Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce B2B-Marketing-Automation für Marketing und Vertrieb

Über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Pardot: B2B Marketing Automation auf dem laut Hersteller führenden CRM. Mit Pardot können Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten, um Leads zu finden und zu fördern, mehr Geschäfte abzuschließen und die Kapitalrendite zu maximieren.

Das Lead-Management von Pardot bietet CRM-Integration, E-Mail-Marketing, Lead-Pflege, Lead-Scoring und ROI-Berichterstattung, damit Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten können, um Vertriebsleads zu generieren und zu qualifizieren, Verkaufszyklen zu verkürzen und den Marketing-ROI zu verfolgen.

Verfolge alle Interaktionen von Interessenten auf deiner Website, von Downloads bis hin zu Seitenaufrufen, und bewerte die potenziellen Kund*innen anhand von dir festgelegten Parametern. Mit automatisierter Lead-Pflege und Echtzeit-Verkaufswarnungen haben deine Vertriebsmitarbeiter*innen mehr Zeit für andere Dinge. So können sie ihre Zeit priorisieren. Messe dann den wahren ROI deiner Marketingaktivitäten mit Closed-Loop-Berichterstattung.

Beschleunige die Pipeline, steigere deinen Umsatz und passe Marketing und Vertrieb mit der Marketingautomatisierung von Pardot an.

Für weitere Informationen rufe die Website des Herstellers auf.


Bilder

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 6
10 weitere anzeigen
Videos zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Videos zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Videos zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Videos zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 6

Du bist nicht sicher, ob Salesforce Marketing Cloud Account Engagement das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1 (638)
VS.

Startpreis

$ 1 250,00
Monat
$ 15,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

114
69

Integrationen

23
11

Bedienkomfort

3,8 (638)
4,9 (577)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,8 (638)
4,9 (577)

Kundenservice

3,9 (638)
4,9 (577)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Less Annoying CRM

4,8
Nr. 1 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Einfacher Customer-Relationship-Manager für kleine Unternehmen. Verfolge Leads, verwalte Kontaktinformationen und...

Constant Contact

4,3
Nr. 2 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Die E-Mail verbindet Dich mit Menschen, Email-Marketing-Software hilft Dir, die Antworten Deines Publikums zu verstehen,...

Intercom

4,5
Nr. 3 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Intercom ist die erste Conversational-Relationship-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, über eine einheitliche...

Campaigner

4,2
Nr. 4 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
StreamSend ist eine einfache und kostengünstige E-Mail-Marketinglösung. Das Tool bietet eine umfassende und kostengünsti...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(638)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,9/5

Hast du Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 638 Bewertungen
Garrett
Garrett
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fast, Easy, and Powerful Marketing Automation

Bewertet am 7.8.2018

I have used Pardot at three different companies now and I love it. It's been one of my most...

I have used Pardot at three different companies now and I love it. It's been one of my most reliable and useful tools in my Marketing Stack over the years and it's continued to get better thanks to the aggressive roadmap put in place by Salesforce. Great for business ranging from small business up to Enterprise.

Vorteile

The number one thing that I love about Pardot is how easy it is to use. If you're on a small marketing team, one person can easily handle the system. If you have a larger team, the functionality scales extremely well - and you can bring in as many users as you need into the system without needing to pay for any additional seats.

The software is extremely consistent and reliable. Pages load quickly and properly. The WYSIWYG editor for emails is awesome! The amount of automation you can do in Pardot is fantastic - especially with their more recent addition of repeating automations and drip programs.

Awesome update releases thanks to being a Salesforce product.

Nachteile

The positioning of all of the various functionality can be a little confusing at times. There are a LOT of menu items that lead to the various different features. Some cleanup/re-organization of these might help new users.

The out-of-the-box Marketing templates, while serviceable, could use a reboot. For a startup they're likely sufficient, but if you're running a lot of email campaigns you might want to invest in having a developer custom-build a modular email template for your ongoing use.

The built-in mail testing using Litmus is terrible. Often half of the renderings fail to load, and a number of the renderings included are not super relevant any more. I actually never use this feature any more as I prefer to send test emails to an actual mail client rather than trust the renderings.

JOHN
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Pardot is perfect for marketing from Salesforce CRM

Bewertet am 13.12.2019

Overall its been a good experience (if you / your client doesnt mind the cost of using it). If...

Overall its been a good experience (if you / your client doesnt mind the cost of using it). If choosing to use Pardot, ALL Salesforce CRM licences need to upgraded to the highest cost level (Enterprise), even if its only small teams / individual groups that require the Pardot element. This seems a bit unfair.

Vorteile

It's a perfect 'marketing output' tool for Salesforce, which has been adapted to natively fit without having to use 3rd party marketplace plugins for marketing output. Pardot has been a gamechanger for outputting Marketing directly from Salesforce.

Nachteile

It doesnt integrate Social Media management (scheduling, Ads, etc.) - so you still need to use a Social Media tool such as hootsuite. So, while it's the most 'integrated marketing tool' for Salesforce, it's not a complete integrated marketing solution.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

The environment we deployed Pardot was a Salesforce client, thus it didn't make sense to use any other 'marketing tool', as it would have meant lots of integration patches / glue.
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Bite the bullet and invest in a better tool

Bewertet am 12.12.2019

Horrific. Would never migrate to this tool again and wouldn't recommend to anyone.

Horrific. Would never migrate to this tool again and wouldn't recommend to anyone.

Vorteile

Perhaps "simplicity" is one way to put a positive spin on this review. For any Marketing Ops professional who wants to build anything above and beyond Pardot's pre-built functionality -- Good luck. Maybe the simplicity is good for a very small organization, but in that same vein the price point would be nowhere near worth it.

Nachteile

Filter logic is absolutely miserable. There is no Boolean logic in the tool (going back to my point on "simplicity"), which is horrific for building out any type of complex filters for segments. There are even character limits on how much you can enter in one argument field. So, think about if you have to build out a segment to compile all leads from Europe and write out each country.... you would need to split the arguments into 15 or more "or" statements to account for each value. Also, everything is a drop down -- no free text entries for search -- so good luck sifting through 400 different values for a single Salesforce field. This is one seemingly minor example but is a great representation of how overly limited the tool is as a whole. Also their proclaimed "one-to-one" sync with Salesforce is a joke. There is always mismatched or missing data that doesn't align when boiled down into a report.

Irina
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentliche Sicherheit
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

DNV GL US team member's review

Bewertet am 29.1.2021

Pardot is a Salesforce Marketing extension, and I really liked to use both applications. There are...

Pardot is a Salesforce Marketing extension, and I really liked to use both applications. There are different API connectors that can be used to integrate other software I use, like webinar software.

Vorteile

Easy to send emails and track activity. Reporting is very easy with all important data right on the dashboard and on the campaign canvas.

Nachteile

Possibly, templates can be created and WYSIWYG editor used, but we programmed emails in html, which was really time consuming.

Joshua
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Integrates well with Salesforce but lacks features of competitors

Bewertet am 26.4.2022

Vorteile

The fact that it integrates natively with Salesforce is Pardot's best feature. The engagement studio automation product is great as well, making it really easy to create drip campaigns and other conditional flows.

Nachteile

The email builder is 10 years behind competitor's builders. To get things to behave, you have to code emails in html. The WYSIWG builder is poor, but asset management of images and files is even worse. Competitors like MailChimp and ActiveCampaign have much better platforms for designing beautiful, responsive emails.

5 von 638 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 1 250,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BriteVerify, Data.com Contacts, Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, NetSuite CRM, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter/X, UserVoice, Webex, Wistia

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Salesforce Marketing Cloud Account Engagement gefundenen Softwarekategorien an.