iContact

4,5 (594)
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E-Mail-Marketing und Social Media Marketing Tools

Über iContact

iContact bedient Unternehmen jeder Größe und ermöglicht die Erstellung von E-Mail-Newslettern, RSS-Feeds, Umfragen, Autorespondern und Posts in sozialen Medien. Die Anwendung verfügt über verschiedene Funktionen, die ein Unternehmen benötigt, um seine Kundenliste zu erweitern und Posteingänge erfolgreich zu erreichen.

Bei der Erstellung einer Nachricht können Nutzer*innen eine der vordefinierten Vorlagen von iContact wählen oder eine einzigartige Nachricht mit Hilfe von HTML erstellen. iContact bietet Werkzeuge zur Verwaltung einer wachsenden E-Mail-Liste, die die Verwaltung von Abonnements, Massenuploads für Abonnent*innen und einen Drag-and-drop-Anmeldeformular-Ersteller umfassen.

Zu den weiteren Funktionen zählt auch SpamcheckTM, ein Prüfsystem, das sicherstellt, dass jede E-Mail den Posteingang erreicht. Die Berichterstattungsfunktion verfolgt die Nachrichten in Echtzeit und ermöglicht es den Nutzer*innen, die Marketingergebnisse schnell in Aktion zu sehen, von der Verfolgung des Gesamtverhaltens bis hin zum individuellen Klickverhalten.

Die Social-Media-Funktion ermöglicht es den Nutzer*innen, Nachrichten auf Facebook, Twitter und LinkedIn zu planen. Nutzer*innen können E-Mails mit Social-Share-Buttons versehen und die Reichweite erhöhen sowie ein Anmeldeformular auf Facebook-Seiten einbinden, um bestehende Fans in E-Mail-Kontakte zu verwandeln.


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iContact

4,5 (594)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 14,00
Monat
€ 4,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

71
48

Integrationen

54
228

Bedienkomfort

4,4 (594)
4,2 (14 846)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (594)
4,6 (14 846)

Kundenservice

4,6 (594)
4,1 (14 846)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

WordPress

4,6
Nr. 1 Alternative zu iContact
WordPress ist eine Plattform zur Erstellung und Veröffentlichung von Websites und Blogs mit Tools für ästhetisches...

ConvertKit

4,7
Nr. 2 Alternative zu iContact
ConvertKit ist eine Marketing- & Lead-Generierung-Automatisierungslösung für professionelle Blogger, mit Opt-in-Formular...

Emma by Marigold

4,2
Nr. 3 Alternative zu iContact
Emma ist eine E-Mail-Marketingplattform, die sich auf Segmentierung, Automatisierung und einen einfach zu bedienenden...

Higher Logic Thrive

4,4
Nr. 4 Alternative zu iContact
Mit über 25 Millionen Nutzern in mehr als 200.000 Communities hilft Higher Logic Unternehmen dabei, den Umsatz mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(594)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du iContact bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 594 Bewertungen
Dave
Dave
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The features you want with the support you need.

Bewertet am 31.3.2018

We have used iContact for ten years to manage the email marketing services for our clients that...

We have used iContact for ten years to manage the email marketing services for our clients that range from single locations to hundreds of locations. The software has grown with us over the years as demands for automation and integration with third party systems have increased. The key to great software is support combined with the features you need. We found that with iContact.

Vorteile

We have not found anything we cannot do with iContact. If we can't figure it out a call to support gets us the answer we need. For those looking for API support, according to a large client of ours the API is very robust and easy to use.

Nachteile

There are UI areas in the software that can be improved. The creation and management of segments needs to be easier.

Antwort von iContact

Hi Dave! Thank you so much for your review. We're so happy to hear that we're continuing to meet your business needs after all of these years. Customer happiness is our top priority! Also, thank you for the suggestions for improving the segments UI. We will definitely take these into consideration as we continue to evolve the platform. Thanks for being such a loyal customer over the last decade!

Patrick
Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

iContact is the superior mass mailing service when it comes to functionality and customer...

Bewertet am 4.5.2018

iContact has been extremely helpful in getting our curated content out to the masses. The user...

iContact has been extremely helpful in getting our curated content out to the masses. The user interface makes it easy to create your own personal content to send out and the system provides a fairly comprehensive report of your mailer, which is crucial for anyone working in sales. It gives you an extra edge to know who opens what, how quickly and who is not interested so you can update your CRM accordingly. Great stuff from iContact.

Vorteile

Off the bat, we previously used a different mass mailing service whose customer support was non-existent so it was essential for us to find a provider that we could get in touch with whenever issues arose. The team at iContact has done a great working with us and helping us through the process of switching over from out other provider. The service works as intended and the user interface is easy enough to use and create content to mail out. Customer service is second to none.

Nachteile

I don't like that the service is not integrated into salesforce off the bat. We still haven't figured out how to get it done and truthfully, haven't had the motivation or necessity to reach out to customer service about it. When I consider that SalesForce has already endorsed its own proprietary mass mailer, I'm not surprised that there is difficulty with integration.

Antwort von iContact

Hi Patrick! Thank you so much for your great feedback about our customer service team. They truly are a knowledgeable, dedicated, and friendly group of people. It sounds like you are on our iContact Pro platform which offers Salesforce sync. Thank you for the feedback regarding difficulties with this. We are happy to take it into account as we continue to make iContact even better! In the meantime, please don't hesitate to reach out to our support team for further assistance in getting this set up.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

iContact is easy enough to use for our mass email needs, but I feel that it could be better.

Bewertet am 5.4.2018

Vorteile

The new email templates are nice and easy to use once you get the hang of it. The analytics and insights are helpful in gauging how many people are seeing our messages. I also like the ease with which we can add and remove contacts.

Nachteile

The new templates are easier to use than the original email layout, but there are an awful lot of steps in the formatting. I feel like that process could be streamlined. Also, I understand that our account doesn't allow for tons of file storage, but it would be nice if the individual file/asset upload size was a bit bigger. I also think that there could be a more user-friendly way to re-verify contacts. We have over 8,000 contacts we email regularly but the process to re-verify contacts to keep our lists healthy is really confusing.

Antwort von iContact

Thank you so much for taking the time to write this review! We are glad to hear that you have been able to easily add and remove contacts from your account. We understand the importance of being able to manage your contacts with ease, which is why we really appreciate your feedback regarding re-verifying contacts. We respect your desire to maintain a current and healthy list. All of your feedback has been passed along to our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Rebecca
Rebecca
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

iContact Helped Improve Deliverability of our Emails

Bewertet am 20.12.2017

Vorteile

I have been working with the iContact Premier Services team to build a suppression list and implement a reengagement campaign. This is helping our emails reach the inboxes of customers and prospects that had stopped receiving our emails. The Premier Services team has been great to work with and have been so helpful with building and executing strategy.

Nachteile

The new email editor is a big improvement but still feels a bit clunky. I also wish there was an easier way to manage bounces - figure out why contacts are bouncing and resolve the problem.

Antwort von iContact

Thanks for the review, Rebecca! Re-engagement campaigns are an incredible way to boost your deliverability, and we¿re thrilled to hear about your success! Reaching the inbox can be a challenge but we are here to help reach as many of your contacts as possible. Regarding the new email editor, we¿re still making improvements to its functionality and addressing bugs. Thank you for your patience with this process! We¿ll have your Strategic Advisor contact you to review your bounced contacts. There are numerous reasons as to why a contact bounces and different types of bounces, so there are several strategies they could suggest. Thanks again for your time and have a great day!

Jonathan
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Email Marketing Optimization Tool

Bewertet am 27.11.2023

Vorteile

Traditional marketing strategies are tedious, expensive and time consuming. iContact makes it easy to create, customize, send and manage email deliverability.

Nachteile

Unlike alternatives such as Constant Contact, iContact lack website builder tools.

Antwort von iContact

Thank you for your great review. We will pass along your feedback to our product team to help make iContact better!

5 von 594 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

iContact Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iContact.

iContact bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 14,00/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

iContact hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000

iContact unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

iContact unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

iContact kann in folgende Anwendungen integriert werden:

123FormBuilder, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Big Cartel, BigCommerce, Bloom Intelligence, Calendly, ClickFunnels, Copper, Copper, Cyfe, DaySmart Appointments, Digioh, Drupal, Eventbrite, Follow Up Boss, Formstack Forms, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, HubSpot CRM, Jotform, Justuno, Kajabi, Keap, Kickbox Email Verification, Leadpages, LeadsBridge, LiveChat, LiveChat, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nimble, PayPal, Pipedrive, Privy, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, Teachable, Twitter/X, Typeform, Unbounce, Webflow, Wix, WooCommerce, Wufoo, X-Cart, Zapier, Zoho CRM, Zoom Workplace

iContact bietet folgende Optionen für Kundensupport:

FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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