Über InfoCision

The software provides traditional call center services and advanced training solutions to all business types. It assists organizations in maximizing their return on investments and offers full-service marketing solutions, allowing companies to fulfill their promotional needs.

InfoCision features call center tools to shorten calls, combine different channels, and improve client experience. It also enhances the current call center environment and increases customer engagement and satisfaction.

InfoCision helps load client information & statistics, score incoming calls, train call center personnel with digital courses, measure quality, and motivate staff. It offers various outbound and inbound SMS or MMS message options to startups, small and mid-sized companies, and large enterprises. The software helps organizations enhance B2B sales, maximize customer satisfaction and profitability, enhance stakeholder relationships, mobilize supporters, empower donors, and keep consumers informed.

Preisoptionen ab:

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Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von InfoCision: 2

  • Anrufverfolgung
  • Anrufüberwachung

Alternativen

Webex

4,4
Nr. 1 Alternative zu InfoCision
Cisco WebEx verbindet Desktop-Sharing über einen Web-Browser mit Telefonkonferenzen und Video, so dass jeder das...

RingCentral MVP

4,2
Nr. 2 Alternative zu InfoCision
Entwickelt, um dir ein flexibles, mobiles und leistungsstarkes Cloud-Telefonsystem zu bieten. Erlebe Web, Audio und...

Talkdesk

4,5
Nr. 3 Alternative zu InfoCision
Talkdesk bietet alle Vorteile einer Kontaktcenter-Software für Unternehmen, ist aber viel einfacher zu verwenden.

NICE CXone

4,2
Nr. 4 Alternative zu InfoCision
Die Cloud-Call-Center-Software von NICE inContact bietet einen besseren Kundenservice mit automatischer Anrufverteilung...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(2)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
5/5
Kundenbetreuung
5/5

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5 von 2 Bewertungen angezeigt
John B.
Gesamtbewertung
  • Industry: Non-Profit-Organisation Management
  • Company size: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ease of Use

Bewertet am 15.9.2021

Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our...

Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our business.

Vorteile

InfoCision provides fantastic service for us - in the outbound call space. They meet key KPI's monthly and offer up solutions to the growing demands of our donors. They are proactive in communications and meet regularly to ensure they are meeting the demands of the non profit space. They have provided key understanding of contact centers to assist in areas where the talents may not be available in a professional manner as part of their services.

Nachteile

Escalation of minor technical issues when they arise

Pablo U.
Gesamtbewertung
  • Industry: Non-Profit-Organisation Management
  • Company size: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Faithful Partnership

Bewertet am 15.9.2021

Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with...

Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with us, are very flexible and reliable. IMC has done things very well over the year with us but one thing they have done well is the personalised relationship vendor-client that they have built with us.

Vorteile

InfoCIsion has been a great partner for many years now. IMC has been very flexible and reliable with the work and software. I think is very easy for users.

Nachteile

You can go back on the screens. This creates limitations for the operator to give an unforgettable positive experince.

InfoCision Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über InfoCision.

InfoCision hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

InfoCision unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

InfoCision unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen InfoCision hat

InfoCision bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk

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