Über Octopus CRM

Octopus CRM is a lead management software that helps businesses import LinkedIn profiles of prospects, manage connection requests, send automated greeting messages, and more on a centralized platform. It allows staff members to utilize the built-in dashboard to view prospects with names and designation using the search and filter tools.

Octopus CRM enables team members to generate analytics and statistics to gain insights into connected, messaged, responded, endorsed, and visited prospects on LinkedIn. It also lets users automatically receive notifications upon detecting excessive activity across LinkedIn accounts. It lets employees create personal lead generation funnels, auto view profiles, and auto endorse skills from within a unified platform.

Preisoptionen ab:

$ 9,99/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Octopus CRM

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Die 5 Top-Alternativen zu Octopus CRM

Bilder

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Videos zu Octopus CRM
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Octopus CRM: 36

  • AB-Tests
  • Angebotsmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • Datenextraktion
  • Drip-Kampagnen
  • Kampagnenmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead-Datenbank-Integration
  • Lead-Distribution
  • Lead-Engagement
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Lead-Verifizierung/-Validierung
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Personalisierung
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Webbasierte Entwicklung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensmanagement
  • Zielmanagement

Alternativen

LinkedIn Jobs

4,5
Nr. 0 Alternative zu Octopus CRM
LinkedIn Jobs is a job board software that helps non-profit organizations and staffing agencies post job openings to...

Gravitocity

4,2
Nr. 1 Alternative zu Octopus CRM
LeadLeaper is a sales enablement software that helps businesses manage outreach campaigns by capturing the contact...

Dynamics 365

4,3
Nr. 2 Alternative zu Octopus CRM
Microsoft Dynamics AX ist eine mehrsprachige und in mehreren Währungen verfügbare Software zur Ressourcenplanung von...

PhantomBuster

4,6
Nr. 3 Alternative zu Octopus CRM
Phantombuster ist eine Datenextraktionssoftware, die Unternehmen dabei unterstützt, Vertriebs- und Marketingprozesse zu...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(265)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Octopus CRM bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 265 Bewertungen
James
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A whole lot of bang for your buck

Bewertet am 12.6.2020

Overwhelmingly positive. The amount of time and stress that it saves me is so worth it!

Overwhelmingly positive. The amount of time and stress that it saves me is so worth it!

Vorteile

Octopus saves me so much time and hassle. It does it job and has taken care of some of the boring, mundane parts of my workload every day.

It’s a powerful tool that you’d think would be way expensive but is really affordable!

Nachteile

It can be a little overwhelming at the beginning as you’re setting things up, but they have really good support videos to help guide you through.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Verpackung und Container
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very Good

Bewertet am 17.6.2020

Excellent! The best.

Excellent! The best.

Vorteile

Much easier & Simpler than LinkedIn Helper.

Nachteile

Compaigns can only send message, not attachment or pictures.

Compaigns management is not very idea.

Jeff
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Worst experience ever

Bewertet am 13.6.2020

First off the charged me for a yearly plan instead of a monthly plan. When I emailed them about it...

First off the charged me for a yearly plan instead of a monthly plan. When I emailed them about it they refused to respond. Now they are saying since I want to cancel that they only do refunds in the first 24 hours. Well when you refuse to respond until the 24 hours is up, that is an extremely shady business practice. I would not use this if it were free

Vorteile

It’s relatively easy to use is the only

Nachteile

everything nothing works properly ssssss

Antwort von Octopus CRM

Hi Jeff,

First of all, I would like to apologize for the unpleasant experience.
You've purchased the annual subscription that goes with a 35% OFF on May 11th and reached out to us with a cancellation request on June 9th. You've received a response from Anthony, our support agent, in 3 minutes after you submitted your query. Therefore, I am not sure what you mean by our failure to respond within 24 hours.

According to our policy, you're eligible for a full refund within 24 hours after the purchase is made. You could have simply emailed us the very same day and we would issue a refund without a single question asked.

However, I do understand your overall experience with Octopus CRM was not great and we'll definitely work on the improvement of our customer service and user onboarding process.

Thank you,
Alan

Patrik
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Saves me time

Bewertet am 18.6.2020

Very positiv!

Very positiv!

Vorteile

The fact that it can help me do tasks (sending personalized invitations) automatically so that I can do other productive tasks.

Nachteile

It´s a bit tricky to set up flows, I would like to set up a flow that first sends invitations, the waits a couple of days, then sends a message and so on...

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great option, wish it were a bit more!

Bewertet am 12.6.2020

I'm just trying to connect with more people in my industry and it's been great with a greater than...

I'm just trying to connect with more people in my industry and it's been great with a greater than 50% connect rate

Vorteile

It is the easiest to use of all the others I tried. I like the separate tab and the status indicator. Super easy to use, set and forget.

Nachteile

It seems to decide on it's own when I've reached the limit for visits, which I don't believe LinkedIn limits. So I wish it would allow unlimited visits.
It's also not always "smart" when it comes to parsing names. Some people add an emoji before their name or have a two name first name. It allows you to edit, which is nice - but I wish it were slightly smarter. It does change all caps names to case caps.

5 von 265 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Octopus CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Octopus CRM.

Octopus CRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 9,99/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Pricing starts from $9.99 / mo. Annual plans are available with 35% OFF

Octopus CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200

Octopus CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Octopus CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Octopus CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

HubSpot CRM, Zapier

Octopus CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank

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