Über Expensify

Expensify kann jeden Beleg kategorisieren und codieren und sogar Geschäftskosten automatisch zur Genehmigung und Erstattung einreichen. Mit robusten Funktionen wie dem Abstimmen von Unternehmenskarten, mehrstufigen Genehmigungsworkflows und direkten Synchronisierungen mit allen wichtigen Buchhaltungssoftwareprogrammen spart Expensify Unternehmen aller Größen und Formen Zeit.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Approve or reject expense reports via mobile
Categorize, tag and group expenses in a report
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Expensify Screenshot: Expensify Screenshot: Approve or reject expense reports via mobile Expensify Screenshot: Categorize, tag and group expenses in a report Expensify Screenshot:

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Expensify: 63

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Administrative Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Audit Trail
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Betrugserkennung
  • Buchhaltung
  • Cash-Flow-Management
  • Compliance Management
  • Dashboard-Erstellung
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Duplizierte Erkennung
  • ERP
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erstattungs-Management
  • Etikettierung
  • Fahrtenbuch
  • Firmenkreditkarte
  • GPS
  • Gamification
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kontenabstimmung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenmanagement
  • Mehrere Länder
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zugriff
  • PCI-Compliance
  • Projektbuchhaltung
  • Reisemanagement
  • Richtlinien Managemen-
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Routenmanagement
  • Spesenabrechnungen
  • Suchen / filtern
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Warnungen / Eskalation
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überwachung
  • Überweisung

Alternativen

SalesTrip

4,8
Alternative Nr. 1 zu Expensify
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform....

Expensya

4,5
Alternative Nr. 2 zu Expensify
Expensya ist eine cloudbasierte, plattformübergreifende Lösung zum Ausgabenmanagement. Sie profitieren von...

SutiExpense

4,5
Alternative Nr. 3 zu Expensify
Automatisiere Geschäftsausgabenberichte mit SutiExpense. Durch den automatischen Belegabgleich, die Integration von...

SAP Concur

4,2
Alternative Nr. 4 zu Expensify
Concur führt Unternehmen aller Größen und Stufen über die Automatisierung hinaus zu einer vollständig vernetzten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(807)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4/5

Hast du Expensify bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 807 Bewertungen angezeigt
Tiana T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User Friendly Interface

Bewertet am 11.2.2021

Great system to help track employee spending. The credit cards act as debit cards which is good if...

Great system to help track employee spending. The credit cards act as debit cards which is good if you’re a company that is trying to not live on credit.

Vorteile

Minimal learning curve if your team us any experience with expensing items in a software format. You can fix mistakes really easily and there aren’t a ton of buttons to wade through.

Nachteile

Sometimes new employees need to get reloaded to allow them to bill items to customers. That might be the accounting firm that we work with a fault though.

Laura R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Vermögensverwaltung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Smoothest expense reporting software ever

Bewertet am 18.8.2020

Overall, everything has been good with Expensify down to the coding for my purposes. Users like...

Overall, everything has been good with Expensify down to the coding for my purposes. Users like that it literally creates a report they get paid for almost immediately without them having to nag accounting. It's a win win for everyone and well worth the cost per user.

Vorteile

The ease of use for our employees is great and very intuitive. I can make changes on the fly to reports if another user doesn't have it quite right for accounting purposes. It categorizes everything including mileage right where it should be.

Nachteile

Integration with our accounting software would probably be very easy if I could get higher ups to agree (They worry it might not flow correctly). I do have to take some manual steps to make that happen - otherwise there is nothing I want to add to the Con List.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

This is a Required App for Those who Travel or are Accountable for their Business Expenses

Bewertet am 7.4.2021

I was first introduced to this software while working for another company. We were expected to use...

I was first introduced to this software while working for another company. We were expected to use it for all of our expenses and submit our reports with it each month. It made this process so simple and frankly, I would have lost track of my expenses if I hadn't had it. I loved it so much I continued to use it when I started my own business. It makes accounting for your expenses extremely easy.

Vorteile

It's super easy to track your receipts during travel or at anytime really. You just scan your receipt with your smartphone, enter the amount, choose the account or category and you're good to go.

Nachteile

There isn't anything bad to say about this software. It works great and saves so much time and frustration because you are tracking everything as you go, while you are thinking about it.

David B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Affordable and Convenient , yet I plan to leave expensify

Bewertet am 20.8.2020

it is worth trying. but unlike even a year ago the competition is finally offering similar features...

it is worth trying. but unlike even a year ago the competition is finally offering similar features for similar pricing.

Vorteile

due to popularity it is easily assesable and offered many ways to upload an expense. I like how unlike most app/software companies gets it as they make if affordable and capture the biggest marketshare.any companies think their software is be get tham it is and is cost prohibitive or have user minimums which usually are not applicable for small business. I love how they are one of the few to offer personal credit card integration feeds. Believe it or not most do not and actually expect us to upload statements

Nachteile

buggy at times, doesn't transition from mobile to desktop or we based version. mobile app.has far less ability. mostly if fails at the main purpose, saving me time. every months nearly every expense is duplicated, failing to match itself to the credit transactionnand this takes forever to fix. It only sycs properly to the credit transaction if the receipt photo is taken from then app. if you try to upload screenshots? email you invoiced and use the ios "Sent too function" it duplicates the transaction..tech support actually told me to wait for the bank before uploading the receipt. This eliminated the entire point of the product.

Mark B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Good Product - Truly Awful Onboarding and Support

Bewertet am 5.5.2020

While the product is good if you don't have any complications, the onboarding and support are...

While the product is good if you don't have any complications, the onboarding and support are probably the worst I have ever experienced. After a brief training session, there is no longer any phone call support allowed (only email and chat and the delays could be many hours and often days).

More recently with the COVID-19 situation, their usage has plummeted so they recently announced a doubling of pricing (100% increase) to all users if they don't switch to using their credit card which for many companies (including ourselves and including reasons like the cc syncing problem) will not work. The message about the price increase was hidden in a very very long email from the CEO titled something about support improvements.

Vorteile

It is easy for the end user to use, particularly given the mobile app. It has a lot of good controls and notifications for potential user errors or abuses.

Nachteile

The credit card sync features often don't work or are significantly delayed (days, weeks if at all) which causes unintended reimbursements for non reimbursable expenses and messed up accounting.

5 von 807 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Expensify Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Expensify.

Expensify bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 4,99 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Expensify

Expensify hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Expensify unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Expensify unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Expensify kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bill.com, FinancialForce Accounting, FinancialForce PSA, Greenhouse, Gusto, Lola, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, NetSuite, Okta, OneLogin, Oracle Cloud Financials, QuickBooks Online Advanced, QuickBooks Time, Quickbooks Online, Revel Systems, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, TravelPerk, TripActions, Workday HCM, Xero, Zenefits

Expensify bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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