Über EMS

Mit der EMS von Accruent zur Raum-, Veranstaltungs- und Schreibtischbuchung können Hochschuleinrichtungen und Unternehmen in verschiedenen Branchen ihre physischen Räume einfach und effektiv verwalten.

Mit der EMS kannst du Räume und Ressourcen mühelos buchen, hybride Arbeit durch die Integration von Videokonferenztechnologie in die Software ermöglichen, Konferenzen und Veranstaltungen verwalten sowie ein hervorragendes Teilnehmererlebnis schaffen und die Unterrichts- und Prüfungsplanung vereinfachen.


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EMS

4,3 (28)
VS.

Startpreis

$ 9 000,00
Jahr
€ 0,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

76
194

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
9

Bedienkomfort

3,6 (28)
5,0 (5)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,7 (28)
4,8 (5)

Kundenservice

3,6 (28)
5,0 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

anny

5
Nr. 1 Alternative zu EMS
Die flexible Lösung für interne und externe Buchungen. Buche Räume, Arbeitsplätze & mehr. Intuitiv, skalierbar & ideal...

Skedda

4,8
Nr. 2 Alternative zu EMS
Skedda bietet Raumplanung und visuelle Verwaltung von Online-Buchungen. Die Lösung wird unter anderem für Studios,...

hybo

4,7
Nr. 3 Alternative zu EMS
Hybo ist eine SaaS-Lösung, die die Reservierung und Verwaltung von Büroarbeitsplätzen erleichtert, um eine hybride...

Smartway2

4,5
Nr. 4 Alternative zu EMS
Smartway2 ist ein intelligentes Tool zur Arbeitsplatzplanung, das hybrides Arbeiten mühelos macht. Buche Schreibtische,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(28)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
3,6/5
Kundenbetreuung
3,6/5

Hast du EMS bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 28 Bewertungen
Taylor
Taylor
Gesamtbewertung
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Exceptional product and very user friendly

Bewertet am 24.10.2018

Overall EMS Event Management Software is very easy to use and tracks data very well. The reporting...

Overall EMS Event Management Software is very easy to use and tracks data very well. The reporting options that are available are very helpful to get out to our staff and tracking events and billing is very easy to do.

Vorteile

I really enjoyed all the capabilites EMS has with its event booking software. It is very customizable and easy to book and track events. It made event planning very easy when we manage thousands of events per year.

Nachteile

There isn't much I do not like about this software. EMS does have a bigger software that allows you to customize for different user groups who oversee different venues within the operation but I do wish they had a smaller version of this.

Merrill
Gesamtbewertung
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

EMS Use on a Small Campus

Bewertet am 29.2.2024

I have been happy with the product. As EMS has grow within Accruent it has been harder to know our...

I have been happy with the product. As EMS has grow within Accruent it has been harder to know our reps and get basic support

Vorteile

I like the layout and structure and power of event organization

Nachteile

Overtime where they have developed has been more for flex space and international business I feel and less the original higher ed use and it need to coordinate with gmail

Antwort von Accruent

Hello! Thank you for your EMS review! At Accruent, we are constantly working to better meet your needs and expectations, and this feedback is crucial to that process! We will pass this along to our product team.

Thank you again.

Paul
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Ok, but not as good as previous

Bewertet am 18.9.2017

Managing Rooms for events

Managing Rooms for events

Vorteile

Very powerful software and it can serve your organization regardless of size (and can expand with you as you grow. They have moved into the online presence very well and we have used them as a company with close to 100 rooms with little complaint.

Nachteile

We've used EMS for years and i would brag that there software was my favorite to use as a systems admin. easy to deploy and do monthly updates. However, that has dropped off severely in the last year or two. While it is not bad, it does not rise to the quality that I have come to expect from them.

Sandra
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

EMS Survey

Bewertet am 8.3.2024

Very disppointed with support a couple years ago but now it's a bit better. It still would be nice...

Very disppointed with support a couple years ago but now it's a bit better. It still would be nice if there was an online chat option for help here and there with the sysem. I usually have to search and search the help documentation and take a few guesses if I need to implement something new.

Vorteile

I like that it will not allow me to double book anything... unless I really insist.
I like the calendar feature

Nachteile

It's very hard to figure out and find features that help to get the job done. Support to do so was very poor but seems to have gotten better lately.
There's a strange, back-door type method to fix the configuration on a combo room but I appreciate knowing the trick

Antwort von Accruent

Thank you for your honest feedback! At Accruent, we strive to meet your needs and expectations at all times, and this input will help us further improve. We will pass your feedback along to the product and support teams.

Amanda
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

EMS Software

Bewertet am 6.5.2021

Overall it's very powerful and wonderful to use. Implementation wise it's piece-mill. I would...

Overall it's very powerful and wonderful to use. Implementation wise it's piece-mill. I would highly recommend before any University purchases it, they get buy in from campus leadership about unifying scheduling policies on campus before moving forward. Don't be cheap, get everything you need up front. Implementing it piece by piece is terrible especially if you have to engage multiple areas on campus to implement anything like we do. It's like herding wild buffalo... and that is because we didn't know better up front and we're staggering along with a ton of legacy issues because of it.

Vorteile

I love using and training ffolks in the software. It's robust and generally anyone who feels comfortable using a PC will enjoy it. We host the database, and the test and dev environment on our own servers in our computing center on campus rather than the cloud offerings by Accruent but a smaller university can really benefit from that service. It is an amazing and very flexible software, easy to train users on it and set up spaces and special use facilities fantastically .

Nachteile

Does not work for Apple OS, Web Client is not updated to keep up with newer versions of EMS Client so can cause template bugs and issues in teh client if items are created in the Everyday users admin tools. The mobile application is not really viable or working properly on the platform services, and the UIX is terrible according to any of my users who are trying it out. . They both seem to be the ugly step child of the client software. Support is more generic ticketing and less helpful and frustrating to engage with. It used to be one day turn around on solutions to an issue, it takes forever now. usually gets lost in ticket system hell, and they nickle and dime licenses under "professional services" outside of the paid for service agreement under accruents ownership these days. They close tickets before solving the problem to keep their "ticket" stats looking good I guess for potential buyers of the product it seems. Obviously it frustrates me as I've used the product since 2008 and loved it until the purchase of it by accruent.

5 von 28 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

EMS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über EMS.

EMS bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 9 000,00/Jahr
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

EMS hat die folgenden typischen Kunden:

201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

EMS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

EMS unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen EMS hat

EMS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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