Bold360

Live-Chat und Support-Service für Kundenengagement.

4,3 /5 (26 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Bold360 Übersicht

Was ist Bold360?

Bold360 ist eine intelligente Kundenengagement-Lösung, die KMUs und großen Unternehmen umsetzbare Kundeninformationen bietet, damit sie in Echtzeit umfassendere und persönlichere Kundenerfahrungen bieten können. Die Plattform bietet Live-Chat, E-Mail, Messaging und soziale Kanäle, die für die Bindung und Unterstützung von Kunden bei Selfservice- und mitarbeitergestützten Interaktionen erforderlich sind.

Es bietet den Verantwortlichen den vollständigen Kontext dieser Interaktionen und schnellen Zugriff auf Support-Tools wie Fernzugriff, Dateitransfer und Co-Browsing in einem einzigen Fenster. Diese einheitliche Erfahrung vereinfacht den Workflow und bietet den Verantwortlichen einen vollständigen Überblick über jeden Kunden. Dadurch wird die Effizienz des Kontaktcenters verbessert und bessere Kundenerlebnisse werden geschaffen, die die Kundenbindung fördern.

Bold360 Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bold360 Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch und 3 weitere , Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

Medien

Bold360 supports live chat functionality
Allows users to prioritize work items and access past interactions conveniently
An operator can highlight a word to target the adaptive search
Generate new reports
The dashboard gives users valuable insight into chats
Users can track sales visitors
Videos zu Bold360 Bold360 Screenshot: Bold360 supports live chat functionality Bold360 Screenshot: Allows users to prioritize work items and access past interactions conveniently Bold360 Screenshot: An operator can highlight a word to target the adaptive search Bold360 Screenshot: Generate new reports Bold360 Screenshot: The dashboard gives users valuable insight into chats Bold360 Screenshot: Users can track sales visitors

Bold360 Bewertungen

Bold360 Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
12

Sehr gut
11

Durchschnitt
3

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,4
88% haben diese Anwendung empfohlen
Carl C.


Mit Google übersetzen
John C.

A decent solution for multi channel engagement

It works, that is what it comes down to. There are some pros and there are some cons but if you're wanting to chat with people on multiple channels then this product will do that. They have a lot that could be improved upon and their developers in India and the Philipines are trying but aren't there yet.


Mit Google übersetzen
Tim B.

Chat software that does it's job. Expect to pay for any extras.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Bold Chat is an Excellent Live Chat Utilized By My Company For Many Years

Helped our company get Live Chat organized properly on our e-commerce site.


Mit Google übersetzen
Josh R.

Very easy to integrate and set up.

Overall Bold360 is does what it advertises, allows that connection with customers at reasonable price and with minimal overhead or hassle.


Mit Google übersetzen
Carl C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 28.1.2018
Quelle der Bewertung: GetApp
John C.
Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A decent solution for multi channel engagement

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 22.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

It works, that is what it comes down to. There are some pros and there are some cons but if you're wanting to chat with people on multiple channels then this product will do that. They have a lot that could be improved upon and their developers in India and the Philipines are trying but aren't there yet.

Vorteile

Bold360 is a decent solution to multi-channel engagement for businesses who want to do chat, text, video, twitter, and facebook messenger. There are other solutions out there that have been around longer, have a more put-together product that is easier to use, that are less expensive, but Bold360 gets the job done. The multi-channel ability was the biggest feature for me that made us choose them over one of the others in this arena.

Nachteile

Bold360 is a recent upgrade from Boldchat which cost users a large amount of money to upgrade to, when all it really added was the ability to have chats through a web browser, and for them to be able to pitch you their new AI solution which will run an average to start and only goes up from there. Customer service is mostly overseas through chat and is difficult to reach lately even though they are a chat company. Pricing leaves a lot to be desired and be aware that the prices will continue to go up with each iteration of their software they introduce with new "features" as the slowly take away some of the most important ones without a word to customers.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Tim B.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Chat software that does it's job. Expect to pay for any extras.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to use chat software that is user friendly when it comes to building code, implementing visitor monitoring, and everyday use for agents.

Reporting that helps my team track our performance and where we can use improvement.

The ability to use multiple platforms for support options like Twitter, Email, Live Chat, Video Chat, and Support Tickets in one easy to use platform.

Nachteile

Features keep getting taken out of the software that we use on a daily basis. These features were then introduced in a new upgrade which of course costs more money.

If you want to be able to use all of the features you need to pay for the highest package they have available and if you want to use other features you have to pay for those through other vendors like language translation services.

The first line of customer support is in the Philippines where English is not the first language and they are not able to assist with technical questions. Every time I have a real issue that needs to be handled immediately it always has to be escalated to tech support and getting a return email or phone call can take 24-48 hours which I don't have.

Salespeople who pressure you into buying upgrades whether you need them or not and within a certain time frame so they are able to make a monthly quota. Also, salespeople who are inattentive and send out mass emails instead of emailing clients personally.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Bold Chat is an Excellent Live Chat Utilized By My Company For Many Years

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Helped our company get Live Chat organized properly on our e-commerce site.

Vorteile

How versatile and customizable Bold Chat is for an online company that wants to properly brand and differentiate themselves. The customization is both on front end for customers to see such as the look and feel of your Chat popups and chat windows, logos, cretives and the call to action but also on the chat answering side. The back end where a user of the Bold Software can manipulate and strategically craft a Live Chat system that will engage the site visitor in the places and moment and times most opprotune for your business to convert them to a customer, offer support or a special offer. In fact Bold Chat is a premier chat software at a very competitive price. While other companies offer you static system, Bold Chat offers something that goes above and beyond.

Nachteile

Bold Chat takes a little bit of time to setup but live support is always available 24/7. Being a hosted solution means that you have to rely on their servers which are fairly good. Not many cons here.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Josh R.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Very easy to integrate and set up.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall Bold360 is does what it advertises, allows that connection with customers at reasonable price and with minimal overhead or hassle.

Vorteile

Our customer service people like it, and from the admin position it's extremely easy to deploy to users.

Nachteile

There really are no serious cons, if it was self updating that would be plus but it's far from a deal breaker.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,1/10
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bold360 Preis

Bold360 Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bold360 Funktionen

Bold360 Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Bold360 Häufig gestellte Fragen

Bold360 Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Bold360.

F. Welche Preispläne bietet Bold360 an?

Bold360 bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Bold360?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Bold360

F. Wer sind die typischen Nutzer von Bold360?

Bold360 hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Bold360 unterstützt?

Bold360 unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Unterstützt Bold360 mobile Geräte?

Bold360 unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Bold360?

Bold360 kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AmeriCommerce, Google Analytics, Jira, LogMeIn Rescue, Magento Commerce, Salesforce Sales Cloud, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Bold360 an?

Bold360 bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support, Wissensdatenbank