Convoso

Convoso

Konvertiere mehr Leads in kürzerer Zeit!

4.6/5 (14 Bewertungen)

Convoso Übersicht

Convoso bietet die weltweit erste All-in-One-Software mit Gamification-Funktionen für Kontaktcenter. Diese Cloud-/Browser-basierte Software ist mit zahlreichen vollständig integrierten Anwendungen ausgestattet, die den gesamten Betrieb in allen Arten von Kontaktcentern (Inbound, Outbound, Blended) unterstützen. Mit dieser All-in-One-Plattform setzt du dein Unternehmen an die Spitze der Innovation und Produktivität, indem du Gamification (spielähnliche Mechanismen) einsetzt, die dein Team motivieren, die KPIs deines Unternehmens einzuhalten und zu übertreffen. Ranglisten, Punktesysteme und benutzerdefinierte Avatare kommen zum Einsatz, um das Engagement zu erhöhen. Die Lösungen von Convoso optimieren den Wert, den dein Betrieb mit jeder Funktion erzielt, um eine maximale Amortisierung zu erzielen.

Convoso hebt sich von anderen Kontaktcenter-Lösungen ab und stellt sicher, dass die Interaktionen mit Kunden nicht zu einer Lösung führen, sondern auch eine angenehme Erfahrung für sowohl Kunden als auch Mitarbeiter darstellen. Unabhängig davon, ob du integrierte Anwendungen verwendest oder eine einfache Integration in andere Systeme benötigst – diese End-to-End-Plattform ist so konzipiert, dass dein Betrieb die wichtigsten Inbound- und Outbound-Call/Kontaktcenter-Tools in einem einzigen, benutzerfreundlichen Arbeitsbereich verfügbar sind.

Preis

Beginnt ab
90,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Convoso Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6/5
93% Positive Bewertungen
10
Ausgezeichnet
3
Sehr gut
1
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

A Friendly user software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I have great experience with convoso.

Vorteile

What I like the most about the convoso is its very easy to used , we were not having any problems in contacting our clients since it is reliable and options were given and can easily to be found. The dialer itself has an option to save your callbacks and remind you when to call your prospect , it has. Also a call history where you can track some previous calls and we have not experience any issues of the dialer at all. I highly recommend to used the dialer in taking calls especially for an outbound campaign account since this will be a big help to be more productive in your business.

Nachteile

The software designed is almost perfect but when its not meeting the required speed of your internet connection for some reason the dialer will automatically in force-paused until you have the right speed.

Antwort von Convoso

We're pleased to know that you are benefiting from using Convoso and we are very grateful to have such loyal customers such as yourself! Thank you for entrusting us with the care of your marketing campaigns and all of us here at Convoso look forward to continuing your success with our platform.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Imelda C.
Mit Google übersetzen

Contact Center VOIP and dialer for inbound or outbound calls

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.2.2019
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

If you have a contact center with more than 10 agents, this is a good dialer to use. It has a good quality of voice. You can customize the disposition based on recyclables or non recyclable leads. Calls come in smooth most of the time and wait time is just right. It is easy to use and since its a web based tool, just log in at any browser, hit availability and you are good to go. Forms when filled up are saved automatically. Caller id also works on inbound calls.

Nachteile

There would be times that you might be waiting 5 minutes or more for the next call, it seems that calls not coming through even if you are available. It means that the browser might have frozen, you need to logout and log in. However, if you log in it might say that you still have an active session, you need to clear browser and cache in order to log in and use the tool again. There would also be times that there's a delay. You might hear a phone call ending , you just need to click reconnect. There may be times that you can not hear anything on the line. It may depend on connection.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Holly D.
Mit Google übersetzen

Convoso's system and team are amazing! They take care and consideration of their customers needs

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.9.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

We have EVERYTHING I believe! This system was built in such a way that you can add or remove features your team needs as it grows. I am really impressed with he fact that you all really listen to what the customer needs and make changes on a global level when you find a helpful fix for 1 client and make it available for all.

Vorteile

I love how flexible the system is and that a lot of changes don't require an engineering background to apply. Their team walked us through the custom features and reports we needed and made themselves available the days we launched in order to help troubleshoot. This team really goes above and beyond for customers needing custom fields. If the changes look like a good fit they instantly make them available to ALL current users as well!!

Nachteile

There is a slight learning curve like with any new software so be patient because on day 2 when it all clicks you will be so thankful! Everything is liked, but some of the reports could be combined due to the ability to customize further to meet your specific kpi needs.

Antwort von Convoso

Holly, thank you so much for the kind words. It has been an absolute pleasure working with you and the entire team at Car Guardian. Our goal at Convoso is to provide a platform that is easy-to-use yet flexible to meet the requirements of every type of business and your review is another validation that we're on the right path. Thank you once again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verified Reviewer
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An excellent piece of software that has lead to increased productivity and leads using automation.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The number of leads that get generated and converted after using this software has been astronomical. It's lead to very large gains & has become an integral piece of software to our company.

Nachteile

The program feels perfected at this point and so cons are nearly non-existent. We love the clean and intuitive UI & we love the way reports get exported in a timely manner. The only inconvenience we experience at times are network related & they are so rare we barely notice.

Antwort von Convoso

Thank you so much for the kind words. We're happy to hear how Convoso has lead to very large gains for you and will continue to do everything we can to keep it that way. We're always striving to be 100% error-free and know that we are on top of it whenever you do experience any network issues.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Marissa B.
Mit Google übersetzen

Excellent

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 5.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

List life, easy to use, no external softphones, amazing support! Customer rep is the best! She works with you, reaches out to you to help optimize your account. She is always there! Thats one of the best benefits you can get with any software.

Vorteile

What I like about this software most is the list life. My call lists lasts a lot longer with Convoso. Also, the dial threshold's. That really helps control your data. Reporting is amazing and the customize able dash board is awesome as well!

Nachteile

Having to remove the call list from each drip before deleting it, not being able to re disposition a lead from the admin side.

Antwort von Convoso

We're happy to know that the account optimization with Jennifer has made a difference to your contact rate and will be sure to share the kind words with her and the rest of our team. We have also taken note of your feature requests and both will be implemented shortly. Thank you again for choosing Convoso!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

Convoso Preis

Beginnt ab
90,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Convoso Funktionen

  • API
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Echtzeitüberwachung
  • Kontakt-Historie
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Workflow-Management

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Chat
  • E-Mail-Integration
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Priorisierung
  • Social-Media-Integration
  • Sofortnachrichten
  • Ticket-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Wissensdatenbank
  • Überwachung

Convoso Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Convoso.

F. Welche Preispläne bietet Convoso an?

Convoso bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 90,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Convoso?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Convoso

F. Wer sind die typischen Nutzer von Convoso?

Convoso hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Convoso unterstützt?

Convoso unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Convoso an?

Convoso hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Convoso mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Convoso unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Convoso?

Convoso kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Salesforce Sales Cloud

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Convoso an?

Convoso bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support