Kickserv

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Über Kickserv
Von Tausenden Serviceprofis erstellt und genutzt. Kickserv bietet ein komplettes Auftrags- und Kundenbeziehungsmanagement (CRM), Planung, Kostenvoranschläge, Terminplanung, mobiler Zugriff, Rechnungsstellung, Versand und mehr. Kickserv synchronisiert auch mit QuickBooks Desktop und Online und Xero, sodass Nutzer keine doppelte Eingabe machen müssen, um Zeit und Geld zu sparen.
Kickserv ist so konzipiert, dass es sich für Klempner, HLK, Computerreparaturen, Elektriker, Handwerker, Teppichreinigung, Landschafts- und Rasenpflege, Zimmermädchen, Schädlingsbekämpfung und viele weitere Branchen eignet. Kickserv hilft bei der Verwaltung von Angeboten und Kostenvoranschlägen, Aufträgen, Terminplanung, Versand, Rechnungsstellung und Aufgaben mit einem gemeinsamen Online-Kalender, in dem du Arbeiten erledigen kannst. Wenn du Quickbooks verwendest, hast du eine nahtlose 2-Wege-Integration ohne Doppeleintrag.
Mit einem Blick können die Nutzer sehen, wie ihr Geschäft läuft. Mit Kickserv sind Leads, Aufträge und Rechnungen auf Knopfdruck verfügbar. Mithilfe der automatisierten Statusanzeigen von Kickserv können die Nutzer ihre Arbeit leicht im Auge behalten. Von dem Abschluss eines Leads und der Verwaltung eines Teams bis hin zum Einziehen von Zahlungen von Kunden – Kickserv hilft Unternehmen mit Tools, die für das gesamte Team einfach zu bedienen sind, reibungslos zu arbeiten.
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- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent functionality and ease of use
Bewertet am 29.11.2018
Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The...
Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.
Vorteile
Kickserv enabled us to scale up the business and offers us excellent tracking for billing, communication, and customer service.
Nachteile
There are no issues or downside for my company.
Antwort von KickServ
Thank you Ted. Your loyalty and willingness to take a moment to give us feedback is worth a lot to us. I hope it also helps others.
Cheers!
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Value for Scheduling/invoicing software
Bewertet am 23.11.2021
Overall, I have been more than satisfied with Kickserv. I initially navigated the platform pretty...
Overall, I have been more than satisfied with Kickserv. I initially navigated the platform pretty easily, along with ample help from the support team. Whenever I experience a problem, I receive help via the chat function from the same customer support members who are quick to provide solutions.
Vorteile
This product makes it easy to store a lot of data for our business including customers, project history, photos of job sites, notes for customers, dispatching crews to jobs, invoicing customers.
Nachteile
We experience some software bugs throughout use, which are often resolved with time. If I delete something on accident, there is not an undo button. If we change an estimate for a customer, there is no easy access to old records of past versions of the estimate unless we duplicate them every time we make a change. This can put us in a situation sometimes we are trying to substantiate claims to contractors about original estimates and the changes we made. Sometimes Kickserv will not work at all for a short period of time while our crews are on jobsites trying to upload photos/information or find their next jobsite, though this fairly rare. I wish there was an option to not allow credit card payments for certain invoices such as our contractors who are much larger jobs. Though, we have worked around this with different options such as sending a PDF instead.
In Betracht gezogene Alternativen
ServiceTitanGründe für den Wechsel zu Kickserv
I did a one hour conference call with the ServiceTitan team and the platform seemed like it would be difficult to learn and was extremely expensive. They promised we would save money with the efficiencies the program would provide, but I just did not see it. Many of the functions they provided were completely unnecessary for our business when considering the cost of their service.Antwort von KickServ
Thank you for taking the time to leave us a review, as well as continuing to support us, Katielynn. If you encounter anymore issues, please don't hesitate to reach out. We will be happy to assist you with resolving any issues.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Lack of response to concerns. Converted us to new platform a day early while open.
Bewertet am 16.2.2017
Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.
1) Our...
Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.
1) Our migration was scheduled for the evening of 2/2/17 but instead was run during the morning.
2) This resulted in us not being able to access our entire database for the entire workday. We lost customers and business as a result.
3) The only response we have gotten from Kickserv is "Sorry about the confusion".
4) Responses to issues about the new platform are not helpful and delayed.
5) Cannot upload certain file-types as attachments (Old SSK allowed anything)
6) Editing estimates does not work correctly
7) There are problems with payment capturing in Kickserv. Kickserv seems to ignore some line items.
8) When asked how to permanently complete tasks for re-occurring jobs, the only response I got was "Let me see if I can explain how to do this one".
9) None of our questions or issues have been resolved.
Vorteile
drag and drop capabilities
Nachteile
Since switching over to the new platform, there are issues with billing and attaching. Customer support is not helpful
Antwort von KickServ
The experience you had with the migration of your account was very unfortunate. Having your system not available during your working hours is a serious issue and we apologize for that error. We did work with your co-worker on the phone to handle the major issue which was mainly getting the sync working successfully again. To acknowledge some of your comments here we currently don't restrict file types. I have requested for your company to send us any file types that seem to not upload. Also, with the issues of editing estimates and capturing certain line items we are not aware of any issues and appreciate any specific feedback on these issues through the normal lines of support at any time. We will clarify with you on what occurred exactly with your earlier question via our support lines of how to complete tasks for re-occurring jobs.
We very much appreciate your loyalty with us and hope we can make up for the disruption to your business as we move forward.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
KickServ Thumbs Up
Bewertet am 22.11.2024
It has been great; KS doesn't let you proceed when adding customers in if something important is...
It has been great; KS doesn't let you proceed when adding customers in if something important is missing, which is excellent.
Vorteile
How easily you can look up your customer, whether by account number, last name, address. You cant go wrong.
Nachteile
At this point I have not come across any snags, and when I do I use the HELP button which is great.
Antwort von KickServ
Hello Beatriz, thank you for leaving us a review. We're so happy that Kickserv has been so easy to use and that the HELP feature has been a good resource. Thank you for choosing Kickserv!
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Very easy to use and many functions
Bewertet am 14.12.2022
Vorteile
The ease of use to quote, schedule, close and invoice jobs is seamless and very easy to learn and teach to our 17 field techs.
Nachteile
We are getting into 200 - 2MM size construction jobs and we find the progress billing feature is not yet available
Kickserv Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Kickserv.F. Welche Preispläne bietet Kickserv an?
Kickserv bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 59,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Kickserv?
Kickserv hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50
F: Welche Sprachen werden von Kickserv unterstützt?
Kickserv unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Kickserv mobile Geräte?
Kickserv unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Kickserv?
Kickserv kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Customer Lobby, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Podium, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Kickserv an?
Kickserv bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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