Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Pardot: B2B Marketing Automation auf dem laut Hersteller führenden CRM. Mit Pardot können Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten, um Leads zu finden und zu fördern, mehr Geschäfte abzuschließen und die Kapitalrendite zu maximieren.
Das Lead-Management von Pardot bietet CRM-Integration, E-Mail-Marketing, Lead-Pflege, Lead-Scoring und ROI-Berichterstattung, damit Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten können, um Vertriebsleads zu generieren und zu qualifizieren, Verkaufszyklen zu verkürzen und den Marketing-ROI zu verfolgen.
Verfolge alle Interaktionen von Interessenten auf deiner Website, von Downloads bis hin zu Seitenaufrufen, und bewerte die potenziellen Kund*innen anhand von dir festgelegten Parametern. Mit automatisierter Lead-Pflege und Echtzeit-Verkaufswarnungen haben deine Vertriebsmitarbeiter*innen mehr Zeit für andere Dinge. So können sie ihre Zeit priorisieren. Messe dann den wahren ROI deiner Marketingaktivitäten mit Closed-Loop-Berichterstattung.
Beschleunige die Pipeline, steigere deinen Umsatz und passe Marketing und Vertrieb mit der Marketingautomatisierung von Pardot an.
Für weitere Informationen rufe die Website des Herstellers auf.
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Less Annoying CRM
Constant Contact
Intercom
Campaigner
Nutzerbewertungen
Hast du Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Pardot delivers on promises
Bewertet am 29.9.2020
Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a...
Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.
Vorteile
The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.
Nachteile
There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.
Warum Salesforce Marketing Cloud Account Engagement gewählt wurde
Greater functionality and alignment with SalesforceZuvor genutzte Software
ActiveCampaignGründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Alignment with Salesforce- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Boosting a business with Pardot
Bewertet am 19.7.2022
Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with...
Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.
Vorteile
I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.
Nachteile
Pardot is quite expensive and really advance to manage.
Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
I found Pardot to be more advanced than other platforms in terms of functionality, marketing campaign and automation tools.- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Poor customer support. Uphill integration.
Bewertet am 2.6.2023
Vorteile
It is a tool with a great potential for lead management and cross selling actions.
Nachteile
Integration with systems and importing data bases is basically impossible, even with IT support. Salesforce Sales is part of the struggle.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Pardot Helps us Treat Each Donor as an Individual
Bewertet am 7.12.2019
Before, we were treating email like it was direct mail. Just send out a high enough quantity and...
Before, we were treating email like it was direct mail. Just send out a high enough quantity and you’ll get enough donations. However, this was treating our donors as pocketbooks and not individuals with unique interests and hearts. Using Pardot means we can tailor what we share to each individual and tell a story they can relate to. Transformational rather than transactional. Donations have increased but that’s a byproduct of involving unique people in the story of our organization. Once you learn the UI, it’s very simple to use as long as you have even a bit of html and css experience or if someone on your team has made some great templates. We love the reporting on the individual level and the integration with Salesforce.
Vorteile
We love engagement studio and how easy it is to build out automated campaigns and dynamic lists. The ease of automation has meant less time spent uploading csv’s and more time developing great content.
Nachteile
We wish it had a drag and drop editor. Not everyone on our team can code and it makes it difficult when we have a heavy season for deploys. The good news is, they’ve announced a beautiful drag and drop editor for the 20 winter release.
Warum Salesforce Marketing Cloud Account Engagement gewählt wurde
The direct integration with Salesforce and wanting more ability with automation responding to individuals engagement with us online.Zuvor genutzte Software
Campaign Monitor by MarigoldGründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
The direct integration with Salesforce and the sheer quantity of things that Pardot can do in making a unique experience for each of our donors.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great Marketing Automation platform
Bewertet am 27.7.2019
My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send...
My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send marketing and sales emails to our customers and prospects and this tool never fails me.
Vorteile
I love Pardot and if I need to tell you what I like most about it then I must say their customer support team, yes I like this most because their customer support team is very active and responsive, they available 24*7 to help the customers and this is the best thing that I like most about it.
Nachteile
There is one thing that I would like to highlight that I like least about it and that is its high cost, yes Pardot is a little bit expensive compared to other marketing automation tool but on the other hand, I must say that it is worth to spend on it.
In Betracht gezogene Alternativen
Zoho CRMGründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
I choose Pardot over Zoho because of its amazing customer support.Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.F. Welche Preispläne bietet Salesforce Marketing Cloud Account Engagement an?
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 1 250,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt?
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Salesforce Marketing Cloud Account Engagement mobile Geräte?
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter/X, UserVoice, Webex Suite, Wistia
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Salesforce Marketing Cloud Account Engagement an?
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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