather do it for you without educating you. Pretty expensive.
The webinar support is inadequate, they won't answer some questions and tell you that they have people you can pay to get that done. We should be able to learn it ourselves.
You will have to buy a second access for your Administrative Support person, which is not the case with all competitor products and seems like a cash grab.
Subscription is paid annually not monthly, so if you don't like it you are out a big chunk of money.
Will not separate out billing for multiple advisors in a firm.

Vanessa
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Maximizer is easy to use

Bewertet am 1.2.2022

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create...

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create targeted emails.

Vorteile

I love that I can see the history of emails, phone calls, etc between a team member and a customer and pick up where they may have left off at in the sales funnel. I also like that I can save the details of their purchase and quickly refer to it when they call with a service issue.

Nachteile

The cost for this program is large for a small company of only 3 people. Some members do not feel it is worth the money and they do not use it to its full potential. They come from companies that used Sales force and want to continue with that program so trying to teach them this program has been tedious.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Maximizer CRM

My last business partner used Maximizer and carried it over with him. I fell in love with it.
Sofia
Gesamtbewertung
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Robust for a Call sheet

Bewertet am 25.8.2019

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to...

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.

Vorteile

Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.

Nachteile

Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.

Antwort von Maximizer Software

Hi Sofia,

Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!

Thanks again!

5 von 347 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Maximizer CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Maximizer CRM.

Maximizer CRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 55,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Maximizer CRM hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Maximizer CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Maximizer CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Maximizer CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Contacts+, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier

Maximizer CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Maximizer CRM gefundenen Softwarekategorien an.