Convoso

Convoso

Konvertiere mehr Leads in kürzerer Zeit!

4.6/5 (14 Bewertungen)

Convoso Übersicht

Was ist Convoso?

Convoso bietet die weltweit erste All-in-One-Software mit Gamification-Funktionen für Kontaktcenter. Diese Cloud-/Browser-basierte Software ist mit zahlreichen vollständig integrierten Anwendungen ausgestattet, die den gesamten Betrieb in allen Arten von Kontaktcentern (Inbound, Outbound, Blended) unterstützen. Mit dieser All-in-One-Plattform setzt du dein Unternehmen an die Spitze der Innovation und Produktivität, indem du Gamification (spielähnliche Mechanismen) einsetzt, die dein Team motivieren, die KPIs deines Unternehmens einzuhalten und zu übertreffen. Ranglisten, Punktesysteme und benutzerdefinierte Avatare kommen zum Einsatz, um das Engagement zu erhöhen. Die Lösungen von Convoso optimieren den Wert, den dein Betrieb mit jeder Funktion erzielt, um eine maximale Amortisierung zu erzielen. Convoso hebt sich von anderen Kontaktcenter-Lösungen ab und stellt sicher, dass die Interaktionen mit Kunden nicht zu einer Lösung führen, sondern auch eine angenehme Erfahrung für sowohl Kunden als auch Mitarbeiter darstellen. Unabhängig davon, ob du integrierte Anwendungen verwendest oder eine einfache Integration in andere Systeme benötigst – diese End-to-End-Plattform ist so konzipiert, dass dein Betrieb die wichtigsten Inbound- und Outbound-Call/Kontaktcenter-Tools in einem einzigen, benutzerfreundlichen Arbeitsbereich verfügbar sind.

Convoso Übersicht

Preis

Beginnt ab
90,00 $/Monat

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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Convoso Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Convoso Screenshot: Agent dashboard
Convoso Screenshot: Agent dashboard Convoso Screenshot: Real-time admin dashboard Convoso Screenshot: Admin system overview dashboard Convoso Screenshot: Agent gamification KPI dashboard Convoso Screenshot: Agent test stats and KPI dashboard Convoso Screenshot: Custom report - pie chart view Convoso Screenshot: Agent live call dashboard Convoso Screenshot: Agent contact timeline/ interaction history view Convoso Screenshot: Admin panel: customizable lead form field layout Convoso Screenshot: View of agent text/SMS customer outreach

Convoso Bewertungen

Convoso Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6
/
5 14 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
10

Sehr gut
3

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8
Funktionen
4.7
Bedienkomfort
4.7
Kundenbetreuung
4.9
93% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

A Friendly user software

I have great experience with convoso.


Mit Google übersetzen
Imelda C.

Contact Center VOIP and dialer for inbound or outbound calls


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Holly D.

Convoso's system and team are amazing! They take care and consideration of their customers...

We have EVERYTHING I believe! This system was built in such a way that you can add or remove features your team needs as it grows. I am really impressed with he fact that you all really listen to what the customer needs and make changes on a global level when you find a helpful fix for 1 client and make it available for all.


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Verifizierter Rezensent

This should be your first Dialer!

We ended up going with a different product. That being said, if the connectivity issue had been resolved this is the platform we would use today. Use this first and if it works on your network never go anywhere else.


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Verifizierter Rezensent

An excellent piece of software that has lead to increased productivity and leads using...


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Verifizierter Rezensent
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
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A Friendly user software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I have great experience with convoso.

Vorteile

What I like the most about the convoso is its very easy to used , we were not having any problems in contacting our clients since it is reliable and options were given and can easily to be found. The dialer itself has an option to save your callbacks and remind you when to call your prospect , it has. Also a call history where you can track some previous calls and we have not experience any issues of the dialer at all. I highly recommend to used the dialer in taking calls especially for an outbound campaign account since this will be a big help to be more productive in your business.

Nachteile

The software designed is almost perfect but when its not meeting the required speed of your internet connection for some reason the dialer will automatically in force-paused until you have the right speed.

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Antwort von Convoso

We're pleased to know that you are benefiting from using Convoso and we are very grateful to have such loyal customers such as yourself! Thank you for entrusting us with the care of your marketing campaigns and all of us here at Convoso look forward to continuing your success with our platform.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Imelda C.
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Contact Center VOIP and dialer for inbound or outbound calls

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.2.2019
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

If you have a contact center with more than 10 agents, this is a good dialer to use. It has a good quality of voice. You can customize the disposition based on recyclables or non recyclable leads. Calls come in smooth most of the time and wait time is just right. It is easy to use and since its a web based tool, just log in at any browser, hit availability and you are good to go. Forms when filled up are saved automatically. Caller id also works on inbound calls.

Nachteile

There would be times that you might be waiting 5 minutes or more for the next call, it seems that calls not coming through even if you are available. It means that the browser might have frozen, you need to logout and log in. However, if you log in it might say that you still have an active session, you need to clear browser and cache in order to log in and use the tool again. There would also be times that there's a delay. You might hear a phone call ending , you just need to click reconnect. There may be times that you can not hear anything on the line. It may depend on connection.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Holly D.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Convoso's system and team are amazing! They take care and consideration of their customers needs

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.9.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

We have EVERYTHING I believe! This system was built in such a way that you can add or remove features your team needs as it grows. I am really impressed with he fact that you all really listen to what the customer needs and make changes on a global level when you find a helpful fix for 1 client and make it available for all.

Vorteile

I love how flexible the system is and that a lot of changes don't require an engineering background to apply. Their team walked us through the custom features and reports we needed and made themselves available the days we launched in order to help troubleshoot. This team really goes above and beyond for customers needing custom fields. If the changes look like a good fit they instantly make them available to ALL current users as well!!

Nachteile

There is a slight learning curve like with any new software so be patient because on day 2 when it all clicks you will be so thankful! Everything is liked, but some of the reports could be combined due to the ability to customize further to meet your specific kpi needs.

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Antwort von Convoso

Holly, thank you so much for the kind words. It has been an absolute pleasure working with you and the entire team at Car Guardian. Our goal at Convoso is to provide a platform that is easy-to-use yet flexible to meet the requirements of every type of business and your review is another validation that we're on the right path. Thank you once again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Versicherung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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This should be your first Dialer!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We ended up going with a different product. That being said, if the connectivity issue had been resolved this is the platform we would use today. Use this first and if it works on your network never go anywhere else.

Vorteile

This system is so easy to use and so easy to administer. Support is quick to help answer questions or implement new features.

Nachteile

Recording quality for us was low and there were several connectivity issues. After replacing most of our network hardware we had to discontinue use and go with a different provider. There have been no issues with the new provider but I wish I had the Convoso ease of use and interface back.

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Antwort von Convoso

We understand that connectivity issues can be extremely frustrating. While we don't know what happened here as no company information was provided, we wouldn't be able to provide the level of service we have for the past 13+ years if we were experiencing connectivity issues that went unsolved. However, we understand that for one reason or another you experienced them and appreciate your feedback.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Verifizierter Rezensent
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

An excellent piece of software that has lead to increased productivity and leads using automation.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The number of leads that get generated and converted after using this software has been astronomical. It's lead to very large gains & has become an integral piece of software to our company.

Nachteile

The program feels perfected at this point and so cons are nearly non-existent. We love the clean and intuitive UI & we love the way reports get exported in a timely manner. The only inconvenience we experience at times are network related & they are so rare we barely notice.

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Antwort von Convoso

Thank you so much for the kind words. We're happy to hear how Convoso has lead to very large gains for you and will continue to do everything we can to keep it that way. We're always striving to be 100% error-free and know that we are on top of it whenever you do experience any network issues.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Nutzerempfehlung
9.5/10
Basierend auf 14 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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Convoso Preis

Convoso Preis

Beginnt ab
90,00 $/Monat
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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Basierend auf 14 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Convoso Funktionen

Convoso Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kontakt-Historie
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.7/5
Basierend auf 14 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Convoso Häufig gestellte Fragen

Convoso Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Convoso.

F. Welche Preispläne bietet Convoso an?

Convoso bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 90,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Convoso?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Convoso

F. Wer sind die typischen Nutzer von Convoso?

Convoso hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Convoso unterstützt?

Convoso unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Convoso an?

Convoso hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Convoso mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Convoso unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Convoso?

Convoso kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Salesforce Sales Cloud, VICIdial

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Convoso an?

Convoso bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support