
Kickserv
Über Kickserv
Von Tausenden Serviceprofis erstellt und genutzt. Kickserv bietet ein komplettes Auftrags- und Kundenbeziehungsmanagement (CRM), Planung, Kostenvoranschläge, Terminplanung, mobiler Zugriff, Rechnungsstellung, Versand und mehr. Kickserv synchronisiert auch mit QuickBooks Desktop und Online und Xero, sodass Nutzer keine doppelte Eingabe machen müssen, um Zeit und Geld zu sparen.
Kickserv ist so konzipiert, dass es sich für Klempner, HLK, Computerreparaturen, Elektriker, Handwerker, Teppichreinigung, Landschafts- und Rasenpflege, Zimmermädchen, Schädlingsbekämpfung und viele weitere Branchen eignet. Kickserv hilft bei der Verwaltung von Angeboten und Kostenvoranschlägen, Aufträgen, Terminplanung, Versand, Rechnungsstellung und Aufgaben mit einem gemeinsamen Online-Kalender, in dem du Arbeiten erledigen kannst. Wenn du Quickbooks verwendest, hast du eine nahtlose 2-Wege-Integration ohne Doppeleintrag.
Mit einem Blick können die Nutzer sehen, wie ihr Geschäft läuft. Mit Kickserv sind Leads, Aufträge und Rechnungen auf Knopfdruck verfügbar. Mithilfe der automatisierten Statusanzeigen von Kickserv können die Nutzer ihre Arbeit leicht im Auge behalten. Von dem Abschluss eines Leads und der Verwaltung eines Teams bis hin zum Einziehen von Zahlungen von Kunden – Kickserv hilft Unternehmen mit Tools, die für das gesamte Team einfach zu bedienen sind, reibungslos zu arbeiten.
Preisoptionen ab:
$ 31,00/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Kickserv
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
$ 31,00/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Kickserv
Bilder







Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Kickserv: 89
Alternativen
Jobber

Arborgold

QuickBooks Online Advanced

FieldEdge

Nutzerbewertungen
Hast du Kickserv bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent functionality and ease of use
Bewertet am 29.11.2018
Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The...
Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.
Vorteile
Kickserv enabled us to scale up the business and offers us excellent tracking for billing, communication, and customer service.
Nachteile
There are no issues or downside for my company.
Antwort von Kickserv
Thank you Ted. Your loyalty and willingness to take a moment to give us feedback is worth a lot to us. I hope it also helps others.
Cheers!
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Software
Bewertet am 30.4.2022
I am a lot more comfortable with the software now. However, in the beginning I used customer...
I am a lot more comfortable with the software now. However, in the beginning I used customer support A LOT. They were always prompt and helpful, which is a treat when learning a new software.
Vorteile
I love the ease of use and the ability to create a customer account and follow it through from the iniital contact, scheduling an estimate and the actual work itself, keeping track of payments, keeping track of customer services/purchases , downloading customer job information and sending out receipts. For me, who does not a very good memory, the reminder notes is paramount. I refer to them multiple times during a job and these notes have saved me many times because I do a lot of followup and the ability to pull up each day's followup notes is just great. I don't generally tend to miss a beat with my customer service - all because of Kickserv!!
Nachteile
The only think I can think of, based on what I use, is being able to get to the Reminder section as quickly as I want to. If I am in the Job section, I have to go back to the customer name and then go to the Reminder section. Not a BIG deal, just a little glitch.
Antwort von KickServ
Another satisfied customer of Kickserv. I agree with the use of the reminders. I have so much to remember and the reminder of notes is a great way to never miss task or a follow-up. Thank you Linda.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Lack of response to concerns. Converted us to new platform a day early while open.
Bewertet am 16.2.2017
Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.
1) Our...
Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.
1) Our migration was scheduled for the evening of 2/2/17 but instead was run during the morning.
2) This resulted in us not being able to access our entire database for the entire workday. We lost customers and business as a result.
3) The only response we have gotten from Kickserv is "Sorry about the confusion".
4) Responses to issues about the new platform are not helpful and delayed.
5) Cannot upload certain file-types as attachments (Old SSK allowed anything)
6) Editing estimates does not work correctly
7) There are problems with payment capturing in Kickserv. Kickserv seems to ignore some line items.
8) When asked how to permanently complete tasks for re-occurring jobs, the only response I got was "Let me see if I can explain how to do this one".
9) None of our questions or issues have been resolved.
Vorteile
drag and drop capabilities
Nachteile
Since switching over to the new platform, there are issues with billing and attaching. Customer support is not helpful
Antwort von Kickserv
The experience you had with the migration of your account was very unfortunate. Having your system not available during your working hours is a serious issue and we apologize for that error. We did work with your co-worker on the phone to handle the major issue which was mainly getting the sync working successfully again. To acknowledge some of your comments here we currently don't restrict file types. I have requested for your company to send us any file types that seem to not upload. Also, with the issues of editing estimates and capturing certain line items we are not aware of any issues and appreciate any specific feedback on these issues through the normal lines of support at any time. We will clarify with you on what occurred exactly with your earlier question via our support lines of how to complete tasks for re-occurring jobs.
We very much appreciate your loyalty with us and hope we can make up for the disruption to your business as we move forward.
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple, affordable work managment software
Bewertet am 25.4.2022
I tested several work order managment products before choosing Kickserv as my platfoem. Makes...
I tested several work order managment products before choosing Kickserv as my platfoem. Makes scheduling, timecards, and customer history a non headache for me and my business. Totally love the product!!
Vorteile
Kickserv is great for customer managment. Easily see past and future work orders for all customers. Love the ability to add attachments to customer profile and work orders. Great database.
Nachteile
I have no dislikes. I would like to have the ability to select which items are shared per work order via the customer portal.
Antwort von KickServ
Hey Braeden, 10/10, all the stars, and no dislikes! We are grateful for the review.
We are glad to hear that you love our product and that Kickserv is meeting your expectations.
When you have some time send me an email at [email protected] so that I can get some more information about your request and we can submit it to our product team as a feature request!
Thank you again for your review and for being a part of the Kickserv family.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Home Elevators & Lift Product LLC
Bewertet am 22.3.2022
Customer service is the best that I have seen in along time. very helpful and knowledgeable. Return...
Customer service is the best that I have seen in along time. very helpful and knowledgeable. Return calls right away.
Vorteile
Opportunity, calendar, scheduling, workforce,
Nachteile
getting the employees on the app. with setup user names and passwords
In Betracht gezogene Alternativen
QuickBooks Online AdvancedGründe für den Wechsel zu Kickserv
was recommended by an employee.Antwort von KickServ
Hello Deby,
Thank you for your review!
We are glad to hear that Kickserv is meeting your needs and expectations.
We have to agree with you that our customer service is one of the best out there.
I would love to have the opportunity to speak to you about what you are experiencing with the app, user names and passwords. You can reach me directly at [email protected]
Thank you for taking the time to leave us a review and for being a part of the Kickserv family!
Kickserv Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Kickserv.F. Welche Preispläne bietet Kickserv an?
Kickserv bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 31,00/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Kickserv?
Kickserv hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50
F: Welche Sprachen werden von Kickserv unterstützt?
Kickserv unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Kickserv mobile Geräte?
Kickserv unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Kickserv?
Kickserv kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dropbox Business, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Xero
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Kickserv an?
Kickserv bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Kickserv gefundenen Softwarekategorien an.
- CRM-Systeme
- Field Service Management Software
- Personaleinsatzplanung Software
- Terminplaner Software
- Software für die Disposition von Wartungspersonal
- Unternehmensführung Software
- Dienstplan Software & Schichtplaner
- SHK Software (Sanitär, Heizung, Klima & Lüftung)
- Planungssoftware
- Außendienst Software
- Kalender Software
- Auftragsmanagement Software
- Haushaltsservice Software
- Sanitär Software
- Elektriker Software
- GaLaBau Software