Über iContact

iContact bedient Unternehmen jeder Größe und ermöglicht die Erstellung von E-Mail-Newslettern, RSS-Feeds, Umfragen, Autorespondern und Posts in sozialen Medien. Die Anwendung verfügt über verschiedene Funktionen, die ein Unternehmen benötigt, um seine Kundenliste zu erweitern und Posteingänge erfolgreich zu erreichen.

Bei der Erstellung einer Nachricht können Nutzer*innen eine der vordefinierten Vorlagen von iContact wählen oder eine einzigartige Nachricht mit Hilfe von HTML erstellen. iContact bietet Werkzeuge zur Verwaltung einer wachsenden E-Mail-Liste, die die Verwaltung von Abonnements, Massenuploads für Abonnent*innen und einen Drag-and-drop-Anmeldeformular-Ersteller umfassen.

Zu den weiteren Funktionen zählt auch SpamcheckTM, ein Prüfsystem, das sicherstellt, dass jede E-Mail den Posteingang erreicht. Die Berichterstattungsfunktion verfolgt die Nachrichten in Echtzeit und ermöglicht es den Nutzer*innen, die Marketingergebnisse schnell in Aktion zu sehen, von der Verfolgung des Gesamtverhaltens bis hin zum individuellen Klickverhalten.

Die Social-Media-Funktion ermöglicht es den Nutzer*innen, Nachrichten auf Facebook, Twitter und LinkedIn zu planen. Nutzer*innen können E-Mails mit Social-Share-Buttons versehen und die Reichweite erhöhen sowie ein Anmeldeformular auf Facebook-Seiten einbinden, um bestehende Fans in E-Mail-Kontakte zu verwandeln.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Build a custom layout or choose a design from the customizable template library
A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience
Automation gives users complete control over campaign send times
Learn what works best and what doesn’t with performance reporting
Merge fields
Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von iContact: 67

  • A/B-Tests
  • API
  • Abonnementverwaltung
  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beurteilung-Management
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • CRM
  • Content-Management
  • Demografische Daten
  • Design-Management
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Analytik
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Individuelle Anpassung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Klick-Tracking
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbefragungen
  • Kundensegmentierung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Listen-Management
  • Mailinglisten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Massenversand
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mobiler Zugriff
  • Multivariate Tests
  • Regelbasierter Workflow
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Spam-Blockierung
  • Verhaltens-Tracking
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Alternativen

Mailchimp

4,5
Alternative Nr. 1 zu iContact
Mehr als 15 Millionen Kunden weltweit nutzen MailChimp zum Versenden von Marketing-E-Mails, automatisierten Nachrichten...

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 2 zu iContact
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

emfluence Marketing Platform

4,7
Alternative Nr. 3 zu iContact
Die emfluence Marketingplattform ist eine Lösung für E-Mail-Marketing, Social-Media-Marketing, ein Umfragetool, ein...

User.com

4,6
Alternative Nr. 4 zu iContact
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(530)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du iContact bereits?

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5 von 530 Bewertungen angezeigt
Trevor K.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A Solid Email Platform

Bewertet am 20.12.2017

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and...

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Vorteile

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.

There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.

Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Nachteile

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.

I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Antwort von iContact

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Karen C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Works great for us

Bewertet am 12.2.2020

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased...

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Vorteile

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Nachteile

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Antwort von iContact

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Armand R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Verlagswesen
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

iContact is a solid app for email lists

Bewertet am 26.3.2021

Vorteile

I enjoy using IContact because it does what is set up to do and that is to send bulk emails to prospective buyers. I have been using this app for about 4 months now and the free version is similar to the paid one in the sense that it accomplishes the same but at a lower ratio. I recommend using this app for all those that send bulk emails to their customers.

Nachteile

IContact is a great app because it helps send out mass emails to prospective customers. I just wish that there would be a longer trial period for the free version so that one can determine if they want to commit to the app long term.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

I've used iContact for the last five years.

Bewertet am 5.4.2018

Vorteile

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Nachteile

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Antwort von iContact

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Robert M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

richlee-icontact

Bewertet am 18.1.2021

Overall great experience. Customer support is incredible. You can speak to a rep almost immediately...

Overall great experience. Customer support is incredible. You can speak to a rep almost immediately and they are extremely knowledgeable and more importantly very patient!!

Vorteile

The ease of creating email promotions. Very professional looking.

Nachteile

More email templates for creating promotions.

Antwort von iContact

Hi Robert and thanks for leaving this really great feedback for us. I am glad to hear that you are having a great experience overall. ^CP

5 von 530 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

iContact Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iContact.

iContact bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iContact

iContact hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

iContact unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

iContact unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

iContact kann in folgende Anwendungen integriert werden:

123FormBuilder, AppointmentPlus, Bigcommerce, Cyfe, Drupal, Eventbrite, Facebook, Formstack Forms, HubSpot CRM, Justuno, Keap, LiveChat, Magento Commerce, PayPal, Privy, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SurveyMonkey, Twitter, X-Cart, Zapier, digioh

iContact bietet folgende Optionen für Kundensupport:

FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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