
Pardot
Über Pardot
Pardot: B2B Marketing Automation auf dem laut Hersteller führenden CRM. Mit Pardot können Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten, um Leads zu finden und zu fördern, mehr Geschäfte abzuschließen und die Kapitalrendite zu maximieren.
Das Lead-Management von Pardot bietet CRM-Integration, E-Mail-Marketing, Lead-Pflege, Lead-Scoring und ROI-Berichterstattung, damit Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten können, um Vertriebsleads zu generieren und zu qualifizieren, Verkaufszyklen zu verkürzen und den Marketing-ROI zu verfolgen.
Verfolge alle Interaktionen von Interessenten auf deiner Website, von Downloads bis hin zu Seitenaufrufen, und bewerte die potenziellen Kund*innen anhand von dir festgelegten Parametern. Mit automatisierter Lead-Pflege und Echtzeit-Verkaufswarnungen haben deine Vertriebsmitarbeiter*innen mehr Zeit für andere Dinge. So können sie ihre Zeit priorisieren. Messe dann den wahren ROI deiner Marketingaktivitäten mit Closed-Loop-Berichterstattung.
Beschleunige die Pipeline, steigere deinen Umsatz und passe Marketing und Vertrieb mit der Marketingautomatisierung von Pardot an.
Für weitere Informationen rufe die Website des Herstellers auf.
Preisoptionen ab:
$ 1 250,00/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Pardot
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Australien, Kanada, China, Vereinigtes Königreich, Indien, Vereinigte Staaten und 1 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
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$ 1 250,00/Monat
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Die 5 Top-Alternativen zu Pardot
Bilder






Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Pardot: 105
Alternativen
HubSpot Marketing Hub

Marketo Engage

Mailchimp

Salesforce Marketing Cloud

Nutzerbewertungen
Hast du Pardot bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best marketing automation tool if you use Salesforce CRM
Bewertet am 9.6.2022
On the whole, my experience with Pardot has been a pleasant one, and I'd suggest it to others. A...
On the whole, my experience with Pardot has been a pleasant one, and I'd suggest it to others. A fantastic tool for us, it has helped us create new leads, move prospects through the sales funnel in an automated method, and so on and so forth It's been fantastic for us, and I enjoy the creative aspect of automating processes. Make sure you know that it's not all rainbows and butterflies. We overestimated how long each project would take to complete.
Vorteile
The lead deck feature provides us with real-time information on the activities of our prospects. Customer service is excellent. It's simple to use, and it's quite customizable. As a Salesforce product, it's really easy to integrate with the CRM.
Nachteile
Pardot does not have a very educational welcome to learn how to use the program and you have to see tutorials and training on other platforms to learn how to use it. Once you learn it is excellent Pardot
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Fantastic all in one marketing platform helping converting leads
Bewertet am 27.5.2022
The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship...
The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship with our existing customers and partners. I love the email marketing and marketing side of Pardot as it has been simplified in a way that non-technical users can also use the platform.
Vorteile
The product is great at automation, every single thing within the automation of email marketing and forms is customisable. The product helps us in tracking all the activities of our leads and allows us to target them with personalized messaging and products of their interest from our offerings. The platform is good at lead generation, nurturing and drip campaigns. The user interface is very friendly too
Nachteile
The implementation of the product at the beginning is a painful process and cannot be simplified at all. There are many limitations on the reporting side and Salesforce lacks reporting capabilities in the way we want. The existing templates available to use are also limited.
Warum Pardot gewählt wurde
We had more experience within Pardot than MailChimpZuvor genutzte Software
Mailchimp- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Expensive and UI left much to be desired
Bewertet am 26.4.2022
The only reason we've stayed with Pardot this long is because of its connectivity with Salesforce....
The only reason we've stayed with Pardot this long is because of its connectivity with Salesforce. It helps to have visibility into a prospect's engagement from both platforms. It plays a critical role in our email marketing initiatives and capturing and managing MQLs that come through our website forms. Building and segmenting our audience lists.
Vorteile
Creating customized email templates and nurture campaigns. Easily setup A/B testing for any email send. The ability to slice and dice your segments so you can get more granular with contact lists. Integrated well with many of the other platforms (GoToWebinar) and social media accounts (Twitter, Facebook, LinkedIn) we used. Obviously with Salesforce too.
Nachteile
Compared to other email management tools, Pardot is expensive and the UI feels outdated. Unless you spend a lot of time reading their resources and tutorials, it isn't intuitive. The Pardot forms is also confusing. They have forms and form handlers and there should be a better way of combining the two to make things simple.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Integrates well with Salesforce but lacks features of competitors
Bewertet am 26.4.2022
Vorteile
The fact that it integrates natively with Salesforce is Pardot's best feature. The engagement studio automation product is great as well, making it really easy to create drip campaigns and other conditional flows.
Nachteile
The email builder is 10 years behind competitor's builders. To get things to behave, you have to code emails in html. The WYSIWG builder is poor, but asset management of images and files is even worse. Competitors like MailChimp and ActiveCampaign have much better platforms for designing beautiful, responsive emails.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Strong Marketing Automation Tool! Highly recommended for SME and Mid Range Businesses
Bewertet am 2.11.2021
Overall I loved it. It's easier to use and the LIGHTNING EXPERIENCE IS AMAZING!!! It has the modern...
Overall I loved it. It's easier to use and the LIGHTNING EXPERIENCE IS AMAZING!!! It has the modern look and feel. I am going to stay with Pardot for a long time. Truly recommend it!
Vorteile
In-house integration with SFDC. Easier to manage. Not complicated. It has similar functionality as the other major peers like Hubspot and Marketo and it was easier to learn and start working on it.
Nachteile
Lead routing is not available. I am looking for in-built round-robin routing functionality.
In Betracht gezogene Alternativen
Marketo EngageWarum Pardot gewählt wurde
Price and getting in-house integration with our current CRM SFDC.Zuvor genutzte Software
HubSpot Marketing HubGründe für den Wechsel zu Pardot
Pardot is already owned by SFDC and our CRM is SFDC. We wanted a seamless and in-house integration which makes process management easier. Customers using SFDC as CRM can really benefit with Pardot as a Marketing automation tool.Pardot Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Pardot.F. Welche Preispläne bietet Pardot an?
Pardot bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 1 250,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Pardot?
Pardot hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
F: Welche Sprachen werden von Pardot unterstützt?
Pardot unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Pardot mobile Geräte?
Pardot unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Pardot?
Pardot kann in folgende Anwendungen integriert werden:
BriteVerify, Data.com Contacts, Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, NetSuite CRM, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter, UserVoice, Webex, Wistia
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Pardot an?
Pardot bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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